به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: «حضور در ال کلاسیکو، آرزوی هر بازیکنی است»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰) (۶۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مهاجم آبی اناری‌ها، دو روز مانده به ال کلاسیکو، از هیجان و خوش بینی‌اش نسبت به این بازی می‌گوید.

سوارز اولین بازی خود با پیراهن بارسا را در ال کلاسیکو و مقابل رئال مادرید، در فصل گذشته انجام داد، و او حالا در آستانه دومین حضور خود در برنابئو با پیراهن آبی و اناری است. او عصر دیروز در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: «بازی در آنجا، تجربه بسیار خاصی است. حساسیت‌های بسیاری در مورد این دیدار وجود دارد. وقتی شما در ال کلاسیکو حضور پیدا می‌کنید، مثل این است که در حال زندگی کردن رویایی هستید، که هر فوتبالیست دیگری آرزوی آن را دارد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در ادامه مهمترین بخش‌های مصاحبه لوییز سوارز را خواهیم دید.

آماده برای ال کلاسیکو

«در حالی به استقبال این بازی می‌روم که فرم مناسبی دارم، و خوشحالم که تیم فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. ما از این بازی برد می‌خواهیم و تلاش می‌کنیم که به بهترین نحو ممکن آن را به پایان برسانیم».

«می دانیم برای پیروزی در این دیدار تا چه اندازه باید خوب و کم نقص بازی کنیم. باید به انتخاب‌های مربی برای ترکیب احترام بگذاریم، و هر چه می‌توانیم برای این پیراهن انجام دهیم. این چیزی ست که در ذهن همه ما جریان دارد».

«هیچوقت مطمئن نخواهید بود که چه اتفاقی می‌افتد. شما طبق نقشه‌ها عمل می‌کنید، اما باز هم مطمئن نخواهید بود که مسائل به چه نحوی پیش خواهند رفت. همه می‌دانند که شکست رئال مادرید، آن هم در برنابئو تا چه اندازه کار سختی است».

«به یاد دارم که ال کلاسیکو را از تلویزیون تماشا می‌کردم، و رونالدینیو را در حالی که گلزنی می‌کرد، می‌دیدم. همواره در دیدارهای بزرگ، فوتبال زیبایی ارائه می‌شود، و وقتی شما داخل زمین و در متن این بازی‌ها باشید، اینطور به نظر می‌آید که رویای دیگران را زندگی می‌کنید».

«فکر نمی‌کنم این نکته که از آن‌ها 6 امتیاز پیش بیفتیم، به این معنا باشد که لیگ را برده‌ایم. هنوز برای این حرف‌ها زود است و نمی‌شود گفت که چه اتفاقی خواهد افتاد. مدت زمان زیادی از لیگ مانده و اتلتیکو مادرید نیز حریف قدری محسوب می‌شود، بنابراین این بازی سرنوشت چیزی را مشخص نمی‌کند».


مثلث MSN

«مسی و نیمار هر روز درک بهتری از بازی یکدیگر پیدا می‌کنند. در خارج از زمین هیچ یک به این فکر نمی‌کنند که کدامشان بازیکن بهتری است، چون چنین رقابتی اصلا وجود ندارد. همه می‌دانیم که مسی بهترین بازیکن دنیاست و تمامی مسائل را از این دریچه نگاه می‌کنیم».

«مسی بازیکنی است که می‌تواند تفاوت‌ها را در یک بازی رقم بزند و در کلاسیکوهای پیشین، کارهای خارق العاده‌ای انجام داده است. اما حضور او به پزشکان و تشخیص آن‌ها که چه چیزی برای مسی بهترین است، بستگی دارد. او در روزهای اخیر، در هنگام تمرین با ما بسیار خوب و سر حال به نظر می‌رسید، اما این مصدومیتی ست که می‌تواند بدتر شود».

«مشخص نیست که مسی می‌تواند بازی را از ابتدا آغاز کند یا در نیمه دوم به میدان می‌آید. در کالدرون او نشان داد که می‌تواند به بازی بیاید، بیست دقیقه بازی کند و سه امتیاز را برای تیم بدست بیاورد».

«مسلما مسی بهترین است، به خاطر کارهایی که انجام داده و کارهایی که همچنان انجام می‌دهد. نیمار در فرم فوق‌العاده‌ای است و می‌توانید به راحتی بفهمید که پس از مسی، او دومین بازیکن برتر دنیاست. به عنوان یک هم‌تیمی، بسیار خوشحالم از اینکه فرم فوق‌العاده‌ای دارد، و بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد».

«بسیار تعجب کردم از اینکه نامم در بین سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال اروپا قرار گرفت، اما اتفاق خوبی بود، از آن اتفاق‌هایی که به سختی از ذهن می‌رود».


غیبت در تیم ملی

«بازی‌های اخیر تیم ملی اروگوئه را با ناراحتی بسیار دیدم. در نهایت این محرومیت هم به اتمام می‌رسد. هم‌تیمی‌های من بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه دادند و می‌خواهم به آن‌ها بابت کار بزرگشان تبریک بگویم. این برای اروگوئه ای‌ها، پس از صحبت‌هایی که انجام شد، بسیار سخت بوده است».

حملات پاریس

«همه ما لحظات سختی را گذراندیم، و در این لحظات تمام چیزی که می‌خواهید، امنیت خانواده‌ها و مردم است. امیدوارم برای خوب ماندن دنیا، همه این اتفاقات تمام شود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: سوارز: «حضور در ال کلاسیکو، آرزوی هر بازیکنی است»
بله


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۴:۱۵)
 
armitaemami
پاسخ به: سوارز: «حضور در ال کلاسیکو، آرزوی هر بازیکنی است»
سوارز میخوام بترکونی تو الکلاسیکو


پنج‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: «حضور در ال کلاسیکو، آرزوی هر بازیکنی است»
امیدوارم یکی از اون بازیهای درخشان خودش رو به نمایش بذاره، نه اون بازیهای رو اعصاب.


پنج‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۴ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!