به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صدمین بازی نیمار در بارسلونا!افتخارات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۲۹) (۷۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مهاجم برزیلی روز گذشته برای صدمین بار در ترکیب بارسا قرار گرفت؛ که در این میان 74 بار به همراه این تیم به پیروزی رسید و موفق شد تا 57 گل نیز به ثمر برساند.

نیمار جونیور در 26 می‌سال 2013 به بارسا پیوست و بعد از ظهر شنبه، بعد از دو سال و شش ماه، صدمین بازی خود را با پیراهن این تیم (مقابل سویا) به نمایش گذاشت. نیمار طی این مدت 64 بار در لیگ، 24 بار در لیگ قهرمانان اروپا، نه بار در جام حذفی اسپانیا و دو بار در سوپر کاپ اسپانیا بازی کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاپیتان تیم ملی برزیل در بازی آغازین فصل 2013/14 لالیگا برای اولین بار - در بارسلونا - مقابل لوانته به میدان رفت که آن دیدار با نتیجه 7-0 به نفع کاتالان‌ها به اتمام رسید. از آن پس، نیمار به بازیکن موثری تبدیل شد و تا کنون در کسب بسیاری از موفقیت‌های این باشگاه کمک شایانی کرده است. آبی اناری‌ها در 74 درصد بازی‌هایی که نیمار در زمین حضور داشت، به پیروزی دست یافتند.

این بازیکن 23 ساله آبی اناری پوش، طی این 100 بازی 74 برد، 11 تساوی و 15 باخت بدست آورد. در 86 بازی از ابتدا به میدان رفت و در 13 بازی به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حضور یافت. همچنین 7579 دقیقه بازی کرد.

علاوه بر میزان قابل توجه پیروزی‌هایی که نیمار در بارسا کسب کرده است، تعداد دفعاتی که دروازه حریفان این تیم را گشوده است نیز رکورد به نسبت بالایی می‌باشد. او تا کنون 57 بار برای بلوگرانایی‌ها گلزنی کرده (33 گل در نیوکمپ، 22 گل در خارج از خانه و 2 گل نیز در زمین‌ها بی‌طرف)؛ یعنی به طور متوسط 0.57 گل در هر بازی! همچنین 9 بار دابل و 2 بار هت تریک کرد.

همتای برزیلی لیونل مسی، طی 100 بازی‌ای که در کنار سایر آبی اناری‌ها از خود به نمایش گذاشته، 5 گل خارج از محوطه جریمه و 53 گل داخل محوطه جریمه به ثمر رسانده است؛ که 43 گل آن‌ها با پای راست، 8 تای آن‌ها با پای چپ و 6 تای آن‌ها با سر او از خط دروازه‌ها عبور کرده است.

نیمار 5 جام نیز به همراه کاتالان‌ها بدست آورد: سوپر جام اروپا، سوپر جام اسپانیا، لالیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی اسپانیا - در تمام رقابت‌های ذکر شده یک جام.

حضور در فینال

این مرد آبی اناری پوش تا کنون، به غیر از فینال سوپر کاپ اروپا که به علت بیماری اوریون نتوانست در آن بازی کند، در چهار فینال مهم بارسا حضور یافته است. او اولین گل خود را با پیراهن بارسا در سوپر کاپ فصل 2013/14 اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید (دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند) به ثمر رساند. لازم به یادآوری است که این ستاره برزیلی فصل گذشته، به همراه لئو مسی و لوئیز سوارز، یکی از مهم‌ترین مهره‌هایی بود که دومین سه گانه بارسا را رقم زد.

او در فصل قبل 22 بار در 33 بازی لالیگایی گلزنی کرد، در جام حذفی اسپانیا دومین گل پیروزی 3-1 کاتالان‌ها مقابل اتلتیک بیلبائو را به ثمر رساند و نیز گل سوم یا همان گل پیروزی در فینال لیگ قهرمانان فصل 2014/15 اروپا - که آن هم با پیروزی 3-1 به پایان رسید - را خود وارد دروازه یوونتوس کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: صدمین بازی نیمار در بارسلونا!
صد تایی


جمعه، ۱ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۰۹)
 
kamiba
پاسخ به: صدمین بازی نیمار در بارسلونا!
به امید موفقیت های بیشتر با بارسا


دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۲۰:۲۰)
 
BRAIN
پاسخ به: صدمین بازی نیمار در بارسلونا!
بهترین خرید این دو سال


دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۰۰)
 
سوداگر
پاسخ به: صدمین بازی نیمار در بارسلونا!
ان شاالله پانصدمین بارهم بازی کنه برای بارسا ..............البته یکم دقتش هم بیشتربشه وزودترپاس بده


دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۱:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صدمین بازی نیمار در بارسلونا!
نشون داده توانایی بزرگِ تیم بودن رو به خصوص 6-7 سال دیگه که مسی نباشه داره. به شرطی که مثل بزریلی های دیگه از قبیل روماریو و ... خودشو توی حواشی تباه نکنه، درست شیوه ای که مسی برای بهترین شدن پیش گرفت.


یکشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۲۳:۰۳)
 
9VECTOR9
پاسخ به: صدمین بازی نیمار در بارسلونا!
بازیکن آینده داریه...
ب شرط اینکه باشگاه عوض نکنه و تا آخر دوران فوتبالیش تو بارسا باشه که بعید ب نظر میرسه!


یکشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۲۱:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۱ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!