به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار برترین گلزن لالیگا! آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۳۶) (۶۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مهاجم برزیلی بارسلونا با دو گلی که روز گذشته وارد دروازه زیر دریایی‌های زرد کرد، خود را به صدر جدول گلزنان لالیگا رساند.

مارسلینو گارسیا، سرمربی ویارئال پس از این بازی اعتراف کرد: «حال حاضر نیمار مسلط‌ترین مهاجم لیگ است». اما سوال اصلی است که چگونه می‌توان اهمیت و سطح بازی نیمار را توصیف کرد؟ این مهاجم برزیلی گل‌های اول و سوم بارسا را در مصاف با ویارئال به ثمر رساند؛ که دومین گل او واقعا جذاب و تحسین برانگیز بود. با این وجود او عامل کلیدی این پیروزی را عملکرد خوب تیم و کنترل آن‌ها روی بازی دانست. این آبی اناری پوش 23 ساله بعد از کسب سه امتیاز - حیاتی - این بازی به خبرنگاران گفت: «بازی قابل قبولی ارائه دادیم، به خوبی ایجاد موقعیت کردیم و نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم». نیمار با دابلی که روز گذشته در ورزشگاه نیوکمپ به کارنامه فوتبالی خود اضافه کرد، با 11 گل برترین گلزن - فعلی - لالیگا لقب گرفت - مجموعا 13 گل در فصل 2015/16.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرجیو بوسکتس

«ویارئال در این بازی رویکرد متفاوتی داشت؛ خصوصا در نیمه زمین خودشان! گارسیا دارای تیمی خوب با بازیکنانی قدرتمند است. تقریبا در تمام بازی‌های این فصل گل دریافت کردیم و نتوانستیم در همه جوانب به نحو احسن ظاهر شویم. گاهی نیز بدشانسی آوردیم. با این حال، اکنون خیلی بهتر شده‌ایم و این به وضوح معلوم است. گل نیمار اثر هنری منحصر به فردی بود که تنها ستارگانی مانند او قادر به خلق آن می‌باشند. در شرایط خوبی ال کلاسیکو را برگزار خواهیم کرد. باعث خوشحالی است که تا آن دیدار بسیاری از بازیکنان را در اختیار خواهیم گرفت اگر چه برخی از آن‌ها نیز نمی‌توانند به مصاف برنابئو برسند. هر دو تیم می‌تواند فاتح این مسابقه حساس و جذاب باشند».

جرارد پیکه

«بوسکتس بازیکن حیاتی تیم و یکی از مهره‌های کلیدی کسب موفقیت‌های ما در یک سال اخیر بوده است. ال کلاسیکو بازی‌ای است که تمام بازیکنان آن را دوست دارند. حتی اگر در این بازی - مانند بسیاری از بازی این اخیر - نیز بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشته باشیم، خواستار کسب برد آن هستیم. نیمار و سوارز، تاثیر تاثیرگذار‌ترین بازیکنان ما برای کسب سه گانه بودند».

جوردی آلبا

«تا اینجا فصل خیلی خوبی داشتیم. [صحبت‌های انریکه در] رختکن به ما خیلی کمک می‌کند. امیدواریم از ال کلاسیکو نیز پیروزی بیرون بیاییم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: نیمار برترین گلزن لالیگا!
به به


سه‌شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۳)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: نیمار برترین گلزن لالیگا!
نیمار ، هر روز بهتر از دیروز


دوشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۹:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۲ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!