به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برنامه کامل آبی و اناری‌ها در ژاپنرقابت‌های باشگاهی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۲۳:۳۰) (۹۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


برنامه آبی و اناری‌ها در ژاپن شامل پنج جلسه تمرینی و همچنین دو مسابقه خواهد بود (ساعت‌ها در این گزارش به وقت ایران می‌باشند).

چیزی به آغاز رقابتهای جام باشگاه‌های جهان برای بارسلونا نمانده است. کاتالانها در ژاپن به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی خود - و همچنین دومین عنوان در طول چهار سال اخیر - می‌باشند و امیدوارند تا با تحقق این هدف، سال 2015 را به سالی فراموش نشدنی تبدیل کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هواپیمای بارسلونا ساعت 13 به وقت ایران از فرودگاه ال پرات پرواز کرد و انتظار می‌رود ساعت 9:50 روز دوشنبه در توکیو فرود بیاید. شاگردان انریکه همان روز نخستین تمرین خود را این بار در شرق آسیا و ورزشگاه میتسوهاوا واقع در یوکوهاما انجام خواهند داد

پنج جلسه تمرینی در یوکوهاما

تمرین روز دوشنبه، در واقع نخستین جلسه تمرینی آبی و اناری‌ها در یوکوهاما می‌باشد. اعضای تیم روزهای سه شنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه نیز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. نخستین بازی بارسایی‌ها در یوکوهاما ساعت 14 روز پنجشنبه برابر تیم گوانگژو اورگرانده در مرحله نیمه نهایی می‌باشد و دیدار فینال یکشنبه در همان ساعت برگزار خواهد شد. یک روز قبل از هر بازی نیز لوییس انریکه به همراه یکی از بازیکنان تیم، در نشست خبری حضور خواهند یافت.

برنامه‌های باشگاه در ژاپن

تنها تیم اصلی نیست که برنامه شلوغی را در ژاپن دنبال می‌کند. روز چهارشنبه 16 دسامبر ساعت 11 قرار است اعضای کادر مدیریتی بارسا به بازدید از مدرسه فوتبال این تیم در ژاپن، ملقب به اف سی بی‌اسکولا کاتسوشیکا بروند. همچنین انجمن گردشگران کاتالان نیز ساعت 12 همان روز برنامه‌ای را در تماشاخانه یبیسو تدارک دیده است.

در ادامه پس از برگزاری این مراسم‌ها، ساعت 13 هتل گرند‌هایت توکیو میزبان نشست میان اعضای تشکیلات بارسلونا و همتایان خود در بنیاد بیل و ملیندا گیتس خواهد بود.

روز جمعه 18 دسامبر و پس از دیدار نیمه نهایی این جام، مدیران مختلف باشگاه‌ها مهمان مراسم شام فیفا در هتل گرند‌هایت توکیو می‌باشند. همچنین ساعت 6:30 روز بعد نیز هتل هیلتون از حامیان اعضای باشگاه ژاپنی پذیرایی به عمل خواهد آورد.

کاتالانها دوشنبه 21 دسامبر ساعت 4:30، ژاپن را به مقصد بارسلونا ترک می‌کنند و پس از سپری کردن پروازی طولانی همان روز به ال پرات باز خواهند گشت.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: برنامه کامل آبی و اناری ها در ژاپن
به امید قهرمانیه بدون مصدوم


دوشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۳۴)
 
alika
پاسخ به: برنامه کامل آبی و اناری ها در ژاپن
رئال چی میگه؟ پنالدو چی میگه؟ ایشالله رئال تو لیگ قهرمانان میخوره به خنت که پنالدو عقده هاشو خالی کنه وگرنه که این بشر به تیمای نسبتا قوی هم نمیتونه گل بزنه


دوشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۴ (۱:۲۷)
 
ejlwww
پاسخ به: برنامه کامل آبی و اناری ها در ژاپن
ریال باخت، همه با هم هیپ هیپ هورا


دوشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۴ (۰:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!