به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راه‌هایی برای موفقیت در نقل و انتقالات زمستانی!نقل و انتقالات
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۴ (۱۷:۲۹) (۱,۴۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: بلیچر ریپورت
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


پنجره نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا از روز دوشنبه باز شده است و بارسا پس از مدتها انتظار، سرانجام آردا توران و الکس ویدال را که هر دو به علت محرومیت از سوی فیفا مجوز بازی نداشتند در اختیار خواهد داشت. محرومیتی که همانند یک طوفان بر پیکر تیم نفوذ کرد و سبب مشکلات بسیاری شد. با این همه سرانجام آردا و ویدال به ترتیب شماره‌های 7 و 22 تیم را بر تن خواهند کرد.

هنوز خیلی کارها برای انجام دادن باقیست. در گام نخست این دو بازیکن باید به شیوه‌ای مناسب در ترکیب قرار گیرند و بتوانند با تیم سازگار شوند. این سازگاری می‌تواند خیلی زود و در دیدار چهارشنبه شب مقابل اسپانیول در نوکمپ رقم بخورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا انریکه این دو را از ابتدا به میدان خواهد فرستاد یا نه؛ البته می‌توان پیش بینی کرد که با وجود تساوی ناامید کننده تیم در روز شنبه برابر حریف سنتی خود، مربی یک تیم با تمام قوا را روانه زمین کند و با حضور مسی، نیمار و سوارز در خط حمله، آردا و ویدال را روی نیمکت بنشاند. البته این نکته را هم باید بیان کرد که این دو یار کاتالانها هریک بازی منحصر به فرد و روانی را در زمین پیاده می‌کنند.

آردا - که با مبلغ 34 میلیون یورو از اتلتیکومادرید به جمع آبی و اناری پوشان پیوست – توانایی بازی در پست حمله و در فضایی وسیع را ندارد؛ او مناسب پستی است که در حال حاضر توسط آندرس اینیستا، ایوان راکیتیچ و یا حتی سرجی روبرتو اشغال شده است، یعنی بازی در خط میانی زمین. او می‌تواند در حکم منبع اکسیژن برای بارسا باشد و مقدمات ایجاد سبک دیگری از حمله را در تیم فراهم کند.

بی شک هیچ یک از بازیکنان تشکیل دهنده مثلث تهاجمی تیم دوست ندارند تعویض شوند. بنابراین چیزی که به نظر می‌آید این است که آردا در مواقع ضروری و در صورت ایجاد مصدومیت برای MSN به زمین خواهد رفت تا دیگر شاهد نمایش‌های ضعیف از مونیر و ساندرو نباشیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ویدال اما می‌تواند کمکی مناسب برای دنی آلوز در سمت راست باشد. او همچنین وظیفه حمایت از بازیکنان خط حمله در بخش عمده‌ای از زمین را نیز دارا می‌باشد.

آلوز فصل را بسیار خوب شروع کرد، اما در ادامه شاید دچار خستگی شد و درخشش او به مراتب کاهش پیدا کرد. مدافع کاتالانها در دیدار مقابل اسپانیول هم عملکرد قابل قبولی ارائه نداد. ویدال از طرفی می‌تواند به آلوز فرصت استراحت دهد و از طرف دیگر محرکی خواهد بود برای این بازیکن تا ادامه فصل را در بهترین فرم ممکن سپری کند.

علاوه بر آردا و ویدال، بارسا گزینه‌های دیگری را نیز در لیست برنامه‌های خود برای بازه نقل و انتقالات در نظر دارد. سران باشگاه در وهله اول تمایل دارند تراشتگن را در چهارچوب دروازه تیم نگه دارند.شایعه: بنا به گزارش میرر، مسئولان باشگاه قصد دارند با پیشنهاد لیورپول – اگر مناسب بود – مبنی بر جدایی سنگربان آلمانی خود موافقت کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

به نظر می‌رسد این انتقال یک اشتباه بزرگ باشد. مارک می‌تواند تضمینی برای دروازه بارسا حتی با وجود آمادگی بالای براوو به حساب آید.

پس از آن بارسا – طبق ادعای اسپورت – در نظر دارد ساندرو را به تاتنهام بفروشد بلکه از این طریق بتواند درآمد مناسبی برای تامین هزینه‌های متحمل شده بر اثر خرید بازیکن را پوشش دهد. در واقع اساسنامه باشگاه هرگز اجازه نمی‌دهد مجموع بدهی – با در نظر گرفتن مالیات و سایر موارد - بیش از 2.5 برابر مجموع درآمد آن باشد. در حال حاضر این رقم در حال عبور از حد مجاز خود است و تنها راه برای خرید، فروش می‌باشد!

نولیتو

لوچو، نولیتو را در تیم‌های پایه باشگاه پرورش داد و پس از آن در سلتا هدایت او را بر عهده گرفت. اکنون این بازیکن می‌تواند بار دیگر پیراهن آبی و اناری بارسا را بر تن کند، اما مبلغ توافقی برای آزادی او – 18 میلیون یورو – این بازیکن توانمند را به یکی از گران‌ترین چهره‌های این روزهای نقل و انتقالات تبدیل کرده است.

با این حال حتی خرید این بازیکن نیز شرایط را برای نیمکت نشینی او در تیم تغییر نخواهد داد؛ چرا که با وجود در اختیار داشتن خط حمله‌ای قدرتمند، انتظار برای جانشینی برای هر بازیکنی ناراحت کننده است.

چهارم ژانویه سال پیش بود که در آنوئتا شاهد حضور مسی و نیمار روی نیمکت تیم بودیم. بارسا در تقابل با سوسیداد شکست خورد و پس از آن هفته‌ای بحرانی را پشت سر گذاشت. از آن تاریخ به بعد انریکه هرگز نتوانست آنها را از زمین بیرون بکشد، چرا که از تبعات بعد از آن بیم داشت.

به عنوان نمونه دیگر می‌توان به نیمکت نشینی نیمار در ماه اکتبر برابر سویا اشاره کرد. او از این رخداد بسیار ناراضی بود و پس از آن نیز موج اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های بارسلونا، نیمکت تیم را هم درگیر این ماجرا کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: راه هایی برای موفقیت در نقل و انتقالات زمستانی!
چشمگیر نیستن


سه‌شنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!