به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سویا VS بارسلونالالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰) (۶۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


پیروزی برابر شاگردان اونای امری می‌تواند بارسا را به صدر جدول باز گرداند.

دیدار امشب بارسا در سانچز پیزخوان، آخرین بازی از پکیج 7 بازی در 21 روز خواهد بود و پس از آن به دلیل بازی‌های ملی، وقفه‌ای در برنامه تیم مشاهده خواهیم کرد. پیروزی در این دیدار ممکن است شاگردان انریکه را به صدر جدول برساند. اگرچه برای این امر، نیاز است که صدر نشین فعلی - ویارئال - در دیدار خارج از خانه خود مقابل لوانته، نتیجه‌ای غیر از پیروزی کسب کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

انریکه دیروز و پس از انجام آخرین تمرین تیم پیش از دیدار در اندلس، لیست 18 نفره شاگردانش در این دیدار را اعلام کرد. خبر مهم، حضور کلودیو براوو در لیست بود؛ که به دلیل مصدومیت در شش بازی اخیر تیم حضور نداشت. داگلاس و جوردی آلبا نیز پس از انجام ریکاوری به ترکیب تیم بازگشتند، اما مربی همچنان بازیکنانی مانند آندرس اینیستا، لئو مسی، توماس فرمالن، رافینیا و آدریانو را در اختیار نخواهد داشت. لیست 18 نفره تیم برای دیدار مقابل سویا به این شرح است: تراشتگن، کلودیو براوو، داگلاس، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنی آلوز، سوارز، نیمار، ماسکرانو، بارترا، مونیر، جوردی آلبا، ساندرو، سرجی روبرتو، متئو، کامارا و گامبائو.

سرمربی سویا نیز از مصدومیت بازیکنان کلیدی‌اش رنج می‌برد. بتو، بانگا، کاریکو، اسکودرو، کاکوتا، پارخو و رامی، بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت، مقابل بارسا در اختیار اونای امری نخواهند بود. خبر خوب برای مربی باسکی این است که ویتولو و یورنته پس از غیبت در باخت وسط هفته مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان، بازگشته‌اند و در ترکیب 18 نفره مقابل بارسا حضور خواهند داشت.

نقطه نظر مربیان

دیروز - جمعه - انریکه پیش از انجام جلسه تمرینی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به صحبت درباره دیدار سخت مقابل سویا پرداخت. سرمربی آبی و اناری‌ها با اطمینان خاصی اعلام کرد که مصدومیت بازیکنان کلیدی‌اش توجیه مناسبی برای نگرفتن نتیجه مناسب در مقابل سویا نخواهد بود: «موقعیتی است که پیش آمده و همه تیم‌ها در مقاطع مختلف با این مشکل روبرو هستند. در طول فصل این ترکیب بازیکنان است که پیروزی را به دست می‌آورد، و ما هم بهترین بازیکن دنیا، لئو مسی را در ترکیب خود داریم؛ این یعنی اطمینان کامل».

اونای امری نیز دیروز در کنفرانسی شرکت کرد و در صحبت‌هایی مانند همتایش در بارسا، مصدومیت‌ها را جزئی از فوتبال دانست: «هر هفته بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت در اختیار تیم‌هایشان قرار ندارند و تیم‌هایی مانند بارسا و سویا باید بتوانند از پس این غیبت‌ها بر بیایند».

فرم دو تیم

پس از تحمل نخستین شکست فصل در لیگ مقابل سلتا، آبی و اناری‌ها دو برد با نتیجه مشابه مقابل لاس پالماس در لیگ و بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان به دست آوردند. گل دقایق پایانی لوییز سوارز در دیدار مقابل لورکوزن، نخستین پیروزی این فصل بارسا در اروپا را به این تیم هدیه داد و فرم خوب سوارز در این روزها را تثبیت کرد؛ بازیکنی که در 4 دیدار اخیر، 4 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

سویا اما آغازی نا امید کننده داشته است و تنها دو پیروزی در تمامی رقابت‌ها به دست آورده است. شاگردان اونای امری نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان را با پیروزی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ پشت سر گذاشتند و تنها پیروزی خود در لیگ را در مقابل رایووایکانو و با نتیجه 3-2 جشن گرفتند. در حالی از باخت 2-0 مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا باز می‌گردند که در لیگ در جایگاه شانزدهم قرار دارند.

تاریخچه

دو تیم در ابتدای فصل و در جریان دیدار سوپر کاپ اروپا به مصاف هم رفتند که بارسا در یک بازی نفس گیر، در وقت‌های اضافی با نتیجه 5-4 به پیروزی رسید و این عنوان را بدست آورد. سویا پس از پیروزی 2-1 در سال 2007، موفق به شکست بارسا در خانه نشده است، در حالی که بارسا 3 پیروزی از 4 بازدید اخیرش از سانچز بیزخوان به دست آورده است. آن یک دیدار هم تساوی 2-2 فصل گذشته بود که بارسا پیروزی 2-0 با گل‌های نیمار و مسی را در نهایت با تساوی 2-2 عوض کرد.

پخش زنده

این دیدار از ساعت 17:30 به وقت ایران از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا VS بارسلونا
باختیم ولی فدای سرشون


دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۴ (۲:۰۰)
 
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی؛ سویا VS بارسلونا
2 بر 2 مساوی


یکشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۴ (۳:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!