به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه :«در دفاع و حمله عملکرد راضی کننده‌ای داشتیم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۳۴) (۵۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل باته بوریسوف در کنفراس مطبوعاتی حاضر شد و به گفت و گو با خبرنگاران پرداخت. او طی این مصاحبه از عملکرد خوب شاگردانش در دفاع، ابراز رضایت کرد.

در مجموع لوئیز انریکه از سه امتیاز ارزشمندی که در بلاروس بدست آمد، ابراز خشنودی کرد. او پس از اتمام این بازی اذعان داشت: «تیم ما هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی داشت. اینکه اجازه ندهیم هیچ توپی وارد دروازه‌مان شود، نشانه خوبی است». در ادامه به سایر نکته نظرات انریکه اشاره خواهیم کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کسب پیروزی

«به عقیده من - بر خلاف نظر بسیاری از مردم - ما در دفاع هیچ مشکل و کمبودی نداریم، زیرا دیدید که چگونه توانستیم فشار بازی را تحمل کنیم. تمام بازیکنان تیم خوب کار کردند. این پیروزی قدرت ما را بیشتر می‌کند. این بازی را در حالی بردیم که - بر خلاف بازی‌های اخیر - هیچ گلی دریافت نکردیم و این روحیه ما را بالا خواهد برد».

کسب پیروزی و گلزنی

«من فکر می‌کنم در حال حاضر احتیاج داریم موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد کنیم. امروزه ما اجازه نداریم فرصت‌های گلزنی را که بدست می‌آوریم بی‌ثمر کنیم. شاید این بتواند یک نقطه عطف باشد. هنوز هم نیاز است که بهتر و بیشتر کار کنیم. در خیلی از جوانب نسبت به فصل قبل پیشرفت کردیم».

گل راکیتیچ

«گل خارق العاده‌ای بود. موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و به سختی توانستیم قفل آن را بشکنیم. مهارت‌های متفاوتی که بازیکنان دارند، امتیاز مثبتی را برای این تیم به ارمغان می‌آورد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لوئیز انریکه :«در دفاع و حمله عملکرد راضی کننده ای داشتیم»
زیاد هم خوب نبودیم مخصوصان تو فاز دفاع ..


پنج‌شنبه، ۷ آبان ۱۳۹۴ (۴:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه :«در دفاع و حمله عملکرد راضی کننده ای داشتیم»
واقعا این از دست دادن موقعیت ها معضلی شده. تو چند بازی این فصل هم امتیازای ساده ای رو از تیم گرفته. امیدوارم سوارز از این فرم افتضاحش بیرون بیاد.


چهارشنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۷:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!