به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ویارئال از دیدگاه لوئیز انریکه؛ حریفی سخت اما جذاب!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۱۶) (۶۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا پیش از دیدار امروز تیمش با یکی دیگر از حریفان قدرتمند لالیگا، به مصاحبه با مطبوعات اسپانیا پرداخت.

آبی اناری پوشان بعد از ظهر یکشنبه، ساعت 18:30 (به وقت ایران) در ورزشگاه نیوکمپ برابر ویارئال صف آرایی خواهند کرد و سرمربی نیز می‌داند بازی برابر تیمی که تنها 4 امتیاز با صدرنشینان لالیگا (رئال مادرید و بارسلونا) فاصله دارد، کار آسانی نخواهد بود : «می توان آن‌ها را یکی از دشوار‌ترین حریفان این فصل دانست». او روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی خود همچنین اذعان کرد: «با فوتبالی که اعضای تیم ویارئال ارائه می‌دهند و جایگاه خوبی که اکنون در جدول دارند، می‌توان دریافت که هرگز حریف آسانی نیستند و بازی سختی در برابر آن‌ها خواهیم داشت. بازی‌های لیگ و جام حذفی فصل گذشته - برابر ویارئال - واقعا دشوار بودند، ما می‌دانیم که فردا کار سختی در پیش داریم و باید در بهترین فرم خود باشیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اغلب بازیکنان تیم بعد از اتمام این دیدار، برای بازی در مراحل حذفی یورو 2016 به تیم‌های ملی کشورشان ملحق می‌شوند. با اینکه این رقابت‌ها از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار هستند، لوئیز انریکه هیچ دلیلی برای از دست دادن تمرکز بازیکنانش در بازی فردا نمی‌بیند: «نیازی نیست که به بازیکنانم تذکر بدهم که ذهن خود را روی این بازی متمرکز کنند». همچنین هنگامی که از او راجع به تقابل برزیل و آرژانتین در مراحل انتخابی جام جهانی 2018 که ساعت 1 بامداد روز پنج شنبه برگزار خواهد شد و برای ساعت آن برای او بسیار دیر است، سوال کردند، با یک لبخند پاسخ داد: «ممکن است برای تماشای این بازی استثنا قائل شوم»!

فرم مطلوب تیم

طی گفت و گو به طور کاملا اتفاقی، مجددا بحث مصدومیت‌ها پیش کشیده شد و در پی آن سوال اینکه چگونه با وجود غیبت لیونل مسی در ترکیب چند بازی اخیر، تیم - باز هم - نتایج خوبی کسب کرده است، مطرح شد. سرمربی آستوریایی در این باره گفت: «این واقعا احمقانه است که بگویید ما با حضور مسی قوی‌تر نمی‌شویم! اما ما نشان دادیم که نیروهای قدرتمند و نزدیک به سطح مسی نیز داریم. شایسته است که از تلاش تمام بازیکنانم تشکر کنم، از خط دفاعی تا خط حمله»!

در ابتدای فصل سوالات متعددی راجع به خط دفاعی تیم پرسیده می‌شد اما اکنون به نظر می‌رسد که بسته ماندن دروازه بارسا طی سه بازی متوالی، سکوت این منتقدان را در پی داشته است. لوئیز انریکه همچنین تصریح کرد: «ما پس از هر گلی که دریافت می‌کنیم، بررسی می‌کنیم که حریف ما چگونه موفق به انجام این امر شده است. درست است که طی چند بازی اخیر عملکرد خوبی را از خط دفاعی تیم شاهد بودیم، اما این بدان معنا نیست که مشکل ما به طور کامل رفع شده است. ما هنوز جای پیشرفت داریم و روی آن کار می‌کنیم».

سفر به پارک تفریحی پورت اونتورا

انریکه در این باره توضیح داد: «همه این‌ها برای ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتر بین اعضای تیم است. از زمانی که سرمربیگری را آغاز کردم، در فکر انجام چنین ایده‌هایی بودم، چرا که از نظر من این کارها برای روحیه تیم واقعا الزامی است. حضور خانواده‌ها نیز در این اردو اتفاق خیلی خوبی بود، زیرا باعث می‌شود ما به یک واحد قوی‌تر و قدرتمندتر تبدبل شویم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: ویارئال از دیدگاه لوئیز انریکه؛ حریفی سخت اما جذاب!
دقیقا


دوشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۵:۱۳)
 
R.A.Lionel
پاسخ به: ویارئال از دیدگاه لوئیز انریکه؛ حریفی سخت اما جذاب!
بازی با ویارئالو می بریم، مسی هم به ال کلاسیکو میرسه و فیکس بازی میکنه. انقدر نا امید نباشید. حالا بهتون نمیگم که هتریک هم میکنه که خیلی پر رو نشین


یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ویارئال از دیدگاه لوئیز انریکه؛ حریفی سخت اما جذاب!
خودمون میریم پارک.


یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۱۶)
 
PIQUE3
پاسخ به: ویارئال از دیدگاه لوئیز انریکه؛ حریفی سخت اما جذاب!
آقا چی میشه انریکه اعضای این سایت رو هم ببره پارک برای حفظ روحیه و همبستگی


یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۴۹)
 
BRAIN
پاسخ به: ویارئال از دیدگاه لوئیز انریکه؛ حریفی سخت اما جذاب!
بازیه سختیه. برای خط دفاعی فرمالن باید فیکس باشه، جلوی باته عالی بود.


یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ویارئال از دیدگاه لوئیز انریکه؛ حریفی سخت اما جذاب!
واقعا هم بازی آسونی نیست. امیدوارم با ادامه فرم خوب نیمار و سوارز و روبرتو و مابقی بازیکنا یه پیروزی دیگه بدست بیاریم و دیگه کم کم منتظر اخبار بهبودی مسی باشیم تا بتونیم برای الکلاسیکو لااقل چند دقیقه ای لئو رو تو زمین ببینیم!


یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۷ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!