به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ایوان راکیتیچ بهترین ورزشکار سال 2015 کرواسیآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۳:۵۰) (۶۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به سبب موفقیت‌های ارزشمندی که این مهاجم کرواتی به همراه بارسلونا و تیم ملی کشورش بدست آورد، از سوی روزنامه اسپور تکسه نووستی به عنوان بهترین ورزشکار سال 2015 کرواسی شناخته شد.

ایوان راکیتیچ جایزه بهترین ورزشکار سال 2015 را دریافت کرد. او به دلیل مشغله زیادی که پیش از دیدار امشب با دیپورتیوو لاکرونیا داشت، نتوانست در این مراسم حضور یابد. اما قادر بود تا در رابطه با کسب این افتخار ارزشمند با کانال بارسا TV گفتگویی داشته باشد: «من خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که توانستم سال خوبی را پشت سر بگذارم. این جایزه انگیزه مرا برای تلاش و حتی ارائه عملکردی بهتر در سال آینده بیشتر میکند»!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در سال - میلادی - که رو به اتمام است، راکیتیچ در هر دو سطح فردی و تیمی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او چهار عنوان قهرمانی در تیم باشگاهی خود (کوپا دل ری، لیگ، لیگ قهرمانان اروپا و سوپر کاپ اروپا) بدست آورد و امیدوار است تا بتواند با اضافه کردن جام باشگاه‌های جهان این تعداد را به پنج برساند. او همچنین توانست به همراه تیم ملی کرواسی به مراحل حذفی یورو 2016 راه یابد و به گفته خودش امیدوار است که در تابستان سال آینده در فرانسه به چیز‌های زیادی دست یابد.

این اولین باری است که یک آبی اناری پوش این جایزه را دریافت کرده است و خود او نیز سومین فوتبالیستی است که پس از استقلال کروات‌ها (سال 1991) به این جایزه دست یافته است؛ شایان ذکر است که طی این مدت Goran Ivanišević (تنیس) و Ivica Kostelić (اسکی) بیش از سایرین به این جایزه دست یافته‌اند - هر کدام پنج بار. داور شوکر و ماریو مانژوکیچ نیز تنها فوتبالیست‌هایی بودند که ابن جایزه را قبل از او - راکیتیچ - به کارنامه خود اضافه کرده بودند.

ایوان راکیتیچ: «صادقانه بگویم، مفتخرم که توانستم با وجود بازیکنان بزرگی که در تاریخ فوتبال کرواسی وجود داشت، سومین فوتبالیستی باشم که به این جایزه دست یافته است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ایوان راکیتیچ بهترین ورزشکار سال 2015 کرواسی
تبریک ایوان عزیز


یکشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!