به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته کلیدی از برد دیشبآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۷:۲۷) (۹۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


گلزنی مسی و سوارز، محافظت خوب تراشتگن از دروازه، نقش لوئیز انریکه و حمایت هواداران از کلیدی‌ترین عوامل کسب برد پر گل آبی اناری پوشان در برابر زرد قرمز‌ها بودند.

سوارز

این مهاجم اروگوئه‌ای، تا اینجای فصل 2015/16 طی 19 بازی رسمی 17 گل به ثمر رسانده است. اما سوارز تنها یک گلزن نیست؛ او همچنین به شکل خستگی ناپذیری کار میکند و به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کند؛ مانند - پاس - گل اول لیونل مسی! سوارز دیشب تنها یک گلزن نبود؛ توپ ربایی او از ژکو در نیمه اول نیز بی‌نظیر بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، بعد از اتمام دوران مصدومیت، شنبه شب برای اولین بار در برنابئو به میدان رفت و پس از آن - در نیوکمپ - مقابل رم درخشید. او از همان ابتدا بسیار فعال و پویا عمل کرد و گلی که در دقیقه 18 بازی وارد دروازه حریف ایتالیایی تیمش کرد یک شاهکار تمام عیار بود. اما در نیمه دوم بود که او خود را مجددا اثبات کرد؛ با دومین گلی که به ثمر رساند بازگشت فوق‌العاده خود به نیوکمپ را کامل کرد.

تراشتگن

اگر چه این دروازه بان آلمانی نتوانست مقابل گل دقایق پایانی رومی‌ها ایستادگی کند؛ اما یک بار دیگر مهارت و لیاقت خود در این پست را نشان داد. همچنین مهار پنالتی‌ای که ژکو به سمت دروازه او شلیک کرد شباهت زیادی به متوقف کردن پنالتی آگوئرو (منچستر سیتی) در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته، داشت. بی‌شک می‌توان اذعان کرد که با حضور تراشتگن، براوو و ماسیپ در دروازه بارسا، این تیم هیچ ضعفی در این منطقه حس نخواهد کرد.

لوئیز انریکه

تغییراتی که سرمربی در ترکیب ابتدایی خود اعمال کرد، صحیح، بی‌نقص و موفقیت آمیز بود. تیم همچنان در حال رشد است تا کنون پیشرفت خوبی داشته است. شاگردان انریکه در دو بازی اخیر خود مجموعا حریفان خود را با نتیجه 10-1 شکست داده‌اند (رئال 0-4 بارسا و رم 1-6 بارسا). هواداران آبی اناری پوشان نیز در نیوکمپ با شعار‌های خود تلاش و کوشش لوئیز انریکه را به رسمیت شناختند.

71,433 هوادار

با وجود سرما و تدابیر شدید امنیتی قبل از بازی، طرفداران باز هم تیم خود را تنها نگذاشتند و در نیوکمپ حضور یافتند. تمام کسانی که با وجود چنین شرایط سختی به ورزشگاه رفتند، پاداش خود را نیز گرفتند: پیروزی بارسا و صعود به عنوان تیم اول گروه E لیگ قهرمانان اروپا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از برد دیشب
FC Barcelona


دوشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۴ (۴:۱۱)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: پنج نکته کلیدی از برد دیشب
تنوع تاکتیکی انریکه واقعا بی نظیره


چهارشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!