به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs لاس پالماسلالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۴۰) (۶۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی اناری‌ها تقریبا کمتر از یک ساعت دیگر خود را آماده می‌کنند تا به مسیر پیروزی‌های خود - بعد از شکست مقابل سلتاویگو - ادامه دهند. آن‌ها ساعت 17/30 (به وقت ایران) در ورزشگاه نیوکمپ، مقابل تیم تازه به لالیگا راه یافته لاس پالماس صف آرایی خواهند کرد.

لاس پالماس، تیمی از جزایر قناری اسپانیا است که فصل گذشته از طریق پلی آف به لیگا ادلانته راه یافت و در این فصل نیز بعد از 13 سال موفق شد تا خود را به لیگ یک اسپانیا برساند. بازیکنان این تیم امشب به تقابل با کاتالان‌ها خواهند پرداخت و قطعا می‌خواهند بالاترین سطح عملکرد خود را مقابل بهترین‌های لالیگا به نمایش بگذارند. اما بدون شک شاگردان انریکه هدف بزرگی دارند و می‌خواهند با غلبه بر این تیم به روند پیروزی‌های متعدد خود که تا پیش از بازی هفته پنجم شاهد آن بودیم، ادامه دهند؛ شاید این برد بتواند به گزافه گویی‌ها و شایعاتی که دامن این تیم را - بعد از آن شکست که با بدشانسی رقم خورد - گرفته است پایان دهد! آبی و اناری‌ها بعد از این بازی در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایر لورکوزن و پس از آن در هفته هفتم لالیگا در سانچز پیزخوان به دیدار سویا خواهند رفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

ساندرو رامیرز کاملا آماده بازی امروز خواهد بود و این در حالی است که متاسفانه جوردی آلبا همچنان از درد گردن رنج می‌برد و لوئیز انریکه نتوانست نام او را در لیست 18 نفره تیم خود جای دهد. جرارد گومبائو، بازیکن بارسا B در این بازی نیز حضور خواهد داشت. کلودیو براوو، رافینیا و توماس فرمالن نیز (مانند چند هفته اخیر) غایبان این دیدار خواهند بود و نفرات حاضر عبارتند از: تراشتگن، ماسیپ، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، سرجیو بوسکتس، دنی آلوز، آندرس اینیستا، لوئیس سوارز، لئو مسی، نیمار، ماسکرانو، مارک بارترا، منیر، ساندرو، سرجی روبرتو، آدریانو، متیو و جرارد گومبائو.

پاکو هررا سرمربی تیم لاس پالماس نیز 19 نفر از بازیکنان تیم خود را برای سفر به نیوکمپ فراخواند. که ویسنته گومز و تانا، آنخل لوپز و خاوی کاستلانو به علت مصدومیت در ترکیب امشب این تیم حضور نخواهند داشت.

فرم دو تیم

عملکرد کاتالان‌ها تا به اینجای فصل 2015/16 قابل ستایش بوده چرا که بدون در نظر گرفتن بازی چهارشنبه شب این تیم که در ورزشگاه بالایدوس مقابل سلتا واگذار کردند، سه امتیاز تمام بازی‌های این فصل خود را کسب کردند. بارسا هشت بازی از نه بازی اخیر خود در نیوکمپ را با پیروزی به پایان رسانده است و به طور متوسط در هر بازی 2 گل به ثمر رسانده است.

اولین برد لاس پالماس در رقابت‌های لالیگا نیز 13 فصل پیش مقابل سویا و با نتیجه 2-0 ثبت شده است. دو گل آن دیدار را هم روکه مسا و آلکاراز برای تیم پاکو هررا به ثمر رساندند. این تیم اکنون در رده 12‌ام جدول لالیگا قرار دارد.

تاریخچه

آخرین باری که بارسا و لاس پالماس در لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند به سال 2002 باز میگردد. لوئیز انریکه تنها گلزن آن دیدار برای آبی اناری پوشان بود - بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید. لاس پالماس از 31 بازی که تا کنون مقابل بارسلونا برگزار کرده است تنها دو پیروزی کسب کرد - در فصل 1971/72. کاتالان‌ها نیز طی این 31 بازی 26 برد و سه تساوی بدست آوردند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs لاس پالماس
برنده ایم


سه‌شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۴ (۴:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۳۸ کاربر آنلاین است. (۴۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!