به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جوکی به نام کاشته‌های رونالدواختصاصی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۵۹) (۲,۰۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir

در دنیایی که پول، حرف اول و آخر را می‌زند و محور تمام فعالیتهای اقتصادی و حتی ورزشی است، پروژه بزرگنمایی رونالدو در طی سالهای اخیر، به شدت از جانب بخشی از رسانه‌ها دنبال می‌شده است. پروژه‌ای که سودهای کلان چندین میلیارد دلاری را سهم شرکتهای تبلیغاتی - به خصوص فروشندگان محصولات آرایشی بهداشتی - کرده است.

برای اینکه CR7 بتواند یک برند تبلیغاتی خوب برای کسب درآمد باشد، رسانه‌ها تمام توان خود را به کار بسته‌اند تا او را بازیکنی در ابعاد مسی تصویر کنند، چیزی بسیار بزرگتر از آنکه او در واقعیت بوده، هست و یا احتمالا خواهد بود. تکیه بر تنها آمار درخشان ستاره رسانه‌ای، یعنی آمار بالای گلهای زده که اغلب به لطف دروازه‌های خالی و ضربات پنالتی بدست آمده‌اند، محور اصلی مانور رسانه‌ها در این پروژه بوده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکی دیگر از نکات این شو تبلیغاتی، تلاش برای تصویر یک تمایز دیگر از این بازیکن بوده است: ضربات ایستگاهی. درست همانند مابقی ابعاد بازی این صاحب برند لباسهای زیر، این بخش از بازی او نیز بر اساس «ادا و اطوار»های متمایز طراحی شده است. همان طور که او با استفاده از رفتارهای غیر طبیعی، چه در زمان بازی، شادی پس از گل، روبرو شدن با هواداران و سایر اوقات، تلاش کرده است تا خود را از سایر بازیکنان متمایز کرده و توجه رسانه‌ها را جلب نماید، در حوزه ضربات ایستگاهی نیز، تنها همین تاکتیک موجب تمایز او با سایرین شده است، نه توانایی فنی.

آمار - تکرار می‌کنم، تنها حامی ادعای بزرگی رونالدو - اما به خوبی نشان دهنده کیفیت فنی پایین او در مقوله ضربات ایستگاهی است. در 18 ماه اخیر و در 88 ضربه ایستگاهی، رونالدو تنها موفق شده 2 ضربه کاشته را به گل مبدل سازد - رکوردی در نوع خود بی‌نظیر! - کاری که مسی تنها در چند دقیقه دیدار سوپر کاپ اروپا برابر سویا انجام داد!

دقت به معدود ضربات کاشته ستاره رسانه‌ای که به گل مبدل شده‌اند، نشان می‌دهد که اغلب، برخورد توپ به چندین بازیکن و تغییر جهت آن و یا اشتباه مسلم دروازبان منجر به گل شده است، و در طول دوران فوتبالی بیش از یک دهه این بازیکن، به ندرت بتوان ضربه کاشته‌ای از او یافت که با مهارت فنی به گل مبدل شده باشد. ضربات کاشته او به خصوص در این سالها، اغلب یا به دیواره دفاعی برخورد کرده و یا از ورزشگاه خارج شده است.

ضربات ایستگاهی رونالدو، امروزه بیشتر به عنوان یک شوخی طعنه آمیز در دنیای فوتبال شناخته می‌شود، و زمانی که او - با تاکتیک ادا و اطوارهای خاصش - پشت توپ می‌ایستد، بازیکنان و هواداران تیم حریف نفسی به راحتی می‌کشند! ادعای مهارت رونالدو در زدن ضربات ایستگاهی، یکی دیگر از آن شوخی‌های طعنه آمیز فوتبالی است، که تلاش بی‌حاصل برای هم سطح جلوه دادن او با اعجوبه‌ای مثل مسی را بیش از پیش، توهین بزرگی به تاریخ فوتبال و بزرگان آن نشان می‌دهد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mahsagh
پاسخ به: جوکی به نام کاشته های رونالدو
هه هه هه ....


جمعه، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ (۲۰:۱۷)
 
6+5=11
پاسخ به: جوکی به نام کاشته های رونالدو
خخخخخخخخ


سه‌شنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۳:۴۴)
 
***Leo.Messi***
پاسخ به: جوکی به نام کاشته های رونالدو
کاشته فقط دیوید بکهام


شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۱۲)
 
9VECTOR9
پاسخ به: جوکی به نام کاشته های رونالدو
البته رونالدو زمانی که تو منچستر بود آمار ضربات ایستگاهیش خیلی خوب بود... ولی از اون موقع ب بعد ضربه آزاد زدنش فقط به جوک تبدیل شده...


شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: جوکی به نام کاشته های رونالدو
همین رونالدو که انقدر از قدرت بدنی و حجم عضلاتش حرف میزنه چرا نمیاد خودشو با سوارز مقایسه کنه؟؟؟ در صورتی که سوارز چند برابر اون قدرت بدنی داره. یا امثال پویول و ... منتها سوارز اهل خودنمایی نیست ولی این بشر رو رسانه ها گنده اش کردند که بعد هر گل شروع به خودنمایی می کنه!!! همه تو مادرید باید فدا بشن برا این که آقا بتونه مرده خوری کنه...
واقعا تاسف داره.


شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۱۰)
 
Lionel.Mohsen
پاسخ به: جوکی به نام کاشته های رونالدو
عاااااااااااااالی


شنبه، ۲ آبان ۱۳۹۴ (۱:۴۷)
 
Just-leo-messi
پاسخ به: جوکی به نام کاشته های رونالدو
سلام دوستان بعد مدت ها اومدم امیدوارم منو یادتون باشه عاشقتووووونم


جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۹:۵۷)
 
ehsan1025
پاسخ به: جوکی به نام کاشته های رونالدو



جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۳ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!