به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسلونا VS دپورتیوولالیگا
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۲۷) (۵۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


لوییس انریکه و شاگردانش، خود را مهیای آخرین دیدار قبل از سفر به ژاپن برای شرکت در رقابتهای جام باشگاه‌های جهان می‌کنند.

کاتالانها دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی 1-1 مقابل لورکوزن به پایان بردند و اکنون در اندیشه پیروزی در نبرد با حریف گالیسیایی خود می‌باشند. دپورتیوو یکی از تیم‌های خوب این فصل به شمار می‌رود و با 22 امتیاز، در رتبه ششم جدول لالیگا قرار دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اعضای تیم جمعه آخرین تمرین خود را پیش از شروع پانزدهمین هفته لالیگا در کمپ سیوتات اسپورتیوا به انجام رساندند. انریکه در این بازی، نیمار را به دلیل آسب دیدگی از ناحیه کشاله ران در اختیار نخواهد داشت. همچنین حضور جرمی متیو و سرجی روبرتو - که هر دو به دلیل مصدومیت در مصاف با لورکوزن غایب بودند - در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

از آن سو، ویکتور سانچز - سرمربی لاکرونیا - نیز لیستی از بازیکنان غایب را در ترکیب خود می‌بیند. بازیکن سابق آبی و اناری پوشان، اوریول ریرا به همراه نفراتی چون بورگس، فابریسیو، کارتابیا و جوناس، از جمله مصدومین دپورتیوو برای این دیدار می‌باشند. پدرو ماسکوئرا نیز دیدار حساس نوکمپ را به علت محرومیت از دست داد.

نقطه نظرات مربیان

لوییس انریکه در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار با دپورتیوو بر اهمیت این دیدار تاکید کرد و آن را عاملی مهم بر کسب اعتماد به نفس برای رقابتهای آتی در ژاپن قلمداد کرد: «هواداران باید در شرایط سخت ما را یاری کنند تا احساس امنیت کنیم. من مطمئن هستم با حمایت آنها سه امتیاز این بازی را می‌گیریم و در بهترین شرایط پا به ژاپن می‌گذاریم».

ویکتور سانچز که در دوران بازی خود، تجربه پیروزی در نوکمپ را نیز دارد، در خصوص این دیدار گفت: «خاطرات و نتایج گذشته به هیچ وجه در چنین دیدارهایی یاری دهنده شما نیستند». بازیکن سابق رئال مادرید و دپورتیوو در ادامه افزود: «بدون در نظر گرفتن بازیکنان حریف، انتظار بهترین نمایش از سوی آنها را دارم».

فرم دو تیم

نوار 8 پیروزی پیاپی بارسا در تمامی رقابتها، هفته گذشته در مستایا قطع شد. گل دقایق آخر سانتی مینا، تلاش سوارز برای بردن سه امتیاز به خانه را خنثی کرد. بارسا اکنون با دو امتیاز برتری نسبت به اتلتیکو مادرید در جایگاه نخست جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد و پیروزی برابر دپورتیوو می‌تواند خیال آنها را از صدرنشینی در آستانه کریسمس راحت کند. آنها تاکنون تمام بازی‌های رسمی خود در خانه را - که به صورت تک بازی بوده‌اند - با برتری به اتمام رسانده‌اند. در واقع آخرین تیمی که موفق به کسب امتیاز در نوکمپ شد، همین دپورتیوو بود؛ آنها فصل پیش در آخرین روز لالیگا توانستند بارسا را با نتیجه 2-2 متوقف کنند.

دپورتیوو اما از 10 بازی آخر خود در لیگ، تنها یک دیدار را واگذار کرده است. آن هم به مصاف با مالاگا و شکست 2-0 برابر آنها برمی گردد. مردان ویکتور سانچز نیمی از بازی‌های خود در این فصل را با تساوی همراه کرده‌اند - 7 مساوی از 14 بازی - که آخرین آن نیز دیدار با سویا و کسب نتیجه 1-1 برابر این تیم بوده است.

تاریخچه

فصل پیش دپورتیوو با دو گل لوکاس پرز و دیوگو سالومائو یک تساوی شیرین را در نوکمپ به دست آورد و همین یک امتیاز آنها را از سقوط در روز آخر نجات داد. این دومین بار در طول 9 بازی اخیر است که تیم گالیسیایی در تقابل با آبی و اناری‌ها در لیگ موفق به گریز از شکست می‌شود. آخرین پیروزی آنها نیز به فصل 2003/04 بازمی گردد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا VS دپورتیوو
امیدوارم مث فصل قبل نشه


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!