به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

الکسیس ویدال: «ما سخت تلاش میکنیم تا با تیم هماهنگ شویم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۳۹) (۷۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافع جدید بارسلونا اولین بازی لالیگایی خود را در نیوکمپ برای این تیم به نمایش گذاشت، جایی که آبی اناری پوشان با نتیجه 4 بر 0 خرانادا را مغلوب خود ساختند.

ویدال: «این‌ها بازی‌هایی بودند که من مدت‌ها انتظارشان را می‌کشیدم. کسب این پیروزی باعث شد تا مجددا به صدر جدول بازگردیم و عدالت برقرار شود». الکسیس ویدال اولین بازی لالیگایی خود با پیراهن بارسا را با یک نمایش خوب به ثبت رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با اینکه ویدال نتوانست تا انتهای بازی هم‌تیمی‌های خود را همراهی کند، از میزان پیشرفت خود راضی بود. ویدال اذعان داشت: «من و آردا [توران] سعی می‌کنیم تا با تیم هماهنگ شویم. ما از هفت ماه گذشته، برای فرارسیدن زمان بازی سخت تلاش کردیم».

دنی آلوز نیز پس از اتمام این بازی به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت. در ادامه به نکته نظرات وی اشاره خواهیم کرد.

«عملکرد تیم راضی کننده بود. تمام موقعیت‌های ممکن را به گل تبدیل کردیم. ما شایسته کسب این سه امتیاز بودیم. ما امروز زمین بازی را با خوشحالی ترک کردیم زیرا واقعا از بازی لذت بردیم. ما همواره تلاش می‌کنیم تا لحظات شادی داشته باشیم و به هواداران نیز اجازه دهیم از آن لذت ببرند. اما بعضی روزها سخت و بعضی سخت ترند».

«الکسیس ویدال و آردا توران به خوبی با تیم سازگار شدند. مسلما آنها به زمان بیشتری نیاز دارد. آنها روز به روز احساس بهتری خواهند داشت و ما نیز اینجا هستیم تا آنها احساس راحتی کنند. مسی سال فوق‌العاده‌ای را گذراند و احتمالا برنده توپ طلا خواهد بود».

«ما یک پیروزی در جام حذفی اسپانیا طلبکاریم [تساوی اسپانیول] و سعی داریم در دور بعد آن را جبران کنیم، این هدف فعلی ماست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: الکسیس ویدال: «ما سخت تلاش میکنیم تا با تیم هماهنگ شویم»
خوبه که انگیزش بالاست
یجور قوت قلبه


یکشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!