به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «امیدواریم که فرم خود را حفظ کنیم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۶ آذر ۱۳۹۴ (۲۰:۰۰) (۸۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا، بعد از پشت سر گذاشتن هفته‌ای که در آن حریفان خود را - هم در خانه و هم در خارج از خانه - با نتیجه پر گل مغلوب ساختند، صراحتا به بازیکنان خود هشدار داد.

در هفته‌ای که گذشت آبی اناری پوشان دو تا از بزرگترین رقیبان خود را با نتایجی حیرت انگیز شکست دادند - رئال مادرید 0-4 بارسا و بارسا 6-1 آ اس رم. اما به عقیده لوئیز انریکه با این اوصاف نیز احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه مارتینز که دومین سال حضور در نیوکمپ به عنوان مربی را تجربه می‌کند، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مصاف با رئال سوسیداد، فرصت را غنیمت شمرد و خطاب به بازیکنان خود هشدار داد: «رئال سوسیداد بازیکنان با کیفیتی دارد و اگر شما در فرم خوب و ایده آل خود نباشید آن‌ها می‌توانند برای شما مشکل ساز شوند».

سرمربی بارسا به بسیاری از سوالاتی که از سوی خبرنگاران از او پرسیده شد نیز پاسخ داد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

صدرنشینی در لالیگا

«ما امیدواریم تا زمانی که امکان دارد این جایگاه را حفظ کنیم. ما این فرصت را داریم که سه امتیاز کلیدی دیگر کسب و همچنان صدرنشین باقی بمانیم».

رئال سوسیداد

«با وجود اوزه بیو [به عنوان سرمربی تیم حریف] شما می‌توانید بفهمید که آن‌ها با برنامه‌ای دقیقه پیش خواهند رفت و مسلما آن‌ها می‌دانند که باید چگونه و روی کدام یک از بازیکنان ما فشار ایجاد کنند».

اوزه بیو؛ بازیکن سابق بارسا و مربی فعلی تیم حریف

«ممکن است او از سبک بازی ما به طور کامل آگاهی داشته باشد، اما نکته دیگری که وجود دارد و باعث می‌شود که او نتواند با آن مقابله کند، این است که قادر نخواهد بود تا سبک بازی ما و نقش متغیر بازیکنانمان را در یک زمین قرار دهد و آن را به طور موثر انجام دهد. حتی هنگامی که خود من به عنوان سرمربی سلتا به نیوکمپ آمدم، با اینکه کاملا از سبک و استیل تیم آگاهی داشتم باز هم شکست خوردم».

مسی

«او هنوز 100 درصد آماده نیست و باید دقایق بیشتری بازی کند تا به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کند. اما همه ما میدانیم که لازم نیست مسی به بهترین فرم برسد تا بتواند تغییر بوجود آورد. ما این را چند روز پیش - مقابل رم - دیدیم».

آمار درخشان عملکرد خط حمله تیم

«آن‌ها خیلی خوب هستند و بازی‌های جذاب و دیدنی به نمایش می‌گذارند. اما مهم‌ترین راز موفقیت آن‌ها همبستگی بینشان است. آن‌ها نیاز دارند که تمام اعضای تیم برای گلزنی به آن‌ها یاری برسانند».

حضور سرجیو بوسکتس در تیم منتخب یوفا

این واقعا غافلگیر کننده بود، هنگامی که شما با او تمرین می‌کنید، به طور کامل درک می‌کنید که او می‌تواند چیز‌های زیادی را در زمین به ارمغان بیاورد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «امیدواریم که فرم خود را حفظ کنیم»
لوچو


چهارشنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۴ (۷:۴۸)
 
kamiba
پاسخ به: انریکه: «امیدواریم که فرم خود را حفظ کنیم»
زنده بار لنریکه


شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!