به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یازده نکته از یازده هفته سپری شدهلالیگا
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۳) (۸۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


پس از غلبه بر ویارئال، کاتالانها اکنون با سه امتیاز برتری نسبت به مادرید، پا به دیدار ال کلاسیکو خواهند گذاشت.

1. این اولین بار در طول فصل است که آبی و اناری‌ها با فاصله‌ای آشکار، بر جایگاه نخست جدول تکیه می‌زنند. آنها 9 بار پیروز شده‌اند و دو دیدار را هم با شکست به پایان رسانده‌اند؛ در حالی که هنوز برابر هیچ تیمی مساوی نکرده‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2. لوییس انریکه تاکنون از 22 بازیکن مختلف در ترکیب خود بهره برده است. با این حال، جوردی ماسیپ، آردا توران و الکس ویدال هنوز طعم حضور در میدان لیگ را نچشیده‌اند. از آن سو جرارد گومبائو در این مدت فرصت خودنمایی با پیراهن اول تیم را پیدا کرده است.

3. سرجیو بوسکتس، تنها بازیکنی است که در تمام دیدارها حضور داشته است. او در مجموع 902 دقیقه بازی کرده است و از این حیث، بالاتر از سوارز با 900 دقیقه حضور قرار دارد. سوارز در بازی برابر لوانته غایب بود.

4. نیمار با یازده گل، رکورد بیشترین گل زده تیم را در اختیار دارد. او نه تنها در بارسا، بلکه در لالیگا نیز در صدر جدول گلزنان جای گرفته است. از دیگر نفراتی که با نیمار بر سر تصاحب عنوان «پیچیچی» رقابت می‌کنند، می‌توان به سوارز (9 گل)، کریستیانو رونالدو، ایمانول اگیرچه و گوئرا (هرکدام 8 گل) اشاره کرد.

5. مثلث مشهور نیمار، سوارز و مسی، آماری فوق‌العاده را از خود بر جای گذاشته‌اند و 23 گل از مجموع 25 گل زده شده توسط تیم را به نام خود ثبت کرده‌اند. دو گل دیگر را نیز مارک بارترا و توماس فرمالن وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

6. این 25 گل، 14 بار با پای راست، 9 بار با پای چپ و 2 بار هم با ضربه سر به سمت چهارچوب حریفان شلیک شده‌اند.

7. هجومی‌ترین دقایق بازی بارسا، یک چهارم ابتدایی نیمه دوم هر بازی بوده است؛ در واقع، آبی و اناری‌ها هشت بار در این بازه از زمان موفق به گلزنی شده‌اند.

8. سرجی روبرتو، لوییس سوارز و نیمار هریک با سه پاس گل، عملکرد بهتری را نسبت به هم‌تیمی‌های خود به نمایش گذاشته‌اند.

9. اف سی بارسلونا، تنها تیمی است که توانسته رکورد صد در صد پیروزی در بازی‌های خانگی خود را حفظ نماید. تاکنون شش بازی در نوکمپ برگزار شده که حاصل آنها شش پیروزی ارزشمند برای کاتالانها بوده است.

10. دیگر عادی شده است! بارسا باز هم تنها تیمی است که بیشترین پاس را رد و بدل کرده است. آنها 6.680 بار توپ را به یکدیگر سپرده‌اند و میانگین 607 پاس در هر بازی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. سرجیو بوسکتس به تنهایی 666 پاس داده است تا در این زمینه صاحب برتری باشد.

11. و اما بیشترین درصد پاس سالم را کسی جز توماس فرمالن به ثبت نرسانده است. او به طرز خیره کننده‌ای 92.81 درصد از پاس‌هایش را با نهایت دقت ارسال کرده است. با این حال به این نکته نیز باید توجه داشت که فرمالن این آمار را در 3 بازی به دست آورده است؛ حال اینکه خاویر ماسکرانو در هشت مسابقه به عدد 90.89 درصد دست یافته است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: یازده نکته از یازده هفته سپری شده
ایول


سه‌شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۴ (۳:۵۹)
 
messi-.10
پاسخ به: یازده نکته از یازده هفته سپری شده
اطلاعات خوبی از تیم بود
فرمایلن دفاع خوبیه کاش مصدوم نمیشد


یکشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۱۴)
 
iman_khatar
پاسخ به: یازده نکته از یازده هفته سپری شده
ممنون نکات جالبی بود


یکشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!