به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!اختصاصی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۱) (۱,۳۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی / FCBarcelona.ir

شنبه شب بود که سوت پایان بازی، زنگ خطری بزرگ را برای دوستداران بارسلونا به صدا درآورد. بارسا تقریبا اکثر دیدارهای خود را با نتیجه‌ای خفیف و در حالی که هوادارانش را تا مرز تصور شکست هدایت می‌کند، پیروز می‌شود. هفت بازی و ثبت تفاضل گل مثبت 3؛ لازم به ذکر است که تیمی مانند ایبار اکنون با تفاضل گلی بیشتر (مثبت 4) در رده هفتم جدول قرار دارد.

این آمار نگران کننده در حالی به ثبت می‌رسد که اخبار بی‌پایان مصدومیت‌ها از گوشه و کنار باشگاه، کام همه را تلخ می‌کند. شاید فقط فرمالن باشد که بتواند این احساس را به طور کامل شرح دهد. سال گذشته او سخت‌ترین فصل ورزش حرفه‌ای‌اش را سپری می‌کرد. پس از ریکاوری‌های فشرده و تمریناتی سخت، سرانجام با آغاز فصل جدید به کار گرفته شد و در مدت کم خود را به خوبی اثبات کرد. اما این موفقیت دوامی نداشت تا اینکه باز هم مصدوم شد و در کنار یار جدایی ناپذیرش - مصدومیت - روزگار بگذراند. از مسی و اینیستا و رافینیا و آدریانو هم می‌توان مفصل نوشت!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا این روزها حال و روز خوبی ندارد. از طرفی اشتباهات مکرر تراشتگن، خط دفاعی و مهاجمین بی‌دقت تیم، و از سویی دیگر نیمکت خالی از بازیکن انریکه و دلخوش بودن به بازیکنانی نظیر مونیر! این‌ها همه از ضعف مدیریتی باشگاه و همچنین تحریم‌های سخت گیرانه فیفا – که بر حسب اتفاق همیشه برای بارسا اتفاق می‌افتند! – خبر می‌دهد. شاید اگر مسی مصدوم نمی‌شد، اگر فیفا کمی سازش را چاشنی کار می‌کرد، اگر ژاوی هنوز در تیم بود، اگر ضربات بی‌هدف و فاجعه بار سوارز روانه دروازه حریفان نمی‌شد، اگر...

به هر حال شاید کلید این قفل‌ها در دستان انریکه باشد؛ او می‌تواند با مجاب کردن باشگاه برای خرید چندین و چند بازیکن مطمئن - چیزی که بارسا بیشتر از هر عامل دیگری به آن نیازمند است - تیم خود را از این مرداب رهایی دهد. البته حدس و گمانهایی هم در این رابطه زده می‌شود؛ مانند انتقال کوتینیو، نولیتو، گوندوغان و دنیس سوارز. بی‌شک این لیست در آینده کامل‌تر هم خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نولیتو

این اسپانیایی حاضر در ویگو، فصلی درخشان را در سلتا می‌گذراند. او اکنون به بحث داغ محافل فوتبالی مبدل گشته و تیم‌هایی نظیر بارسا و آرسنال در پی او هستند. خبر‌ها حاکی از آن است که آرسنال مبلغی به ارزش 14 میلیون پوند برای این انتقال کنار گذاشته و بارسا اگر می‌خواهد صاحب این بازیکن شود، باید بیشتر از اینها خرج کند. این بازیکن در فصل پیش رو 5 گل به ثمر رسانده و در مکان دوم گلزنان لالیگا قرار دارد. او همچنین در شکست بارسا سهمی چشمگیر داشت و بارها مدافعان تیم را به شدت مورد آزار قرار می‌داد.

آمدن نولیتو به کاتالونیا شاید بتواند کمبود یک هافبک تهاجمی خوب در تیم را جبران کند و باعث اتفاقاتی به مراتب شیرین‌تر از چیزی که می‌بینیم شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دنیس سوارز

باز هم هافبکی دیگر. این را می‌توان به حساب درک بالای انریکه از مشکلات تیم گذاشت. او به خوبی می‌داند ضعف بارسا کجاست و چگونه باید با آنها مقابله کند. اما تحریم‌های سخت گیرانه فیفا که سال قبل هم گریبانگیر تیم شد، دست این مربی باهوش را لای پوست گردو گذاشته است!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گوندوغان

زنبور‌ها در آخرین دیدار خود پیش از وقفه آزار دهنده بازی‌های ملی، با نتیجه سنگین 5 بر یک در آلیانس آرنا مقهور بایرن و هوادارانش شدند. اما این نتیجه نمی‌تواند باعث کمرنگ شدن نقش گوندوغان در این تیم شوند. هافبک خوش نقش دورتموند با 659 پاس به یکی از سازنده‌ترین بازیکنان تیمش مبدل شده است و با دریافت یک کارت زرد از 8 بازی، نشان داده که شایستگی حضور در ترکیب بارسا را دارد. کاتالانها می‌توانند با جذب او خیال خود را از بابت یک بازیکن همه کاره راحت کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کوتینیو

طبق ادعای بلیچر ریپورت، نیمار در اینترنت از این بازیکن برای حضور در نوکمپ دعوت به عمل آورده بود؛ اما با رد این پیشنهاد توسط هم وطنش مواجه شد. کوتینیو دلیل این مخالفت را تمایلش برای احیای قرمزهای آنفیل بیان کرده است. شاید در حال حاضر بتوان کمترین شانس را برای پیوستن این بازیکن به بارسا قائل شد.

شما چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما کدام بازیکن در حال حاضر بیشتر برای اوضاع کنونی تیم مفید خواهد بود؟
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!
کوتینیو عالیه


سه‌شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱:۵۲)
 
kamiba
پاسخ به: بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!
نولیتو و دنیس سوارز با شناختی که از فلسفه بارسا دارن میتونن کمک کنن. البته بارسا مونیر الحدادی رو داره که باید بهش انگیزه داد و اون پتاسیل بهتر شدن رو داره


چهارشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۱)
 
87122287
پاسخ به: بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!
جذب نولیتو و کوکه و یک دفاع آخر مثله گودین بدرد بارسا میخوره


سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۲۳:۲۵)
 
9VECTOR9
پاسخ به: بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!
الان بیش از هر چیز بارسا به یه هافبک بازیساز و تکنیکی نیاز داره که بدون شک گزینه اول کوتینیوئه چون هم با استعداده و هم این خصوصیات رو داره و هم خیلی جوونه که برای آینده خیلی خوبه... گزینه ی بعد گوندوغانه که اونم چیزی از کوتینیو کم نداره ولی کوتینیو مفید تره...
در مورد مهاجم هم نولیتو رو که همه میشناسن اما نمیگن 28 سالشه و برای نیمکت اصلا خوب نیست و حقش بیشتر از ایناس... یکی دو سال دیگه افت میکنه... پس همون مونیر و ساندرو خوبن چون باید بیشتر بهشون بازی برسه تا شکوفا بشن...


سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۴۳)
 
shakib10
پاسخ به: بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!
دلم لک زده برای خرید!!!
نولیتو برای فاز حمله خیلی خوبه درنبودن مهاجما و دادن استراحت به اونها گزینه ی توپیه.گوندوغان هم خیلی خوبه.دوتا هافبک و یک مهاجم کم قیمت خیلی خوبه
آقای مدیر جان این پوگبا رو باهرقیمتی راضی نمیشدن بدن چرا گیر دادی به پوگبا؟؟الان کسی خریدش؟؟


سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۲۱:۴۰)
 
messi-.10
پاسخ به: بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!
کوتینیو بهتره - گوندقان هم خوبه به همراه یک دفاع میان سال خوب ولی قراره که تحریم های فیفا تمدید بشه حتی اگه خرید کنیم باز هم نمیتونن بازی کنن


سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۱۴)
 
reza-tavasoli
پاسخ به: بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!
موافقم داداش
دقیقا مشکل ما اینه که میخوایم با پول خیلی کم یه بازیکن در حد جهانی بگیریم
آخه مگه کی با این شرایط میاد بارساا؟؟؟؟؟
به نظر من گوندوغان بهترین گزینس
حتی اگه پول زیادی هم قرار باشه پرداخت کنیم می ارزه


سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰)
 
reza-tavasoli
فقط و فقط گوندوغان
فقط و فقط گوندوغان
البته این نظر منه ولی میدونم که همه شما هم میدونید که از همه این بازیکنا بهتره که دیدیم.
گوندوغان هم تو دفاع و هم تو حمله به تیم کمک میکنه دقیقا یکی مثل راکیتیچ. و این عالیه که گوندوغان بیاد بارسلونا.
من که امیدوارم بیاد چون من به شخصه خیلی دوسش دارم. بازیش عالیه.


سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسای بیمار در انتظار نقل و انتقالات!
یادمه تابستون که بحث خرید 100 میلیونی پوگبا بود، خیلی از طرفدارای بارسا دغدغه داشتن که این پول زیاده! من می خوام بپرسم الان اون 100 میلیون چی شد؟ کجا رفت؟ کجا استفاده شد؟ اگه هزینه شده بود چه مشکلی پیش می اومد؟! اما قطعا به این روزگار سخت دچار نمی شدیم!

به نظر میاد گوندوگان یا کوتینیو برای حال بارسا می تونن خیلی مفید باشن، همون طور که دنیس سوارز برای آینده مفیده. البته امیدوارم طوری نشه که به سرجی روبرتو و احیانا رافینیا اگر برسه اواخر فصل، بازی نرسه!

نولیتو هم قطعا گزینه خوب، کم حاشیه و کم قیمتیه برای نشستن روی نیمکت، گرچه مونیر و ساندرو هنوزم به نظرم خیلی جای رشد دارن.


سه‌شنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۴۳ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!