به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گذشت 10 سال از اولین گل لئو مسی در لیگ قهرمانان اروپالیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۵۹) (۸۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری پوشان حدود یک ماهی است که از میادین فوتبال دور شده است؛ با این حال طبق آخرین بررسی پزشکان تیم، ممکن است به مصاف حساس و پر اهمیت ال کلاسیکو برسد. اما امروز یکی از خاطره انگیزترین روز‌های زندگی حرفه‌ای لیونل مسی است؛ روزی که اولین گل از 77 گلی را که تاکنون در جریان دیدار‌های لیگ قهرمانان اروپا وارد دروازه حریفان کرده، به ثمر رساند.

2 نوامبر سال 2005، در دقیقه 34 یکی از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که لیونل مسی اولین گل اروپایی خود را با پیراهن بارسا وارد دروازه تیم پاناتینایکوس کرد. و آن یک گل معمولی نبود! جوان با استعداد بارسا اولین گل خود را در نیوکمپ و در جمع ستارگان کاتالان به ثمر رساند، گلی که بعید به نظر می‌رسد که یک بازیکن 18 ساله بتواند بدون سحر و جادو آن را وارد دروازه کند. توپ مسی به زیبایی تمام از بالای سر دروازه بان حریف عبور کرد و درون دروازه جای گرفت. مارک فن بومل در دقیقه اول آن دیدار گلزنی و ساموئل اتوئو نیز هت تریک کرد تا بارسا آن دیدار را با نتیجه 5 بر 0 به پیروزی برساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

77 گل در 100 بازی!

پیراهن محبوب شماره 10 بارسا تاکنون 77 بار در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است و چهار بار نیز به همراه این تیم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورده است (2006، 2009، 2011 و 2015). او در حال حاضر دومین گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا است، درست پشت سر کریستیانو رونالدو! همچنین طبق آخرین رده‌بندی یوفا، تا به حال پنج بار به عنوان برترین گلزن لیگ قهرمانان لقب گرفته است (2009، 2010، 2011، 2012 و 2015).

بهترین گل این بازیکن مستعد و متبحر بارسا، گلی بود که به آث میلان زد. بیشترین گلزنی‌های او نیز برابر تیم‌های آرسنال و بایر لورکوزن حاصل شده است. مسی همواره ناجی بارسلونا در تقابلهای حساس و سرنوشت ساز بوده است؛ برای مثال می‌توان به گل او در نیمه نهایی - لیگ قهرمانان در سال 2011 - برابر رئال مادرید، آن هم در ورزشگاه دشوار برنابئو، یا گلزنی در فینال - لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های 2011 و 2009 - مقابل منچستر یونایتد اشاره کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: گذشت 10 سال از اولین گل لئو مسی در لیگ قهرمانان اروپا
10 سال خاطره سازی


سه‌شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱:۵۹)
 
ramin-barca
پاسخ به: گذشت 10 سال از اولین گل لئو مسی در لیگ قهرمانان اروپا
تمام سیارات


سه‌شنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۴۶)
 
eeeee
پاسخ به: گذشت 10 سال از اولین گل لئو مسی در لیگ قهرمانان اروپا
ایول مسی بهترین بازیکن جهانه
زنده باد بارسا زنده باد مسی


دوشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۴۷)
 
BRAIN
پاسخ به: گذشت 10 سال از اولین گل لئو مسی در لیگ قهرمانان اروپا
مسی اون گلش و دریبل دروازه بان به اون شکل واقعا توش تخصص داره.دروازه بان آرسنال هم تو فصل 11-2010 تقریبا همینجوری دریبل زد.زود برگرد مسی که دلمون برای هنر نمایی هات تنگ شده


دوشنبه، ۱۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!