به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «به آخرین بازی سال، خوشبین هستم»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۸ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۰۰) (۶۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سال 2015 رو به پایان است، و سرمربی بارسا به دیدار آخر این تیم در این سال مقابل بتیس با خوشبینی می‌نگرد.

سال 2015ِ شگفت انگیز بارسا، چهارشنبه به پایان می‌رسد، اما لوییز انریکه معقتد است، پایان سال فرصت مناسبی است تا به یادآوری چگونه پیش رفتن اوضاع در طول سال، نگاهی بیندازیم. سرمربی بارسا پیش از دیدار آخر بارسا که چارشنبه مقابل بتیس انجام می‌شود، گفت: «تنها نکته حائز اهمیت کسب سه امتیاز، و بیشتر کردن فاصله خود با رقیبان در صدر جدول است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او ادامه داد: «این نخستین دیدار ما پس از کسب جام جهانی باشگاه‌ها است و دیداری جذاب برایمان محسوب می‌شود. همواره در شرایطی این چنینی که بازیکنان چند روزی را به استراحت می‌پردازند، نگرانی در مورد خستگی آنان وجود دارد، اما پس از تماشای آن‌ها در تمرین صبح، بسیار به این دیدار خوشبین شده‌ام».

پیش از سفر به ژاپن، بارسا دو تساوی پیاپی در لیگ بدست آورد، اما مربی از کم اهمیت بودن چهار امتیاز از دست رفته در این دیدارها گفت و اعلام داشت، بارسا همچنان با توجه به تفاضل گل و محاسبه دیدار رو در رو نسبت به اتلتیکو، صدرنشین است و یک بازی کمتر نیز انجام داده است.

ژانویه همواره ماه شلوغی از لحاظ ترافیک بازی‌ها بوده است و با وجود دیدارهای جام حذفی و برنامه بازی‌های لیگ، انریکه چاره‌ای جز استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب تیم خود ندارد: «خوشبختانه ما دو بازیکن جدید داریم که در این زمینه می‌توانند به ما کمک کنند. اگرچه نیاز به زمان است تا آردا توران و الکس ویدال به ریتم درست خود بازگردند و ما به آنها در این مسئله کمک خواهیم کرد. آن‌ها برای حضور در زمین و کمک به تیم، بی‌اندازه با انگیزه هستند. آن‌ها روزهای سخت را به خوبی پشت سر گذاشتند و زمان آن رسیده که در زمین فوتبال، از زندگی خود لذت ببرند».

انریکه در مورد بتیس، که نیمی از دیدارهای خارج از خانه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است (چهار پیروزی از هشت بازی)، گفت: «آن‌ها بازیکنانی مانند خواکین و روبن کاسترو دارند که می‌توانند تفاوت‌های بزرگی رقم بزنند».

او در پایان صحبت‌هایش به سوالی در مورد پنجره نقل و انتقالات زمستانی که چیزی تا گشایشش باقی نمانده است، پاسخ داد: «در بارسا ما همواره نگاهی به نقل و انتقالات خواهیم داشت. ممکن است چهره‌های جدیدی ببینیم و ممکن است بازیکنانی تیم را ترک کنند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: انریکه: «به آخرین بازی سال، خوشبین هستم»
یک دفاع خوب بخرید و یک مهاجم


چهارشنبه، ۹ دی ۱۳۹۴ (۱۶:۰۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «به آخرین بازی سال، خوشبین هستم»
با آرزوی موفقیت لوچوی عزیز


سه‌شنبه، ۸ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!