به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: «نتیجه دیدار پایانی، غیر قابل پیش بینی است»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۳۰) (۶۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کاپیتان آبی و اناری‌ها می‌گوید شانس هر دو تیم برای کسب جام در دیدار پایانی جام جهانی باشگاه‌ها، برابر است. دیداری که در آن همه بارسایی‌ها می‌خواهند مسی را در ترکیب ببینند.

از نظر اینیستا، هیچ تیمی در فینال جام جهانی باشگاه‌ها در یوکوهاما بین دو تیم ریور پلاته و بارسلونا، از شانس بالاتری برای قهرمانی برخوردار نیست. او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «شانس دو تیم، کاملا یکسان است. با انگیزه بسیاری پا به این دیدار می‌گذاریم. این دیدار بین دو تیم بسیار خوب برگزار می‌شود و انتظار رقابتی برابر و حساس را داریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هافبک بارسا اشاره کرد که مهمترین مسئله در این دیدار، داشتن تاکتیکی مشخص است. او در این باره افزود: «مهمترین چیز در فوتبال، و حتی در زندگی، داشتن یک ایده و تاکتیک مشخص، و عمل به آن تا انتهاست. ایده و تاکتیک بازی، روشی که آن را اجرا می‌کنیم، و ایمانی که به جواب دادن این روش داریم، چیزی است که باشگاه ما را از بقیه باشگاه‌ها متمایز می‌کند».

اینیستا در مورد احتمال حضور مسی، گفت: «به نظر می‌رسد که حالش بهتر شده است. همه می‌خواهیم که او در فینال حضور داشته باشد، اما در حال حاضر هنوز چیزی مشخص نیست». او همچنین در مورد ریور پلاته گفت: «بازی سختی مقابل آن‌ها در پیش داریم. فکر می‌کنم ریور پلاته تیم قدرتمندی است و بازیکنان با کیفیت زیادی دارد».

شماره هشت بارسا، در مورد احتمال کشیدن بازی به ضربات پنالتی، خوشبین نبود: «ضربات پنالتی که در تمرینات می‌زنیم، بسیار با ضربات پنالتی دیدارهای پایانی و بازی‌های مهم، متفاوت است. امیدوارم تکلیف پیروز میدان، در طول بازی مشخص شود».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
BRAIN
پاسخ به: اینیستا: «نتیجه دیدار پایانی، غیر قابل پیش بینی است»
منتظریم تا جام رو بالای سرت ببری.


یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اینیستا: «نتیجه دیدار پایانی، غیر قابل پیش بینی است»
نگران نباش دادا ما قهرمانیم


شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!