به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آمار و ارقام آبی و اناری‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپالیگ قهرمانان
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۲۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۰۰) (۸۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


پس از دوازدهمین صعود متوالی آبی و اناری‌ها به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، نگاهی آماری خواهیم داشت به اتفاقاتی که تا به این لحظه از فصل 2015/16 رخ داده است.

اف سی بارسلونا، چهارشنبه شب و با تساوی 1-1 مقابل بایر لورکوزن، مرحله گروهی لیگ قهرمانان را با صدرنشینی به پایان برد تا برای دوازدهمین بار پیاپی در جمع شانزده تیم پایانی این رقابتها قرار گیرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیگ قهرمانان اکنون به مراحل حساس خود نزدیک می‌شود و آمار کاتالانها خود گویای عملکرد چشمگیر آنها در این تورنومنت می‌باشد. تورنومنتی که قرعه کشی مرحله حذفی آن روز دوشنبه برگزار خواهد شد تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

بارسا و رئال مادرید، تنها تیم‌هایی هستند که در مرحله گروهی طعم شکست را نچشیده‌اند. چهار پیروزی و دو تساوی برابر رم و لورکوزن، حاصل کار بارسا در گروه E این رقابتها می‌باشد.

شاگردان لوییس انریکه در مرحله گروهی، چهار بار تیر دروازه را به لرزه درآورده‌اند. این تعداد با رکورد سه تیم پورتو، والنسیا و دینامو زاگرب برابری می‌کند.

بارسا تنها 12 کرنر را نصیب حریفان کرده است. این یعنی میانگین 2 کرنر در هر بازی و همچنین کمتر از تعداد کرنر‌های 31 تیم دیگر حاضر در مرحله گروهی.

نیمار جونیور با چهار پاس، بیشترین پاس گل را در این مرحله از رقابتها به نام خود ثبت کرده است. او در این تعداد، با بازیکنان دیگری چون الکسیس سانچز، هالک، بونی و کومان برابری می‌کند.

راکیتیچ، بیشترین میزان دوندگی در بین بازیکنان بارسا را از آن خود کرد. او به طرز شگفت آوری 50.210 متر را در مرحله گروهی دوید؛ یعنی 8 کیلومتر بیشتر از یک مسابقه ماراتن کامل!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سه آبی و اناری پوش در این مرحله، برای نخستین بار در رقابتهای لیگ قرمانان اروپا به میدان رفتند. اولین آنها جرارد گومبائو بود که در بازی برابر باته در نوکمپ خودنمایی کرد. پس از او نوبت به کاپتوم و کامارا رسید تا در دیدار چهارشنبه شب مقابل بایر در کلن به میدان بروند.

تراشتگن، تنها عضوی از بارسا لقب گرفت که در هر بازی 90 دقیقه در میدان حضور داشت. این گلر آلمانی، تا به این جای کار عملکردی فوق‌العاده را از خود بر جای گذاشته است. چهار گل خورده، مهار یک ضربه پنالتی و نیز چندین موقعیت حریفان، همه گواه نمایش خوب او هستند.

فرمالن و پیکه هر یک با 96 و 95 درصد، بیشترین تعداد پاس را در میان ترکیب کاتالانها در اختیار دارند. از لحاظ دقت پاس نیز مدافع بلژیکی تیم، با رکورد باور نکردنی234 پاس سالم (از مجموع 244 پاس) در صدر قرار دارد و پس او جرارد پیکه با 352 پاس سالم (از مجموع 372 پاس) در مکان بعدی جای دارد.

نیمار، بیشتر از هر مهاجم دیگری در این مرحله اقدام به پاس دادن کرده است. او مجموع 308 پاس در پنج مسابقه را به تنهایی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

بیشترین درصد مالیکت توپ از سوی آبی و اناری‌ها، به تقابل آنها با باته بوریسف در نوکمپ بازمی گردد. بارسا در آن دیدار 78.3 درصد مالکیت را در اختیار داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
BRAIN
پاسخ به: آمار و ارقام آبی و اناری ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپ...
عملکرد تراشتگن جدا تماشای بود تو این مرحله از دور بازی ها.


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آمار و ارقام آبی و اناری ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپ...
قهرمانی دور نیست
کمی تلاش و همت میطلبد
به امید موفقیت


شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۴ (۰:۴۲)
 
armitaemami
پاسخ به: آمار و ارقام آبی و اناری ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپ...
اگه محروم هامون هم "آردا توران و الکس ویدال" هم بیان بهتر هم میشیم.


جمعه، ۲۰ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۴۵)
 
hadimoghadam
پاسخ به: آمار و ارقام آبی و اناری ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپ...
به روند این تیم میشه امیدوار بود. واینکه اگر آرداتوران هم برسه تیم بهتر هم میشه


جمعه، ۲۰ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!