به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

MSN صدرنشین لیست برترین‌های سال 2015آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۴ (۸:۳۰) (۱,۵۳۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


روزنامه اکیپ فرانسه 100 بازیکن برتر سال 2015 میلادی را معرفی کرد و مفتخریم که مثلث هجومی آبی اناری‌ها صدرنشین این رنکینگ لقب گرفته است.

شایان ذکر است که علاوه بر ژاوی هرناندس، که فصل گذشته باشگاه را ترک گفت، 10 ستاره آبی اناری پوش دیگر نیز تکمیل کننده این لیست می‌باشند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اکیپ، این روزنامه معتبر فرانسوی تنها یکی از مطبوعات بین المللی است که خط حمله بی‌نظیر لوئیز انریکه - مسی، نیمار و سوارز- را مورد تمجید خود قرار داده و آن‌ها را به عنوان سه بازیکن برتر جهان فوتبال معرفی کرده است.

لیست 100 نفره برترین بازیکن توسط 19 روزنامه نگار رتبه‌بندی شده است و جای کوچکترین تعجبی نیست که رتبه اول آن به مسی و رتبه‌های دوم و سوم آن نیز به ترتیب به نیمار و سوارز اختصاص گرفته باشد.

این سه صدرنشین طی سالی که گذشت مجموعا 137 گل به ثمر رساندند - مسی و سوارز 48 گل و نیمار 41 گل - که نقش موثری در به ثبت رساندن رکوردی بی‌سابقه در تاریخ باشگاه بارسلونا - 180 گل در یک سال - داشت.

هافبک خلاق و کاپیتان بلوگرانا نیز رده هشتم برترین‌های جهان را به خود اختصاص داده است. شش بازیکن دیگر بارسا نیز رده‌های بالاتر از 50 این رنکینگ را در اختیار گرفتند؛ هافبک ایوان راکیتیچ (16)، هافبک/مدافع خاویر ماسکرانو (18)، هافبک سرخیو بوسکتس (24)، مدافع دنی آلوز (34)، مدافع مرکزی جرارد پیکه (34) و مدافع جوردی آلبا (50).

دو دروازه بان بارسا نیز در این لیست 100 نفره جای گرفته‌اند. کلودیو براوو که در بازی‌های لیگ به طور منظم در دروازه این تیم قرار گرفته است رتبه 59ام و مارک آندره تراشتگن که بیشتر در بازی‌های اروپایی و جام حذفی در اختیار انریکه بوده است رتبه 77ام را به خود اختصاص دادند.

کاپیتان سابق بارسلونا، ژاوی هرناندس، که پیش از ورود به السد قطر در فصل گذشته به همراه این تیم سه گانه را فتح کرد نیز در رده 75ام این رده‌بندی قرار گرفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
heroes
پاسخ به: MSN صدرنشین لیست برترین های سال 2015
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.


دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ (۰:۴۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: MSN صدرنشین لیست برترین های سال 2015
زحمت کشید، ما خودمون میدونستیم


یکشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۱۸)
 
malechauvinistman
پاسخ به: MSN صدرنشین لیست برترین های سال 2015
تبریک ویژه. با له کردن اسپانیول تو جام حذفی آمارشون بهترم میشه. فقط خدا کنه مسی گل بزنه و دوباره به اوج برگرده.خیلی بده که تو هفده هفته فقط شش گل زده.


یکشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۵ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!