به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «ختافه، آزمون سختی برای ما خواهد بود»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۰۰) (۵۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مربی معتقد است که تیم در خط حمله بسیار بهتر از قبل شده است و فاصله امتیازی با رئال مادرید، تأثیری بر ال کلاسیکو نخواهد داشت.

لوییز انریکه پیش از دیدار امروز - شنبه - مقابل ختافه از هفته دهم رقابت‌های لالیگا، در کنفرانس خبری شرکت کرد. سرمربی بارسلونا از ساختار خوب دفاعی حریف گفت و اذعان داشت که بازی در ورزشگاه آلفونسو پرز همواره برای آن‌ها سخت بوده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ختافه شروع چندان امیدوار کننده‌ای نداشته است، اما آن‌ها در سه بازی اخیر خانگی خود، در حالی به پیروزی رسیده‌اند که در هر سه بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده‌اند. انریکه در مورد فرم خوب اخیر ختافه گفت: «ماهیت رکوردها این است که شکسته شوند و از بین بروند، اما این آمار نشان می‌دهد که ما چه کار سختی مقابل ختافه در بازی امشب خواهیم داشت».

تیم با بازگشت کاپیتان اینیستا و سرجی روبرتو، جان تازه‌ای گرفته است و مربی در مورد حضور این دو بازیکن گفت: «اگر آن‌ها آماده باشند، ممکن است از آغاز در ترکیب قرار بگیرند».

همچنین سوال‌های بسیاری از انریکه در مورد ال کلاسیکوی آینده در 21 نوامبر پرسیده شد، که واکنش انریکه جالب بود: «من تنها به قهرمان شدن علاقه دارم و فکر می‌کنم. بازی در ال کلاسیکو در حالی که سه امتیاز بیشتر یا کمتر از آن‌ها داریم، تأثیری بر بازی نخواهد گذاشت».

ضربات آخر

«در هفته‌های اخیر ضربات آخر بهتری داشته‌ایم و تلاش خواهیم کرد که موقعیت‌های بیشتری برای مهاجمین خود فراهم کنیم. نگرانی راجع به این مسئله وجود ندارد».

«بسیار خوشحال خواهم شد اگر مونیر و ساندرو گلزنی کنند، اما این مسئله دغدغه ما نیست. مطمئن هستم که برای آن‌ها حضور در بازی‌ها به منظور پیشرفت، اهمیت بالاتری دارد و اگر آن‌ها گل‌های زیادی به ثمر نرساندند، در ساختن گل‌ها، تأثیر کلیدی داشته‌اند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «ختافه، آزمون سختی برای ما خواهد بود»
بهت ایمان دارم لوچو کبیر


سه‌شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۲:۰۵)
 
BRAIN
پاسخ به: انریکه: «ختافه، آزمون سختی برای ما خواهد بود»
اینیستا شدیدا کیفیت خط هافبکمون رو بالا می بره.


شنبه، ۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!