به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: «نمایش خوب هم‌تیمی‌هایم این پیروزی را رقم زد»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۰۰) (۵۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سوارز ستاره بی‌چون و چرای دیدار نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها بود، اما با فروتنی هر چه تمام‌تر، می‌گوید که تلاش‌ها و کمک‌های هم‌تیمی‌هایش پیروزی را رقم زدند. اینیستا نیز که به مصاحبه با خبرنگاران پرداخته است، می‌گوید انگیزه بارسا برای دیدار مقابل ریورپلاته، از این هم بالاتر خواهد بود.

بارسا در روزی که سوارز موفق به تکمیل هت تریک خود شد، با نتیجه 3-0، در ورزشگاه یوکوهامای ژاپن، حریف چینی خود، اورگرانده گوآنگژو را شکست داد و راهی فینال شد؛ سوارز در حالی هر سه گل بارسا را در این دیدار به ثمر رساند، که دو ضلع دیگر مثلث MSN این دیدار را از دست داده بودند. مرد اروگوئه‌ای، پس از این بازی گفت: «ما دو تن از بهترین‌های تیم خود را نداشتیم، و می‌دانستیم تنها کاری که باید انجام دهیم، متمرکز شدن برای کسب پیروزی است؛ امیدوارم آن‌ها را در دیدار فینال، کنار خود ببینم. این نتیجه‌ای بود که در پی تلاش همه بازیکنان، و همه باشگاه بدست آمد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سوارز در مورد فینال روز یکشنبه، و چالشی که برای کسب پنجمین جام فصل، باید با آن روبرو شوند، گفت: «می دانستیم که به احتمال فراوان در فینال به ریور بر می‌خوریم. آن‌ها نشان داده‌اند که یکی از بهترین تیم‌های آمریکای جنوبی هستند».

کاپیتان اینیستا نیز، بعد از پایان بازی، نظرات خود را در مورد این پیروزی و صعود به فینال، به خبرنگاران اعلام کرد.: «مأموریت نخست خود را به خوبی به پایان رساندیم، و حال در آستانه مأموریت جذاب دیگری هستیم. همه تلاش خود را به کار می‌بندیم تا جام را به خانه ببریم».

«بازگشت مسی و نیمار، به پیشرفت ریکاوریِ آن‌ها در روزهای آینده بستگی دارد. ما امیدواریم که بازیکنان کلیدی خود را در فینال، در ترکیب اصلی ببینیم».

«انگیزه ما برای دیدار نهایی مقابل ریورپلاته حتی بیشتر است. ما به سختی به دنبال کسب دوباره جام جهانی باشگاه‌ها، با اقتدار هستیم، و می‌دانیم چگونه باید این کار را انجام دهیم».


بوسکتس

«به نخستین هدف خود را با موفقیت هرچه تمام‌تر، دست پیدا کردیم».

«ما باید در طول بازی تمرکز زیادی را صرف می‌کردیم، زیرا در مقابل حریفی کاملا ناشناخته قرار می‌گرفتیم؛ اما به خوبی موفق به مهار آن‌ها شدیم، و از این مسئله خوشحالیم».

«حال باید به مصاف ریورپلاته برویم، و می‌دانیم در این دیدار سخت، هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست. اگرچه مصاف با ریورپلاته مشکلات خاص خودش را دارد، اما ما هر کاری برای قهرمان شدن انجام می‌دهیم».


ماسکرانو

«هدف ما پیروزی در فینال است، که اصلا حال راحتی نخواهد بود. حریف ما بسیار با تجربه است و در فینال‌های زیادی حضور داشته و پیروز شده. امیدوارم بازی خوبی را از سوی دو تیم ببینیم».

«در این مورد [قرار گرفتن مقابل باشگاه کودکی اش] احساس خاصی ندارم. من حالا بازیکن بارسا هستم، و با وجود اینکه دوست ندارم مقابل ریورپلاته قرار بگیرم، برای کسب پیروزی و قهرمانی، بسیار هیجان زده‌ام».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
kamiba
پاسخ به: سوارز: «نمایش خوب هم تیمی هایم این پیروزی را رقم زد»
زنده باد بارسا و بارسایی.


جمعه، ۲۷ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: سوارز: «نمایش خوب هم تیمی هایم این پیروزی را رقم زد»
جالب بود ماسکرانو مقابل باشگاه کودکی اش بازی کرد
به امید قهرمانی


پنج‌شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۵۴)
 
hadimoghadam
پاسخ به: سوارز: «نمایش خوب هم تیمی هایم این پیروزی را رقم زد»
اگر مسی و نیمار هم به بازی برسند خیال ما راحت میشه. هرچند با همین تیم بنظر قهرمانی با بارسا هست


پنج‌شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!