به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرجیو بوسکتس: «دو پیروزی برابر باته کافی خواهد بود»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۰۰) (۵۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


هافبک اسپانیایی بارسلونا پیش از تقابل با باته بوریسوف به مصاحبه پرداخت؛ به اعتقاد او پیروزی در هر دو بازی مقابل باته برای صعود به مرحله بعدی کافی است.

سرجیو بوسکتس، این بازیکن 26 ساله بارسا قبل از سومین بازی تیمش در گروه E لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. این هافبک آبی اناری پوش بیشتر صحبت‌های خود را به پیروزی چهارشنبه شب برابر رایو وایکانو و عملکرد درخشان نیمار در آن بازی اختصاص داد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

باته بوریسوف

«ما به تمام حریفان خود احترام می‌گذاریم. تمام بازی‌های خارج از خانه لیگ قهرمانان می‌توانند سخت و پرفشار باشند. روی کاغذ بعید به نظر می‌رسد که باته به مراحل حذفی صعود کند اما این بدان معنا نیست که این تیم نمی‌تواند کار را برای ما سخت کند. تیم منسجم و آماده‌ای داریم و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم».

نبود مسی

«حقیقتا عدم حضور مسی در تیم تفاوت ملموسی را ایجاد می‌کند. از نظر من، او بهترین بازیکن جهان است و واقعا دلتنگش می‌شوم. وقتی شما در تیم خود چنین بازیکنی داشته باشید و سپس او را از دست بدهید، طبیعی است که نبود او را حس کنید».

فرم کنونی نیمار

«او بود که تمام چیز‌ها را (در بازی با رایو وایکانو) برای ما به ارمغان آورد. او نقش کلیدی در این تیم دارد و غیبت مسی وظیفه‌اش را بیشتر می‌کند. باید امیدوار باشیم که فرم خوب خود را حفظ کند».

بازی برابر رایو وایکانو

«در نیمه دوم بازی این بازی رایو بیشتر تمرکز خود را روی توپ گذاشت و بیشتر ریسک کرد، که این فرصت گلزنی را برای ما بیشتر می‌کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: سرجیو بوسکتس: «دو پیروزی برابر باته کافی خواهد بود»
دقیقا ..


پنج‌شنبه، ۷ آبان ۱۳۹۴ (۴:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!