به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی احتمال آمادگی مسی برای حضور در الکلاسیکوآبی و اناری‌ها
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۰۰) (۱,۴۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup 14
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


گزارشات در اسپانیا حاکی از آن است که علی رغم اینکه در روند آماده‌سازی مسی عجله نخواهد شد، اما ممکن است این بازیکن به موقع برای ال کلاسیکو بهبود یابد.

بر اساس گزارش روزنامه الموندو دیپورتیوو، مسی می‌تواند به موقع برای حضور در اولین ال کلاسیکو فصل به مرز آمادگی برسد. این در حالی است که کادر فنی نیز هیچ فشاری بر روی او نگذاشته و مربیان می‌دانند که بهترین چیز برای مسی ریکاوری صد در صدی او از مصدومیتش (پارگی در رباط داخلی زانوی چپ) است، اما خود مسی تمایل دارد تا بازی کند و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند در برنابئو به میدان برود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی روز گذشته در مرکز تمرینی حضور داشت؛ جایی که او پس از یک هفته تمرین در خانه با لوئیز گارسیا و مارسلو دی آندرا دو فیزیوتراپیست آرژانتینی به آنجا بازگشت. به گزارش منابع داخلی باشگاه، مسی قبلاً دویدن و حتی کار با توپ را آغاز کرده است. علاوه بر این، اگر به گزارش 6 هفته پیش باشگاه پس از مصدومیت وی در دیدار برابر لاس پالماس که عنوان شده بود مسی در عرض 7 یا 8 هفته به میادین باز می‌گردد، نیز توجه کنیم، متوجه می‌شویم که روند بهبود این بازیکن آرژانتینی کاملاً طبیعی و طبق برنامه ریزی بوده است.

مسی اکنون در آخرین مرحله روند بهبود خود قرار دارد؛ مرحله‌ای که در آن باید بار دیگر به عنوان بازیکن به میدان برود. او تمریناتی مانند کار با توپ، دویدن با توپ، دویدن با سرعت، جهش و ... را در دستور کار خود قرار داده و در ادامه به تمرینات گروهی اضافه شده و همراه با سایر هم‌تیمیهای خود در مسابقات تمرینی شرکت می‌کند.

در هر صورت، پیامی که مرتباً از سوی کادر فنی بارسا منتشر می‌شود این است که عجله‌ای در روند بهبود مسی در کار نخواهد بود و اگر احتمال عود کردن دوباره مصدومیت وجود داشته باشد، وی در مسابقات به میدان نخواهد رفت. اگرچه، در حال حاضر احتمال حضور او در ال کلاسیکو رد نشده است.

در همین راستا، مدیرعامل باشگاه بارسلونا نیز طی سخنانی در مراسم انتخاب بهترین بازیکن فصل کاتالونیا عنوان کرد: «روند بهبود مسی، بر اساس قالب زمان‌بندی شده قبلی در حال جریان است، اما ما به هیچ وجه قصد فشار آوردن به او نداریم. اگر او برای این بازی حساس آماده باشد، عالی خواهد بود، اگر هم نباشد، ما گزینه‌های خوبی برای شکست حریف در اختیار داریم».

وی افزود: «ال کلاسیکو دیداری است که همه هیجان بالایی برای آغاز آن دارند و ما آماده‌ایم تا در آن به پیروزی برسیم. امیدواریم همه بازیکنان به سلامت از بازیهای ملی برگردند».

بر اساس همین گزارش منتشر شده توسط موندو دیپورتیوو، موضوع دیگری که انگیزه مسی را برای حضور در ال کلاسیکو مضاعف کرده، فرم بسیار خوب دو مهاجم هم‌تیمی اوست. این مسئله به مسی اجازه داد تا بدون هیچگونه فشاری دوران مصدومیت خود را سپری کند، زیرا او مشاهده می‌کرد که تیم بدون حضور او نیز در مسابقات به پیروزی می‌رسد، اما در واقع همین موضوع اکنون این بازیکن آرژانتینی را برای حضور دوباره در میادین "قلقلک" می‌دهد. این بدین معناست که او تمایل دارد هرچه زودتر به مرز آمادگی رسیده و از بازی کردن در کنار نیمار و سوارز دو دوست خود لذت ببرد. همچنین گفتنی است که مسی یکشنبه گذشته پس از پیروزی بارسا، به رختکن تیم رفته و به بازیکنان و خصوصاً نیمار به خاطر گل دوم استثنایی‌اش، تبریک گفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بررسی احتمال آمادگی مسی برای حضور در الکلاسیکو
مسی به ال کلاسیکو نمیرسه ..


یکشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۶:۳۱)
 
ehsan1025
پاسخ به: بررسی احتمال آمادگی مسی برای حضور در الکلاسیکو
بنظر من نیمار و سوارز تو نیمه اول کار رئال رو میسازن و مسی نیمه دوم میاد تیر خلاص رو میزنه


چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۵۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: بررسی احتمال آمادگی مسی برای حضور در الکلاسیکو
سلام بر همه، همه ما بارسایی ها دوست داریم که اسطوره باشگاه برسه. من مطمئنم که رو نیمکت هست و اگه احساس نیاز بشه میره داخل زمین. در هر صورت بازی بسیار حساسی هست و قابل پیش بینی نیست. چون بنیتز هم مثل مورینیو تیمش دفاعی بازی میکنه تا جایی که طرفداری مادرید هم کلافه شدن و البته رونالدو


چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۵۵)
 
shakib10
پاسخ به: بررسی احتمال آمادگی مسی برای حضور در الکلاسیکو
بابا یک بازی بنظرم به جایی بر نمیخوره نباشه اخه!براچی انقدر اصرار داره .میکنن پنالدو یک فینال ال کلاسیکو رو از دست داد هیچی نشد اخرشم بردن...


چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۲۳)
 
mojtabba
پاسخ به: بررسی احتمال آمادگی مسی برای حضور در الکلاسیکو
اصلاً نبايد روش ريسك كرد ولي دعا ميكنيم كه برسه و تكليف لاليگا رو 30 ابان ماه مشخص كنه


چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی احتمال آمادگی مسی برای حضور در الکلاسیکو
به امید خدا می رسه و یه بار دیگه برنابئو رو به آتیش می کشه!


چهارشنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!