به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نیمار: «می خواهم در بارسلونا تاریخ‌سازی کنم» مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۲۱:۰۰) (۶۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


به مناسبت صدمین بازی نیمار برای بارسلونا وب سایت رسمی این باشگاه، fcbarcelona.com یک مصاحبه اختصاصی با این مهاجم جوان آبی اناری پوش انجام داد.

این مهاجم برزیلی، طی گفت و گویی پیرامون اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود و نیز تغییراتی که او را در داخل و خارج از زمین کامل‌تر کرد، سخن گفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ستاره 23 ساله بارسا، نیمار جونیور اخیرا به رکورد 100 بازی رسمی، همراه اف سی بارسلونا رسیده است؛ همین بهانه‌ای شد تا در یک نشست اختصاصی به مصاحبه با وب سایت رسمی این باشگاه بپردازد. او در این نشست راجع به احساسات، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود از زمان پیوستنش به بارسا و مسائل متخلف دیگری نیز صحبت کرد.

او در این باره گفت: «زمانی که به اینجا آمدم خیل راحت با تیم سازگار شدم؛ از باشگاه، هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام خیلی کمک گرفتم». با این که نیمار تنها 23 سال دارد، اکنون یکی از رهبران و ستارگان بارسا لقب دارد. این مرد برزیلی در سومین فصل حضور خود در جمع کاتالان‌ها یک هدف مهم دارد: «می خواهم به تاریخ‌سازی در بارسلونا ادامه دهم... من می‌خواهم عناوین بیشتری - به همراه این تیم - کسب کنم».

از نظر نیمار در شرایطی که او به هم‌تیمی‌هایش کمک کند تا به کسب عناوین قهرمانی ادامه دهند و به جام‌های بیشتری نیز دست یابند، می‌تواند وضعیت بهتری نسبت به حال داشته باشد. نیمار همچنین اذعان داشت: «فصل اول به علت مصدومیت‌هایی که رخ داد و از دست دادن عنوان قهرمانی لالیگا در آخرین هفته لیگ، واقعا برایم سخت و طاقت فرسا گذشت. اما فصل دوم فوق‌العاده بود! با کسب سه گانه فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. البته این فصل دشوار‌تر خواهد بود، ما باید حریفان خود را بیشتر و با نتایج پر گل تری نسبت به فصل گذشته مغلوب خود سازیم».

نیمار در تابستان سال 2013 به عنوان امیدوار‌ترین بازیکن جوان جهان به بارسلون آمد و اکنون می‌گوید "بازیکن متفاوتی" است: «من نحوه بازی و زندگی خود را تغییر داده و هر دوشان را بهتر ساختم. کاتالان‌ها در انجام این امر به من کمک شایانی کردند و من واقعا خوشحالم».

بی شک یکی از عواملی که نیمار را این چنین موفق کرده است، رابطه خوب او با لیونل مسی لوئیز سوارز می‌باشد: «بعضی از مردم می‌گفتند که ما نمی‌توانیم با یکدیگر هماهنگ شویم، اما من می‌دانستم که آنها اشتباه می‌کردند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: نیمار: «می خواهم در بارسلونا تاریخ سازی کنم»
انشالله


سه‌شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱:۴۰)
 
hafezjr
پاسخ به: نیمار: «می خواهم در بارسلونا تاریخ سازی کنم»
این پسر فوق‌العاده است


دوشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۲۹)
 
kamiba
پاسخ به: نیمار: «می خواهم در بارسلونا تاریخ سازی کنم»
من میدونم باز هم میتونید بهتر از قبل هم بشید


دوشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۴)
 
سوداگر
پاسخ به: نیمار: «می خواهم در بارسلونا تاریخ سازی کنم»
بایدکمی ازکله شقیت کم کنی وتک روی نکنی وبیشتردرخدمت تیم باشی تابچه ی خوبی بشی


دوشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۱:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نیمار: «می خواهم در بارسلونا تاریخ سازی کنم»
باید مثل مسی سالهای سال توی تیم بمونه و بعدا جانشین لئو بشه.


دوشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۴ (۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!