به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گزارش عملکرد ملی‌پوشان بارسا در وقفه بین المللی (بخش دوم)اختصاصی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۲۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۳۰) (۱,۱۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

وقفه بازی‌های ملی فیفا به اتمام رسیده است و بازیکنان رهسپار باشگاه‌هایشان می‌شوند. ملی‌پوشان بارسا نیز پس از حضور در رقابتهای مختلف و همچنین بازی‌های دوستانه، به سایر نفرات تیم ملحق شده‌اند و خود را آماده مصاف با نماینده شهر مادرید می‌کنند. در بخش دوم این گزارش، نگاهی خواهیم داشت به دیگر دیدارهایی که آبی و اناری پوشان در آنها به ایفای نقش پرداختند.

[برزیل 3-0 پرو] سه امتیاز طلایی در السالوادور

زرد پوشان برزیلی با اندیشه کسب سه امتیاز از این دیدار، پس از تساوی ناامید کننده برابر آرژانتین به میدان آمدند. بازی با حملات همه جانبه از سوی دو تیم آغاز شد تا اینکه سرانجام داگلاس کاستا در دقیقه 22 روی پاس عالی ویلیان از سمت راست، قفل دروازه پرو را گشود. رناتو آگوستو و فیلیپه لوییس نیز از دیگر گلزنان این دیدار بودند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار و دنی آلوز: هر دو 90 دقیقه برای برزیل بازی کردند و در کنار سایر هم‌تیمی‌های خود، این پیروزی را جشن گرفتند. در حال حاضر برزیل با ثبت رکورد 45 دیدار خانگی بدون شکست در رقابتهای انتخابی جام جهانی، جزو پیشتازان در این زمینه محسوب می‌شود. نیمار در دقیقه 66‌ام بازی به گل دست یافت، اما حرکت او از سوی داور آفساید اعلام شد. در مجموع عملکرد دو آبی و اناری پوش برزیلی بارسا را در این دیدار می‌توان مثبت ارزیابی کرد.

[ترکیه 0-0 یونان] تساوی بدون گل در خانه

تیم ملی ترکیه سه شنبه شب در حالی که آردا توران را نیز در ترکیب خود می‌دید، در تقابل با همسایه خود نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نگرفت. دو تیم نتوانستند موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه یکدیگر خلق کنند تا در پایان این ترکیه باشد که در خانه متوقف می‌شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آردا توران: با توجه بازی نه چندان هجومی دو تیم، شاید بتوان تنها موقعیت خطرناک این دیدار را حرکت آردا و ضربه آرام او در شرایطی ایده آل عنوان کرد. او پس از دریافت پاس از سمت چپ، خود را در موقعیتی مناسب مقابل دروازه دید، اما در گشودن آن ناکام بود و توپ را به گلر حریف تقدیم کرد.

[بلژیک - اسپانیا] لغو بازی به دلیل مسائل امنیتی

پس از اقدامات تروریستی اخیر در پاریس، مسئولین برگزاری دیدار دوستانه میان این دو تیم در بروکسل، تصمیم به لغو بازی گرفتند تا از تبعات این حادثه جلوگیری کرده باشند. پس از انتشار این خبر، مارک بارترا، جوردی آلبا، سرجیو بوسکتس، آندرس اینیستا و توماس فرمالن، خود را به بارسلونا رساندند تا تمرینات - هرچند دیرهنگام - خود را برای دیدار ال کلاسیکو آغاز کنند.

[کرواسی 2-3 زیر 21 سال اسپانیا] پیروزی درخشان جوانان

تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا با نمایشی خیره کننده موفق به پیروزی 3-2 برابر کرواسی در ریجکا شد. دو گل از سه گل اسپانیا را جرارد دلوفئو وارد دروازه حریف کرد. در ادامه ماریو پاسالیچ و جوزپ رادوسویچ برای میزبان گلزنی کردند تا در نهایت این بازی به سود اسپانیا به پایان برسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مونیر الحدادی: در شبی که آلن هالیلوویچ - بازیکن قرضی اف سی بارسلونا - 90 دقیقه در میدان بازی می‌کرد، مونیر اما از روی نیمکت شاهد هنرنمایی هم‌تیمی‌هایش بود.

[کلمبیا 0-1 آرژانتین] نخستین پیروزی تقدیم هواداران

یاران خاویر ماسکرانو در تیم ملی آرژانتین، به نخستین پیروزی خود در رقابتهای انتخابی جام جهانی دست یافتند. آنها تاکنون امتیازات کامل سه دیدار خود را به طرز ناباورانه‌ای با دو تساوی و یک شکست از دست داده‌اند. در این بازی لوکاس بیگلیا تک گل آرژانتین را به ثمر رساند تا میهمان برای نخستین بار دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

خاویر ماسکرانو: در نبود مسی، وظیفه خطیر کاپیتانی بر عهده ماسکرانو است. او اما به خوبی توانست تیم ملی کشورش را هدایت کند تا با کسب یک پیروزی دلنشین پس از چندین ناکامی به خانه برگردند.

[اروگوئه 3-0 شیلی] شکست سنگین یاران براوو و از دست دادن صدرنشینی

بامداد چهارشنبه، براوو و یارانش متحمل شکستی سنگین در مونته ویدئو شدند. دقیقه 23 بازی، دیگو گودین یک توپ مرده را به تور دروازه براوو چسباند تا میزبان با یک گل از شیلیایی‌ها پیش بیفتد. دقیقه 61 نوبت به جورج والدیویا رسید تا به سادگی هرچه تمام‌تر و در حالی که در چند قدمی دروازه براوو قرار داشت، با پشت سر توپ را از بالای دستان کلودیو وارد دروازه شیلی کند. بازی با همین نتیجه دنبال می‌شد تا اینکه پنج دقیقه بعد بازیکن اسبق بارسلونا - مارتین کاسرس - گل سوم اروگوئه و پایان بخش بازی را به ثمر رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کلودیو براوو: نمی‌توان از عملکرد خوب این بازیکن در تیم ملی شیلی چشم پوشی کرد. او هرچند در این دیدار فروغ چندانی نداشت، اما اشتباهات مکرر خط دفاعی شیلی بود که کار را برای دروازه بان شماره 1 کاتالانها دشوار می‌کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: گزارش عملکرد ملی پوشان بارسا در وقفه بین المللی (بخش دوم)
ممنون جالب بود


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۴:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!