به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs ویانوونسهجام حذفی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰) (۸۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


اگرچه بازی رفت در خانه حریف دسته سومی با نتیجه 0-0 به پایان رسید، اما بارسا شانس بسیار بالایی برای شکست این تیم و صعود به مرحله بعدی جام حذفی دارد.

پس از پیروزی قاطع در ال کلاسیکو و تجربه دو پیروزی پر گل دیگر برای شاگردان انریکه، چالش بعدی آن‌ها حریف دسته سومی، ویانوونسه خواهد بود که باید در دیدار برگشت دور 1/16 پایانی در خانه به مصاف این تیم بروند. این تیم اگرچه در دسته سوم اسپانیا بازی می‌کند، اما پس از متوقف کردنِ قهرمان اروپا در زمین خودشان، همچنان شانس صعود به مرحله بعدی را دارند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

در دور رفت، انریکه تقریبا از تمامی بازیکنان غیر اصلی تیم استفاده کرد، اما مشخص نیست که در این دیدار انریکه باز هم همین کار را انجام خواهد داد، یا به این دیدار به عنوان فرصتی برای مسی به منظور سرعت بخشیدن به پروسه بازگشت او به فرم گذشته‌اش، نگاه خواهد کرد. بازیکنان تیم ب، مانند سرجی سمپر، گامبائو و آیتور، روز گذشته به همراه تیم نخست به تمرین پرداختند، در حالی که دروازبان بارسا در مسابقات حذفی، مارک آندره تراشتگن به دلیل مشکلی که از ناحیه زانوی چپ خود به آن دچار شده است، به لیست غایبان تیم، یعنی تیاگو، داگلاس و سرجی روبرتو پیوست.

تمامی بازیکنان تیم ویانوونسه به بارسلونا سفر کردند تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. اگرچه خاویر سانچز، مدافع وسط این تیم به دلیل مشکل زانو، و کارلیتوس آنداجور و خاویر زافرا که کل فصل را از دست داده بودند، در این بازی غایب خواهند بود.

نقطه نظر مربیان

لوییز انریکه در جریان کنفرانس خبری عصر دیروز، در مورد این دیدار گفت: «بازی بسیار حساسی است، زیرا یک تساوی با گل می‌تواند منجر به حذف ما شود. اگرچه با یک تیم که سطح پایین تری دارد بازی می‌کنیم، اما نباید آن‌ها را دست کم بگیریم. در دور نخست، مشکلات بسیاری برای ما پیش آمد، و نمی‌خواهیم این اتفاقات در دیدار برگشت هم رخ دهند». در حالی که سوالات بسیاری در مورد بازیکنان حاضر در زمین از او پرسیده شد، او گفت: «نگران نباشید! 11 بازیکن وارد زمین خواهند شد».

خولیو کوبوس، سرمربی ویانوونسه پس از تمرین تیمش در زمین بارسلونا، به خبرنگاران گفت: «تلاش می‌کنیم تصویر خوبی از خود به جا بگذاریم و یک بازی واقعی انجام دهیم. اوضاع را برای آن‌ها سخت کنیم و در صورت امکان صعود کنیم. به هر حال هر چیزی در فوتبال ممکن است».

فرم دو تیم

فرم دو تیم، نمی‌توانست از این متفاوت‌تر باشد! بارسا حتی از بهترین حد فرم اخیر خود، بسیار بهتر شده است. آن‌ها رئال را در برنابئو 4 تایی کردند، و سپس رم را در لیگ قهرمانان 6-1 بردند، و تنها چند روز بعد، این بار نوبت سوسیداد بود که با چهار گل شکست بخورد. پس از آن تساوی 0-0، بارسا از 6 بازی خود، 6 برد کسب کرده است، 22 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است.

اما برای ویانوونسه اوضاع از این بدتر نمی‌توانست باشد. پس از آن شب بزرگ در تاریخ باشگاه - تساوی بدون گل با قهرمان اروپا! - آن‌ها پنج بازی بعدی خود در لیگ را با شکست پشت سر گذاشتند، که آخرینِ آن‌ها باخت 1-2 به کارتاخنا در خانه بوده است. در واقع آن‌ها با کسب 13 امتیاز از 15 بازی در معرض سقوط به دسته چهارم قرار دارند.

تاریخچه

بارسا تا به حال سه بار توسط تیم‌های دسته سومی از دور رقابت‌های جام حذفی کنار رفته است: نوولدا (2001)، فیگورس (2002) و خرمانت (2004). البته این پیروزی‌های تاریخی در حالی برای این تیم‌ها رقم خورد که در آن زمان مسابقات حذفی در یک بازی و در زمین تیمی با درجه پایین‌تر، برگزار می‌شد.

این نخستین باری است که ویانوونسه موفق به حضور در میان 32 برتر جام حذفی شده است و این دومین باری است که بارسا با تیمی از منطقه اکسترمادورا روبرو می‌شود. دفعه اول، مصاف با دون بنیتو بوده است که به فصل 1930/31 باز می‌گردد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویانوونسه
میبریم


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۴ (۷:۵۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویانوونسه
سلام بارسایی های عزیز
لیونل مسی، سوارز و نیمار، دوستانی بسیار صمیمی که رفاقتشون فقط به مستطیل سبز ختم نمیشه




چهارشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۲۲:۱۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویانوونسه
بازیه سختی بنظر نمیرسه
بهترین موقعیت برای میدون دادن به جووناست
به امید موفقیت


چهارشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۹:۵۴)
 
BRAIN
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویانوونسه
نقل قول
ورزش سه نوشته مسی دوباره مصدوم شده، حقیقت داره؟


نه بهش استراحت داده انریکه.


چهارشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۱)
 
ehsan1025
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویانوونسه
چرا یه نفر از باشگاه نمیگه مسی برای چی تو تمرین نبود ؟؟؟؟
البته من حدس میزنم این یه استراحت باشه نه مصدومیت
در ضمن شبکه 3 توی جدول پخش زده بازی رو پخش میکنه ولی هیچ کدوم از سایت های ورزشی نزدن


امیدوارم یه تمرین خوب برای تیم باشه


چهارشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۰)
 
abouzarlionel
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویانوونسه
انشاءالله که میبریم
آرزو می کنم تو مراحل بعدی بیفتیم با رئال
اینم یه کلیپ از کینگ لئو تو سن 12 سالگی-منبع در کلیپ ذکر شده




چهارشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۳۷)
 
alika
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs ویانوونسه
ورزش سه نوسته مسی دوباره مصدوم شده، حقیقت داره؟


چهارشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!