به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «خوشحالم که در عصر مسی زندگی می‌کنم»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۰) (۶۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرمربی آبی و اناری‌ها، پیش از دیدار مقابل رایووایکانو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. این در حالی است که بارسا همچنان از نبود بازیکنان کلیدی‌اش رنج می‌برد، چیزی که مربی آن را یک تغییر سخت می‌داند.

پس از آخرین تمرین بازیکنان تیم پیش از دیدار امشب - شنبه - مقابل رایووایکانو، مربی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و در مورد این بازی گفت: «یک بازی سخت، مثل همیشه».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او ادامه داد: «رایو وایکانو به شما اجازه نمی‌دهد که توپ را به سادگی در اختیار داشته باشید، و اوضاع را بسیار سخت می‌کنند. اگر آن‌ها را دست کم بگیریم، آن‌ها می‌توانند کنترل توپ و بازی را از ما بگیرند. کلید پیروزی در مالکیت توپ و دفاع بی‌نقص است؛ ما آن‌ها را مجبور خواهیم کرد که اشتباه کنند».

این دیدار اولین بازی تیم پس از وقفه‌ای که برای بازی‌های ملی در برنامه لیگ به وجود آمده بود، خواهد بود. نیمار و سوارز، هیچ یک به اردوی تیم‌های ملی خود نرفتند و در طول این وقفه در کنار تیم مانده و به تمرین پرداختند.

مربی در حالی که معتقد بود مصدومیت‌ها یک سردرد هستند، گفت: «نرفتن نیمار و سوارز و داشتن آن‌ها در کنار تیم اتفاق خوبی است. زیرا ما نیاز داریم که آن‌ها را در بهترین فرم خود نگه داریم. کمبود بازیکن باعث شده است که نتوانیم به بازیکن تیم استراحت دهیم و این خستگی بر عملکرد آن‌ها تأثیر گذار است؛ اما بهانه‌ای وجود ندارد».

بازیکنانی مانند خاویر ماسکرانو و سرجیو بوسکتس که در آستانه هزار دقیقه بازی برای تیم در این فصل هستند: «شرایط ایده آلی نیست. هر دو بازیکنانی کلیدی هستند؛ می‌خواهم زمانی پیدا کنم تا بتوانم به آن‌ها استراحت بدهم، اما این زمان را پیدا نمی‌کنم».

او همچنین در مورد نقش بازیکنان جوانی مانند مونیر و ساندرو گفت: «بازیکنان فوق‌العاده‌ای با پتانسیلی بسیار بالا هستند که باید ذره ذره و بدون اعمال فشار، از حضورشان استفاده کرد. آن‌ها در مسیر درستی قرار دارند، و اگرچه مدت زمانی که فرصت بازی پیدا می‌کنند، بیشتر از آن چیزی است که انتظارش را دارند، فکر می‌کنم که به ما کمک می‌کنند و حتی می‌توانند بیشتر فرصت پیدا کنند».

لیونل مسی

امروز یازدهمین سالگرد اولین بازی مسی با پیراهن بارسا است. وقتی از انریکه در مورد بهترین خاطره‌ای که از لیونل مسی دارد پرسیده شد، او ترجیح داد به جای اشاره به یک مورد خاص، کلی صحبت کند: «در مجموع، خوشحالم و باعث افتخارم است که در عصر لیونل مسی زندگی می‌کنم».

همچنین وقتی از او پرسیده شد که حضور مسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن چگونه می‌تواند باشد، پاسخ داد: «نکته، داشتن مسی برای یک یا دو بازی نیست، نکته این است که او به خوبی ریکاوری کند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: انریکه: «خوشحالم که در عصر مسی زندگی می کنم»
دقیقا


جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۲۳:۰۷)
 
سوداگر
پاسخ به: انریکه: «خوشحالم که در عصر مسی زندگی می کنم»
نقل قول
انریکه: «خوشحالم که در عصر مسی زندگی می کنم»

جدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خوش بحالت


یکشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۴ (۱:۴۸)
 
iman_khatar
پاسخ به: انریکه: «خوشحالم که در عصر مسی زندگی می کنم»
مسی فقط طلوع داشته و ایشالله غروبش رو به شخصه نبینم عصر و ظهر که بماند .همیشه در اوجه


شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۵)
 
پارسا-10
پاسخ به: انریکه: «خوشحالم که در عصر مسی زندگی می کنم»
مسی عزیز ما هم خوشحالیم در عصری زندگی می کنیم که تو هستی ،و با تمام وجود آرزومندم هرچه زودتر بهبودی کاملت حاصل شود،امیدوام هرچه زودتر باز هم درخششت را ببینم،ستاره بینظیر....


شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!