به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: «جام باشگاه‌های جهان رقابت متفاوتی است»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰) (۷۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


از دیدگاه این مدافع آبی اناری پوش جام باشگاه‌های جهان رقابتی متفاوت، معتبر و تورنومنت ژاپن نیز چالشی جذاب می‌باشد.

جرارد پیکه این بار در ژاپن حضور دارد تا یک جام دیگر را نیز به کارنامه فوتبالی خود اضافه کند: «پیروزی در این بازی آرزوی ما است و برای کسب آن تلاش می‌کنیم». مدافع بارسا طی مصاحبه‌ای که پیش از بازی در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مقابل گوانگژو اورگرانده داشت، گفت: «از نظر من جام باشگاه‌های جهان رقابتی معتبر است چرا که به عملکرد شما در لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. این یک فرصت ویژه‌ای است که تاریخ در اختیار شما می‌گذارد و باید برای اثبات خود در آن پیروز شوید».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مدافع مرکزی اولین دیدار بارسا در رقابت‌های امسالِ جام جهانی باشگاه‌ها را نوعی چالش دانست و گفت: «این رقابت متفاوتی است چرا که شما در صدد مبارزه با تیم‌هایی بر خواهید آمد که معمولا با آن‌ها بازی نمی‌کنید». پیکه در این باره افزود: «کسب تجربه‌های جدید، اهداف جدید، آشنایی با فرهنگ‌های جدید و شیوه‌های مختلف درک فوتبال واقعا لذت بخش و جذاب است؛ مجموعا در سطح حرفه‌ای چیز خوبی است».

او همچنین در انتظار تیم آماده و پر تلاشی است که ممکن است قادر باشد تا انسجام بارسا را در طول بازی به هم بریزد: «من گمان می‌کنم که آنها از همه چیز استفاده خواهند کرد تا بتوانند ما را متوقف کنند. اعمال خطا یکی از روش‌هایی است که می‌توانند آن را انجام دهند. غالب کار اسکولاری دفاعی است. آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا همه چیز را برای ما سخت و در ازای آن به ما ضربه بزنند».

او در دفاع از بارسا، شیوه بازی این تیم را مثل همیشه خواند و توضیح داد: «ما همچنان در حال بررسی عملکرد حریفمان هستیم. تیم‌های آسیایی بسیار پویا و سخت کوش هستند. ما باید در حفظ توپ و کنترل بازی دقت بالایی داشته باشیم تا در بهترین فرم خود باشیم. این چیزی است که ما همیشه آن را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم پنج شنبه نیز آن را اعمال کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: جرارد پیکه: جام باشگاه های جهان رقابت متفاوتی است
درسته اما ماهم بارسا هستیم
به امید موفقیت برای همه بارسایی های عزیز


چهارشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!