به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: «لوئیز سوارز مهره‌ای ضروری و غیر قابل تعویض است»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۴ (۹:۱۵) (۵۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی آبی اناری پوشان طی مصاحبه مطبوعاتی که پس از دیدار با ایبار داشت تاکید کرد که بازی‌های بارسا در آینده قدرتمند‌تر و اثر بخش‌تر نیز خواهد شد.

بعد از پیروزی 3 بر 1 بارسلونا برابر ایبار، لوئیز انریکه اظهار داشت که تلاش بی‌نظیر این تیم و انرژی قابل ستایش هواداران، کلیدی‌ترین عوامل کسب این برد بودند: «ما این پیروزی را خیلی سختی بدست آوردیم؛ توانستیم از همان ابتدای بازی ایجاد خطر کنیم و این بدان معناست که پیشرفت خوبی داشته‌ایم. من حمایت هواداران را دوست داشتم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه همچنین عملکرد لوئیز سوارز را - نه تنها برای سه گلی که به ثمر رساند، بلکه به خاطر اخلاق کاری‌اش - تحسین کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پیشرفت چشمگیر تیم در نیمه دوم بازی

«ما سعی کردیم اشتباهاتی که در نیمه اول داشتیم را برطرف سازیم. بازی مقابل تیم چون ایبار که هیچ یک از بازی‌های خارج از خانه خود را واگذار نکرده است، طبیعتاً کار آسانی نیست. خوشبختانه توانستیم مقتدرانه بر این تیم غلبه کنیم و در دقایق پایانی عملکرد خوب و اثر بخشی داشته باشیم. اخراج شدن یک مدافع و بازی با سه مدافع، اگر کارتان را به درستی و با دقت انجام دهید، مشکلی برای شما به وجود نخواهد آورد. برای بهتر انجام دادن این کار باید بیشتر و بیشتر تمرین کنید».

داوری

«ما می‌توانیم بدون توجه به مسائل متفرقه و صحبت نکردن در مورد آن‌ها بهتر کار کنیم، این چیزی است که همواره به بازیکنانم یادآوری می‌کنم. با این حال قبول دارم وقتی در زمین هستید عمل به آن کمی دشوار است. داور بودن کار سختی است اما می‌توانیم تیم بهتری باشیم»!

عواقب کارت قرمز ماسکرانو

«از دست دادن او برای چند بازی می‌تواند آثار بسیار بدی داشته باشد. البته آن‌ها باید توجه می‌کردند که او این عبارات را چشم در چشم به داور گفت یا اینکه به سمت دیگری نگاه می‌کرد».

توانایی لوئیز سوارز

«همه ما از توانایی‌های ارزشمند سوارز آگاه هستیم، این غیر قابل توصیف است. مهارت او در به اتمام رساندن کار در محوطه جریمه واقعا عالی است. او مهره‌ای ضروری غیر قابل تعویض است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لوئیز انریکه: «لوئیز سوارز مهره ای ضروری و غیر قابل تعویض اس...
دقیقا


سه‌شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۳:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!