به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs باته بوریسفلیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۰۰) (۷۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پیروزی بارسا مقابل نماینده بلاروس می‌تواند صعود تیم را در فاصله دو بازی مانده تا پایان دور گروهی رقابت‌ها، به مرحله حذفی قطعی کند.

بارسا امشب - چهارشنبه - در حالی از ساعت 23:15 به وقت ایران در نوکمپ مقابل باته بوریسف صف آرایی می‌کند، که پیروزی این تیم و عدم موفقیت رم در شکست بایرلورکوزن، بارسا را در موقعیت صعود به دور حذفی، در فاصله دو بازی مانده به پایان دور گروهی، قرار می‌دهد. نماینده بلاروس با کسب 3 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و با توجه به فاصله یک امتیازی‌اش با لورکوزن رده دومی، امیدوار است بتواند به مرحله حذفی راه پیدا کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

شاگردان لوییز انریکه، سه شنبه آخرین تمرین خود را در زمین تمرینی سیوتات اسپورتیوا، به منظور آماده‌سازی برای دیدار مقابل باته انجام دادند. انریکه برای دیدار با نماینده بلاروس، مسی، رافینیا و داگلاس را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت؛ با این وجود، ماسکرانو که در بازی‌های داخلی، هنوز یک دیدار از محرومیتش باقی مانده است، برای بازی امشب در دسترس خواهد بود. کاپیتان اینیستا پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش، در نیمه دوم بازی خارج از خانه مقابل ختافه که با پیروزی بارسا همراه بود، حاضر شد و برای این بازی نیز در اختیار خواهد بود. احتمال حضور توماس فرمالن در ترکیب نیز وجود خواهد داشت که در صورت تحقق او می‌تواند نخستین دیدار اروپایی خود با پیراهن آبی و اناری‌ها را انجام دهد.

باته بوریسف نیز در حالی پای به نوکمپ می‌گذارد که هافبک سابق بارسا، الکساندر گلب را در ترکیب خود دارد. هافبک 34 ساله بلاروسی، بازی دور رفت را که به شکست 2-0 تیمش منتهی شد، به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اما سرمربی این تیم، الکساندر یرماکوویچ تأکید کرد که گلب برای دیدار امشب مقابل تیم سابقش حاضر خواهد بود.

نقطه نظر مربیان

انریکه پیش از دیدار مقابل باته در لیگ قهرمانان، در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: «هدف ما مسجل کردن صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم نخست است. تیم‌های گروه به هم نزدیک هستند و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، باید به حریفانمان نشان دهیم که آماده‌ایم».

الکساندر یرماکوویچ، همتای او در تیم باته بوریسف نیز سه شنبه در کنفرانس خبری شرکت کرد و اذعان داشت: «آگاه هستیم که در مقابل بهترین تیم دنیا قرار می‌گیریم. زیرا آن‌ها بهرین بازیکنان دنیا، با بهترین کیفیت را دارا هستند».

فرم دو تیم

بارسا هفت دیدار اروپایی اخیر خود در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته است، که آخرینِ آن‌ها، پیروزی 2-1 مقابل لورکوزن، در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال، در انتهای سپتامبر بوده است. پیروزی شنبه شب مقابل ختافه در خانه حریف، سومین پیروزی پیاپی آن‌ها در بازی‌های داخلی بود که آن‌ها را هم امتیاز با رئال مادرید، در صدر جدول لیگ قرار داده است.

باته پیش از شکست 20 اکتبر مقابل بارسا، 10 پیروزی پیاپی در لیگ را تجربه کرده بود و پس از آن شکست نیز، تمامی دیدارهای داخلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آخرینِ آن‌ها، پیروزی 1-0 مقابل دینامو برست، در خانه حریف بوده است.

تاریخچه

سرجی روبرتوی آماده این روزها، خاطره خوبی از تقابل با باته بوریسف دارد. این هافبک جوان، در دیدار قبلی دو تیم، نخستین گل خود با پیراهن بارسا در دیدارهای رسمی را به ثمر رساند. اولین تقابل دو تیم، با پیروزی 4-0 بارسایی‌ها در خانه، در جریان رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در دسامبر 2011، به پایان رسید. بارسا در 34 بازی اخیر خود در خانه، تنها یک شکست و 27 برد را کسب کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs باته بوریسف
به امید پیروزی


دوشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۴ (۵:۲۶)
 
Niloo-FCB
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs باته بوریسف
تا امروز ظهر قرار بود از شبکه ورزش پخش بشه ولی الان زیرنویس کرد بازی رم پخش میشه . شبکه ۳ هم بازی ارسنال پخش میکنه
اونوقت رئال با له ترین تیم دسته سومی هم که بازی داشته باشه از شبکه ۳ بازیش پخش میشه !!!!
یکی نیس به اینا بفهمونه تو ایران کل هوادارای رم و بایرن لورکوزن رو هم دیگه اندازه نصف هوادارای بارسا هم نیس !!!!


چهارشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۳۴)
 
alireza.messi
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs باته بوریسف
از کدوم شبکه پخش میشه؟ 3 یا ورزش؟


چهارشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۹:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا VS باته بوریسف
به امید یه بازی خوب و یه برد بدون دردسر.


چهارشنبه، ۱۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۳ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!