به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: «وضعیت مسی و نیمار بهتر شده است»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۵۵) (۱,۰۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا در انتظار فینالی جذاب مقابل ریور پلاته می‌باشد و از وضعیت ریکاوری ستارگان آرژانتینی و برزیلی تیم خود نیز سخن می‌گوید.

لوئیز انریکه مارتینز، امروز در کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه یوکوهاما حاضر شد و با اعتماد به نفس راجع به فینالی که شاگردانش یکشنبه (فردا) مقابل ریور پلاته آرژانتین برگزار خواهند کرد، به مصاحبه پرداخت: «در حال حاضر این تیم - بارسا - در فرم خوبی قرار دارد. ما در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان به خوبی ظاهر شدیم و در فینال این رقابت‌ها نیز به خوبی ظاهر خواهیم شد». سرمربی کاتالان‌ها همچنین در مورد بازی برابر این تیم آرژانتینی به عنوان فینالی جذاب یاد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه در پاسخ به سوالاتی که در مورد وضعیت مسی و نیمار پرسیده میشد نیز گفت: «حال هر دو آن‌ها خوب است و وضعیتشان بهتر شده است». البته این آستوریایی راجع به حضور و یا عدم حضور آنها در این فینال قاطعانه صحبت نکرد: «هنوز یک جلسه تمرینی دیگر و نیز زمان زیادی تا شروع بازی باقی مانده است».

به نظر نمی‌آمد که مربی درباره اینکه تیمش تیم برتر فینال به حساب می‌آید، نگران باشد. او همچنین این نکته را مورد تاکید قرار داد که ریور پلاته احتمالا به یکی از مهمترین بازیهای تاریخش پا می‌گذارد: «این مسئله می‌تواند اوضاع را خطرناک کند یا باعث شود بازی را با تنش دنبال کنیم». او همچنین قدرت ریور پلاته را به عنوان یک بلوک مستحکم و یکپارچه به عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت آنها بر شمرد.

او در مورد جو احتمالی حاکم بر ورزشگاه بین الملللی یوکوهاما اظهار داشت: «وجود سر و صدای زیاد در طول بازی خیلی خوب است. من نمیدانم که به اندازه نیوکمپ هوادار خواهیم داشت یا خیر؛ اما میدانم که ریور پلاته هواداران زیادی خواهد داشت. حمایت زیاد از سوی تماشاگران به نفع خود بازیکنان خواهد بود».

او حمایت خوبی که طی این هفته از سوی هواداران ژاپنی در ورزشگاه یوکوهاما شکل گرفت را ستود: «ما حتی هنگام قدم زدن در خارج از هتل نیز هواداران را گرد خود می‌دیدیم، واقعا سپاسگزاریم و این محبوبیت، حال ما را خیلی خوب می‌کند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: لوئیز انریکه: «وضعیت مسی و نیمار بهتر شده است»
گر مسی باشد و نیمار برد حتمییست


یکشنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لوئیز انریکه: «وضعیت مسی و نیمار بهتر شده است»
بازیه سختی پیش رو داریم
خداکنه مسی و نمیار حداقل نیمه دوم باشن تا بازی رو به نفع خودمون تموم کنیم
به امید قهرمانی


شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: «وضعیت مسی و نیمار بهتر شده است»
به امید رسیدن مسی و نیمار و یه بازی درخشان! این بازی رو نباید به هیچ وجه دست کم گرفت! آرژانتینی ها با تمام وجود خواهند جنگید!


شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!