به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گزارش عملکرد ملی‌پوشان بارسا در وقفه بین المللی (بخش اول)اختصاصی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۹) (۸۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

به پایان وقفه ملی نزدیک می‌شویم. یازده ملی‌پوش بارسا، هر یک در کش و قوس رقابتهای انتخابی و بازی‌های دوستانه هستند و تاکنون نیمی از بازی‌های خود را به انجام رسانده‌اند. در این گزارش نگاهی خواهیم داشت به عملکرد هریک از این بازیکنان در رقابتهای ملی:

[اسپانیا 2-0 انگلیس] برد ماتادورها با درخشش ستارگان آبی و اناری

این بازی جمعه شب در ورزشگاه خوزه ریکو پرز واقع در آلیکانته آغاز شد. میزبان نیمه اول را هجومی آغاز کرد و چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف خلق کرد، اما در نهایت این نیمه بدون گل به اتمام رسید. در نیمه دوم اما بازی به مراتب زیباتری را شاهد بودیم تا اینکه پس از 72 دقیقه، ماریو گاسپار - مدافع ویارئال - با ضربه‌ای استثنایی قفل دروازه انگلیس را گشود. پس از گاسپار، نوبت به کازورلا رسید تا آخرین گل بازی را در دقیقه 84 به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آندرس اینیستا: هافبک خوش تکنیک ماتادورها، نقش پر رنگی در پیروزی این تیم در دیدار دوستانه مقابل انگلیس داشت. او پاس‌های خوبی را در اختیار مهاجمین اسپانیا قرار می‌داد؛ هر چند این پاس‌ها با بی‌دقتی هرچه تمام‌تر هدر می‌رفتند.

سرجیو بوسکتس: این هافبک 27 ساله، اهمیت حضورش در میانه میدان را بار دیگر به همگان ثابت کرد. سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا هریک فرصت این را داشتند که نام خود را در فهرست گلزنان این دیدار جای دهند، اما جو هارت بود که هر بار این دو را ناکام می‌گذاشت. بوسکتس، 12 دقیقه مانده به پایان بازی، جای خود را به کوکه - بازیکن اتلتیکومادرید - سپرد.

جوردی آلبا: مدافع کاتالانها، به خوبی توانست کنترل قسمت چپ زمین را بر عهده بگیرد. او در این دیدار تعامل بسیار خوبی با نولیتو داشت.

جرارد پیکه: مدافع بلند قامت بارسایی‌ها، سهم به سزایی در کسب پیروزی اسپانیا ایفا کرد و حتی در لحظاتی دروازه هارت را نیز با تهدید روبرو ساخت.

مارک بارترا: عملکرد بی‌نقص این بازیکن، در کنار هم باشگاهی خود - جرارد پیکه - منطقه امنی را در جلوی دروازه اسپانیا مهیا کرد. بارترا اکنون در حال کسب تجربه است و به راحتی می‌تواند از عهده وظایف خطیر ملی برآید.

دیدار بعدی اسپانیا، سه شنبه شب ساعت 23:15 برابر بلژیک در بروکسل خواهد بود.

[قطر1-2 ترکیه] پیروزی دشوار در دوحه

بازی با حملات گسترده هر دو تیم آغاز شد. نخستین گل این دیدار را علی اسدالله برای قطر به ثمر رساند. پس از آن توران و توسون هریک گلهای ترکیه را وارد دروازه میزبان کردند تا بازی با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آردا توران: خرید تابستانی باشگاه، بازیکنی سودمند برای تیم ملی ترکیه است. او گل تساوی بخش این تیم را زد و در ادامه نیز با ارسال پاسی زیبا از سمت راست، زمینه را برای گل دوم ترکیه فراهم کرد. این دیدار را می‌توان به نوعی یک بازی آماده‌سازی برای توران دانست. چرا که او قرار است از ماه ژانویه پیراهن بارسا را به تن کرده و این تیم را در راه رسیدن به عناوین یاری نماید.

دیدار بعدی ترکیه، سه شنبه شب ساعت 21:45 برابر یونان در استانبول خواهد بود.

[بلژیک 3-1 ایتالیا] شکست آبی پوشان برابر صدرنشینان

شب رویارویی بلژیک در حالی رقم خورد که پیروزی برابر قهرمان چهار دوره جام جهانی کام هواداران این کشور را شیرین کرده بود؛ گرچه فرمالن این بازی را از روی نیکمت تماشا می‌کرد. تنها سه دقیقه از شروع بازی می‌گذشت که کاندروا روی یک توپ برگشتی به گل رسید. اما این پایان کار نبود و ورتونگهن، دی بروین و باتشوای بازی را به سود میزبان برگرداندند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

توماس فرمالن: این بازیکن فرصت حضور در بازی مقابل ایتالیا را پیدا نکرد تا از بیرون شاهد برتری - تیم نخست جدول رده‌بندی فیفا! - بر آبی پوشان باشد.

دیدار بعدی بلژیک، سه شنبه شب ساعت 23:15 برابر اسپانیا در بروکسل خواهد بود.

[آرژانتین1-1 برزیل] دیدار تاریخی برنده نداشت

بوینس آیرسِ آرژانتین، بامداد جمعه میزبان یکی از هیجان انگیزترین بازی‌های دنیا میان دو تیم آرژانتین و برزیل بود. بازی مطابق انتظار هجومی و پرهیجان آغاز شد و دقیقه 34، این لاوتزی بود که به خوبی توانست از میان مدافعان برزیل عبور کرده و با ضربه‌ای بی‌درنگ دروازه حریف را باز کند. پس از این گل، برزیل موقعیت‌های متعددی را خلق کرد تا در نهایت روی کار خوب آلوز و ضربه پر قدرت لوکاس لیما به گل دست یابد. سرانجام این دیدار سنتی با نتیجه‌ای بهتر از تساوی به پایان نرسید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار: یکی از بدترین روزهای دوران حرفه‌ای نیمار، جمعه هفته پیش در بوینس آیرس رقم خورد و او نتوانست توانایی‌های خود را به طور کامل نشان دهد. در این بازی، میزبان تنها دو بار به ستاره برزیلی فرصت شوتزنی داد.

دنی آلوز: یار ارزشمند بارسلونا که در ارسال پاس‌های نمایشی تبحر دارد، در این دیدار هم زمینه ساز گل تساوی برای تیمش شد.

خاویر ماسکرانو: کاپیتان فعلی آرژانتینی‌ها در غیاب کاپیتان مسی، ساده اما جنگنده ظاهر شد. او با عملکرد خوب خود، موقعیت‌های برزیل را به حداقل رساند.

آرژانتین در غیاب مسی، به یک تساوی ناامید کننده برابر برزیل دست پیدا کرد. آنها با انگیزه برد در خانه پا به میدان گذاشته بودند، اما برابر حریف دیرینه خود متوقف شدند. این بازی به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی، با یک روز تاخیر برگزار گردید.

دیدارهای بعدی دو تیم آرژانتین و برزیل، به ترتیب چهارشنبه ساعت 00:00 و 2:30 برابر کلمبیا و پرو خواهد بود.

[زیر 21 سال اسپانیا 5-0 زیر 21 سال گرجستان] همچنین [شیلی 1-1 کلمبیا]

تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا با به ثمر رساندن 5 گل، گرجستان را به مقصد کرواسی ترک کرد. مونیر در این دیدار از دقیقه 73 وارد میدان شد.

دیدار بعدی اسپانیا، سه شنبه شب ساعت 21:15 برابر کرواسی در ریجکا خواهد بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم ملی شیلی نیز در چهارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در شهر سانتیاگو، برابر کلمبیا به تساوی رضایت داد. گلهای این دیدار را ویدال برای شیلی و رودریگز برای کلمبیا به ثمر رساندند. همچنین کلودیو براوو در دقیقه 65 بازی با دریافت کارت زرد از سوی داور جریمه شد.

دیدار بعدی اسپانیا، چهارشنبه ساعت 2:30 برابر اروگوئه در مونته ویدئو خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: گزارش عملکرد ملی پوشان بارسا در وقفه بین المللی (بخش اول)
فقط هلند


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۴:۰۰)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: گزارش عملکرد ملی پوشان بارسا در وقفه بین المللی (بخش اول)
همیشه حساس ترین مقاطع فصل باید وقفه ملی بیفته


دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۴۸)
 
armitaemami
پاسخ به: گزارش عملکرد ملی پوشان بارسا در وقفه بین المللی (بخش اول)
امید وارم این بازی ها باعث آمادگیشون تو الکلاسیکو بشه


دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گزارش عملکرد ملی پوشان بارسا در وقفه بین المللی (بخش اول)
تنها انتظاری که از بازیهای ملی دارم اینه که مصدوم ندیم.


دوشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!