به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: والنسیا vs بارسالالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۳۰) (۶۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا در حالی در دیدار امشب به دنبال حفظ فرم فوق‌العاده خود است که برای این کار باید از سد والنسیایی بگذرد که هنوز در این فصل در مستایا شکست نخورده است و گری نویل را به تازگی به عنوان سرمربی خود منصوب کرده است.

شاگردان لوییز انریکه از ساعت 23 به مصاف والنسیایی خواهند رفت که فرم نه چندان خوب این تیم در بازی‌های اخیر، سرمربی سابق این تیم، نونو سانتو را مجبور به استعفا کرد، و باشگاه، گری نویل، اسطوره منچستر یونایتد را جایگزین نونو کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گری نویل در باشگاه والنسیا در کنار برادرش فیل که از تابستان به عنوان دستیار مشغول به کار است، قرار خواهد کرد؛ و برای دیدار با صدرنشین لیگ - بارسا، فیل نویل به همراه سرپرست تیم، سالوادور گنزالز رهبری تیم را به عهده خواهند داشت، در حالی که گری نویل از روی سکوها به تماشای دیدار خواهد پرداخت. مستایا هیچ گاه جای آسانی برای هیچ تیمی نبوده است، اما کاتالان‌ها در هشت دیدار اخیر خود در همه رقابت‌ها، هشت پیروزی به دست آورده‌اند، که آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود.

بازیکنان بارسا روز جمعه برای بار آخر پیش از دیدار مقابل والنسیا تمرینات خود را انجام دادند و بلافاصله پس از آن، لوییز انریکه نام هجده نفر از بازیکنان تیم را اعلام کرد؛ در این لیست نام مارک آندره تراشتگن که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، بازی وسط هفته مقابل ویانوونسه در جام حذفی را از دست داده بود، نیز به چشم می‌خورد. متئو نیز در دیدار مقابل حریف دسته سومی دچار مصدومیت شد و به همراه رافینیا، داگلاس و سرجی روبرتو، این دیدار را از دست دادند. با غیبت متئو، بازیکن تیم ب، سرجی سمپر این فرصت را پیدا کرد که در لیست هجده نفره قرار بگیرد. لیست هجده نفره، از این قرار است: براوو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنی آلوز، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، بارترا، مونیر، آلبا، ساندرو، آدریانو، فرمالن و سمپر.

والنسیا اما برای این دیدار حدود 10 غایب خواهد داشت. نگردو، اوربان، آندرس گومز، فقولی، باراوان، آلوز، رودریگو و مصطفی که همگی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی میزبان نخواهند بود، و همچنین کانسلو و خاوی فیگو به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار هفته گذشته مقابل سویا در سانچز پیزخوان که به باخت 1-0 آن‌ها منجر شد، در این بازی محروم هستند.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه در کنفرانس پیش بازیِ خود اشاره کرد که تیمش چه مشکلانی ممکن است در مقابل تیم‌هایی که تحت هدایت مربی جدید قرار دارند، داشته باشد: «ما با تیمی روبرو می‌شویم که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده است و این اوضاع را برای ما پیچیده می‌کند. ما حریف را آنالیز کرده‌ایم، اما تغییر مربی آن‌ها ممکن است به تغییر شیوه بازی آن‌ها منجر شود، که این اوضاع را برای ما سخت می‌کند».

در حالی که مثلث مسی، سوارز و نیمار هر روز رکوردی تازه به جا می‌گذراند، سرمربی به نمایش خارق العاده آن‌ها در صحبت‌هایش اشاره کرد: «فکر می‌کنم فرم فوق‌العاده مسی، سوارز و نیمار آن‌ها را به بهترین مثلث خط حمله تاریخ باشگاه، و حتی تاریخ تبدیل کرده است. اطلاعات جامعی در مورد تاریخ فوتبال و مثلث‌های دیگری که در آن وجود داشته‌اند، ندارم؛ اما تصور نمی‌کنم هیچ مثلث هجومی‌ای در طول تاریخ کاری که آن‌ها انجام می‌دهند را انجام داده باشد. آن‌ها از سطح بسیار، بسیار بالایی برخوردارند».

سرپرست والنسیا، سالوادور گنزالز، در مورد دیدار تیمش در مقابل بارسا، اینگونه سخن گفت: «بارسا تیم بسیار قدرتمندی است و بازیکنان بسیار باهوشی دارد». او همچنین در مورد غایبین بسیار تیمش در دیدار امشب گفت: «اگرچه بازیکنان کلیدی بسیاری را در این دیدار با خود نخواهیم داشت، اما تمام تلاش خود را به کمک هواداران، برای متوقف کردن بارسا انجام خواهیم داد».

فرم دو تیم

بارسا در هشت دیدار اخیر خود در همه رقابت‌ها، هشت پیروزی به دست آورده است و در طول آن‌ها، 32 گل به ثمر رسانده است و تنها 4 گل دریافت کرده است. شاگردان لوییز انریکه با به ثمر رساندن 33 گل در مسابقات این فصل لیگ، بیشتر از هر تیم دیگری گلزنی کرده‌اند، اما در مقابل والنسیایی قرار خواهند گرفت که در مسابقات خانگی این فصل خود، سه پیروزی و سه تساوی کسب کرده است و در حالی در خانه بدون شکست بوده که تنها دو گل در این شش بازی دریافت کرده است.

با وجود چنین آمار خوبی در خانه، والنسیا با کسب 19 امتیاز، در جایگاه نهم قرار دارد. باخت هفته گذشته آن‌ها در خانه سویا با نتیجه 1-0 منجر به استعفای نونو، سرمربی این تیم شد؛ اما این تیم در دیدار وسط هفته خود مقابل تیم دسته پایینی باراکلادو 3-1 به پیروزی رسید تا به مسیر برد بازگردد.

تاریخچه

فصل گذشته، بارسا با گل دقیقه 93 بوسکتس 0-1 والنسیا را در مستایا شکست داد. بارسایی‌ها در هفت بازی اخیر خود در مستایا در جریان مسابقات لیگ، شکست نخورده‌اند - سه پیروزی و چهار تساوی، نتایج بارسا در این هفت بازی بوده است. والنسیا در 18 بازی اخیر خانگی خود در لیگ، شکست نخورده است اما آخرین پیروزی آن‌ها مقابل بارسا، به برد 2-1 آن‌ها مقابل کاتالان‌ها در سال 2007 باز می‌گردد.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23 به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی: والنسیا vs بارسا
این نتیجه فقط برای نویل خوش یمن بود


یکشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۴ (۲۱:۵۴)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی: والنسیا vs بارسا
امشب شب شبه مسيه حالا ببينيد كي گفتم😜😜😜😜😜


شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی: والنسیا VS بارسا
با اینکه این برادران نویل برای خودشون کله پوک هایی بودن ولی تغییر مربی همیشه یعنی یه تیم غیر قابل پیش بینی و با انگیزه! امیدوارم بارسا فرم خوب خودشو حفظ کنه!


شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!