به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه :«خرانادا نیاز مبرم به امتیاز دارد و این آنها را خطرناک‌تر می‌کند»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۴ (۱۳:۳۰) (۶۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


روز جمعه، سرمربی اف سی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی جدی اما خوشبین و بشاش بود. مطابق اکثر مصاحبه‌های این فصل، لوئیز انریکه از هر فرصتی استفاده می‌کند تا یک هشدار جدی بدهد. او گفت: «خرانادا نیاز مبرن به امتیاز دارد و این موضوع آنها را خطرناک‌تر می‌کند. آنها از لحاظ فیزیکی بسیار قوی هستند و سخت کار می‌کنند».

نتیجه بازی امروز شاگردان انریکه، که ساعت 18:30 (به وقت ایران) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد، اهمیت به سزایی در جایگاه آنها درجدول لالیگا خواهد داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود اینکه بارسلونا یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌های حاضر در جدول لالیگا برگزار کرده است (آن هم به علت شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در ماه گذشته)، اما با اختلاف تنها دو امتیاز نسبت به صدرنشین این جدول - اتلتیکو مادرید - در رده دوم قرار دارد. سرمربی در این باره گفت: «مهم است شرایط را به همین شکل حفظ کنیم که اوضاع تحت کنترل خودمان باشد (نیازمند امتیاز از دست دادن تیم دیگری نباشیم)». در ادامه به نکته نظرات وی در این مصاحبه اشاره خواهیم داشت.

خرانادا

«آنها پس از نتیجه مثبتی که در بازی با سویا کسب کردند، به رشد و شکوفایی بیشتری می‌اندیشند. با توجه به نیاز آنها به کسب امتیاز و نیز در اختیار داشتن بازیکنانی خوب، خصوصا در خط حمله، می‌توانند برای ما دردسر ساز شوند».

وضعیت فعلی تیم

«من به هر چیزی که به فوتبال مرتبط باشد، علاقمندم و ترجیح می‌دهم در مورد حواشی و تنشهای اخیر کمتر صحبت شود. تیم ما قهرمان فعلی لیگ است و می‌خواهیم مجددا از این عنوان دفاع کنیم و به مسیر درستی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم».

الکسیس ویدال و آردا توران

«من همواره تصمیماتی میگیریم که به سود تیم باشد. آردا توران و الکس ویدال اکنون در تیم حضور دارند و باید مانند سایر بازیکنان برای بهتر شدن تلاش کنند. این واقعیت دارد که اغلب بازیکنان جدید مثمر ثمر واقع می‌شوند؛ چرا که در مناطقی بازی می‌کنند که ما احتیاج به پیشرفت در آن داشتیم. آنها نیز باید موقعیت مناسب خود را پیدا کنند. وظیفه اصلی هر مربی تصمیم‌گیری است. تیم نیاز به گزینه‌های مختلفی دارد. من گزینه‌های زیادی برای مکان قرار‌گیری ویدال سراغ دارم. در سمت راست، که موقعیت طبیعی خود اوست و یا در سمت چپ که متئو و ورمالن را نیز در اختیار دارم. او حتی می‌تواند به عنوان مدافع پوششی سمت چپ زمین نیز ظاهر شود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لوئیز انریکه :«خرانادا نیاز مبرن به امتیاز دارد و این موضوع ...
اصلا جای نگرانی نیست
3 امتیازش واسه خودمونه


شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۵۸)
 
ArmanZadgar
پاسخ به: لوئیز انریکه :«خرانادا نیاز مبرن به امتیاز دارد و این موضوع ...
به امید برد پرگل دیگه


شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۴ (۱۴:۰۵)
 
hadimoghadam
پاسخ به: لوئیز انریکه :«خرانادا نیاز مبرن به امتیاز دارد و این موضوع ...
انریکه باید به نفرات ذخیره بازی بده و نفرات اصلی استراحت کنند برای بازی با اسپانیول


شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۴ (۱۳:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۳ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!