به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ ختافه VS بارسالالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰) (۸۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسایی‌ها در حالی برای مصاف با ختافه به مادرید می‌روند که آندرس اینیستا و سرجی روبرتو را پس از هفته‌ها، در اختیار خواهند داشت.

پس از انجام نخستین بازی خود در رقابت‌های کوپا دل ری در وسط هفته، بارسا به مادرید سفر کرد تا با حضور در ورزشگاه آلفونسو پرز، رأس ساعت 23 به وقت ایران، دیداری را در جریان رقابت‌های هفته دهم لیگ، مقابل ختافه انجام دهد. بارسا پس از دو برد خانگی مقابل رایو و ایبار، به مادرید سفر کرده است تا سومین برد پیاپی خود را در مقابل ختافه‌ای کسب کند که آمار خوبی در بازی‌های خانگی به ثبت رسانده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

تیم لوییز انریکه، روز جمعه آخرین تمرین خود را پیش از سفر به مادرید انجام داد. خبر خوب برای انریکه این بود که کاپیتان این تیم، آندرس اینیستا و سرجی روبرتو، که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای را خارج از ترکیب گذرانده بودند، با آمادگی کامل به این بازی خواهند رسید. نام هر دو بازیکن در ترکیب هجده نفره تیم برای این دیدار به چشم می‌خورد، اگرچه انریکه همچنان لیونل مسی بزرگ را به همراه رافینیا در اختیار نخواهد داشت. همچنین داگلاس به دلیل شکستگی استخوان پا در تساوی مقابل ویانوونسه و ماسکرانو به دلیل محرومیتش در جریان پیروزی 3-1 مقابل ایبار، به این دیدار نخواهند رسید؛ این نخستین بازی از محرومیت دو جلسه‌ای ماسکرانو می‌باشد. ترکیب هجده نفر تیم به این صورت است: تراشتگن، پیکه، براوو، دنی آلوز، بارترا، جوردی آلبا، آدریانو، فرمالن، متئو، سرجی روبرتو، بوسکتس، راکیتیچ، آندرس اینیستا، گامبائو، مونیر، ساندرو، سوارز و نیمار.

سرمربی ختافه، فران اسکریبا، ویگارای، مدافع خود، که در باخت 5-0 هفته گذشته مقابل سویا اخراج شد را در اختیار نخواهد داشت. همچنین هافبک این تیم، آلوارو مِدران، به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم خارج خواهد بود. حضور آلوارو واسکز، مهاجم سابق اسپانیول نیز، پس از مشکلی که برای همسترینگش در تمرینات تیم ختافه پیش آمد، در هاله‌ای از ابهام است.

نقطه نظر مربیان

سرمربی آبی و اناری‌ها پیش از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و در پاسخ خبر بازگشت اینیستا و سرجی روبرتو گفت: «آن‌ها در لیست هجده نفره حضور دارند و در صورت آمادگی، می‌توانند در ترکیب اصلی حضور پیدا کنند».

اسکریبا نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حاضر شد و اذعان داشت که غایبین بارسا سبب نخواهد شد که تیمش کار راحت تری در مقابل بارسا داشته باشد: «اگرچه مساوی مقابل بارسا نتیجه‌ای ارزشمند است، اما اگر نمایش خوبی داشته باشیم می‌توانیم پیروز شویم. با جاه طلبی به بازی امشب پا خواهیم گذاشت».

فرم دو تیم

پس از وقفه‌ای که رقابت‌های لیگ به دلیل بازی‌های ملی پشت سر گذاشت، بارسا هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. آخرین بازی آن‌ها با پیروزی 3-1 مقابل ایبار که با هت تریک سوارز به دست آمد، بوده است. اما در بازی‌های خارج از خانه، آن‌ها دو بازی اخیر خود را بازنده بوده‌اند (سلتا و سویا) و بسیار مراقب خواهند بود که این آمار به سه باخت پیاپی خارج از خانه تبدیل نشود، اتفاقی که از سال 2002 برای این تیم رخ نداده است. با این وجود، آن‌ها مانند رئال مادرید، 21 امتیاز از 9 بازی نخست خود کسب کرده‌اند.

ختافه سه بازی اخیر خانگی خود را با پیروزی و بدون دریافت حتی یک گل مقابل لوانته، مالاگا و لاس پالماس پشت سر گذاشته است. شاگردان فران اسکریبا تنها یک دیدار خود در ورزشگاه آلفونسو پرز را باخته‌اند که آن هم دیدار نخست این تیم در رقابت‌های این فصل، مقابل گرانادا بوده است. هفته گذشته تیم مادریدی شکست سنگین 5-0 در زمین سویا را متحمل شد تا با 10 امتیاز در رده 13 جدول قرار بگیرد.

تاریخچه

بارسا در تاریخچه رقابت‌های لیگ، تنها دو بازی از 22 بازی خود مقابل ختافه را شکست خورده، که هر دوی آن بازی‌ها در ورزشگاه خانگی حریف رقم خورده است. آخرین پیروزی ختافه مقابل بارسا به فصل 2011/12 باز می‌گردد که تیم مادریدی با تک گل خوان والرا، بارسا را شکست داد. بارسا 5 دیدار از 7 بازی اخیر خود در خانه ختافه را با پیروزی پشت سر گذاشته است، اگرچه فصل گذشته نتیجه‌ای بهتر از 0-0 برای این تیم رقم نخورد.

پخش زنده

این دیدار به طور مستقیم و رأس ساعت 23 به وقت ایران، از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی؛ ختافه VS بارسا
به امید پیروزی


سه‌شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۲:۰۵)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ ختافه VS بارسا
مطمئنا آلفونسو پرز، زمینی بی دردسر برای کسب امتیاز نیست. بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم با لطف خدا پیروز بشیم.


شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۲۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ ختافه VS بارسا
واقعا خبر خوبیه بازگشت اندرس و روبرتو.


شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۴۳)
 
BRAIN
پاسخ به: پیش بازی؛ ختافه VS بارسا
باید از موقعیتهاشون نهایت استفاده رو بکنن.


شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!