به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رویاهای بارسا: «سفر به تاریخ 115 ساله باشگاه»آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۰) (۸۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فیلم-مستند "رویاهای بارسا" کاری از خورخه لورنزو، 9 اکتبر اکران شده است و در مورد مهم‌ترین افرادی که در 115 سال فعالیت باشگاه بارسلونا نقش داشتند، سخن می‌گوید.

رویاهای بارسا، نام جدید‌ترین فیلمی است که پیرامون اف سی بارسلونا ساخته شده و امروز در "آنتیگا فابریکا دام" با حضور کارگردان اثر جوردی لومپارت، راننده MotoGP، تولید کننده فیلم، جوردی لورنزو و رئیس گروه بازیکنان بارسا، رامون آلفونسدا رونمایی شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در این فیلم که ساخت آن دو سال به طول انجامید؛ می‌توان عکس بازی‌های بارسا، انیمیشن‌های سه بعدی و نیز مجموعه‌ای از مصاحبات (که تشکیل دهنده بخش اصلی آن است) را مشاهده نمود.

نتیجه نهایی رویاهای بارسا، سفری احساسی به تاریخ 115 ساله بارسلونا شد که به معرفی چهره‌های تاثیر گذار این باشگاه در طی این سال‌ها می‌پردازد؛ از بنیان گذار خوان گمپر تا لئو مسی، همچنین اسطوره‌های چون کوبالا، یوهان کرایف و رونالدینیو در این فیلم دیده خواهند شد تا به جهان فوتبال ثابت شود که تمام این افراد به نوبه خود سهم تحسین برانگیزی در موفقیت‌هایی که آبی اناری پوشان تا کنون به آن‌ها دست یافتند، داشته‌اند.

در این فیلم شاهد حضور لئو مسی، آندرس اینیستا و جرارد پیکه؛ بازیکنان سابق و مربیان در قالب یوهان کرایف، لوئیس فان خال، رونالد کومان، گری لینکر، کارلس رکساچ، خوزه ماریا باکرو و اریک آبیدال، ستاره جهان بسکتبال پائو گسول و کرلوس سانتاکانا تاریخ‌ساز، روزنامه نگاران رامون بسا، گراهام هانتر و ... خواهیم بود.

«بارسا شایسته یک فیلم این چنینی»

کارگردان یوردی یومپارت توضیح می‌دهد: «باشگاه بارسلونا همواره سزاوار یک فیلم-مستند همانند این کار بوده است، زیرا به وضوح دلیل اینکه چرا این باشگاه دارای تاریخ منحصر به فردی است را بیان میکند و از دیدگاه فوتبالی به بررسی دقیق سهم انقلابی آن در این عرصه ورزشی می‌پردازد... اکثر هواداران (به خصوص هواداران خارج کشور) پس از دانستن حکایات مختلف و حقایق تاریخی که نشان می‌دهد بارسا صرفا یک باشگاه ورزشی نیست و فراتر از آن است، شگفت زده خواهند شد».

تولید کننده خورخه لورنزو در ادامه گفت: «افتخار بزرگی است که در بخشی از این پروژه به درک شعار "بارسلونا فراتر از یک باشگاه" می‌پردازیم».

رامون آلفونسدا نیز افزود: «این فیلم به خوبی نشان می‌دهد که ارزش بارسا به کمال رسیده و همچنین بارسا چقدر با ملیت و فرهنگ کاتالونیا آشنایی دارد».

رویاهای بارسا پروژه‌ای است که با همکاری شرکت "GEN IMAGE MEDIA" تولید شده است و توسط "FILMAX" به توزیع جهانی خواهید رسید.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: رویاهای بارسا: «سفر به تاریخ 115 ساله باشگاه»
115 سال خاطره سازی


سه‌شنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۴ (۱:۴۱)
 
kamiba
پاسخ به: رویاهای بارسا: «سفر به تاریخ 115 ساله باشگاه»
امیدوارم که یه روز ببینیمش


یکشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۴۳)
 
سوداگر
پاسخ به: رویاهای بارسا: «سفر به تاریخ 115 ساله باشگاه»
ان شاالله 1500سالگی روجشن بگیرن هواداران


شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۸ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!