به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ملاقات دوباره لوئیز انریکه و کارلوس والرون!بارسلونا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۵۶) (۸۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آخرین ملاقات این دو ستاره در نیوکمپ به نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در سال 1997 باز میگردد؛ زمانی که یکی از آن‌ها بازیکن بارسا و دیگری بازیکن لاس پالماس بود. همه ما خوب به خاطر داریم که در آن بازی لوئیز انریکه، سرمربی فعلی بارسلونا، با درخشش بی‌نظیر خود کاتالان‌ها را به پیروزی رساند.

لوئیز انریکه 45 ساله و کارلوس والرون 40 ساله فردا شب مجددا در نیوکمپ با یکدیگر دیدار خواهند کرد، با این تفاوت که مرد آستوریایی اکنون سرمربی بارسا و مرد آرگوئینگوئینی همچنان بازیکن لاس پالماس است. آخرین باری که این دو با یکدیگر ملاقات کردند در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا سال 1997 بود. در آن دور از رقابت‌ها لوئیز انریکه در دقیقه 14 بازی برای آلبرت سادس گلزنی کرد. هریستو استویچکوف هم پیش از پایان نیمه اول آن دیدار نتیجه بازی را 2-0 به نفع کاتالان‌ها کرد. در نیمه دوم بازی، مدافع پرتغالی بارسلونا، فرناندو کوتو نیز برای این تیم گلزنی کرد و نتیجه 3-0 شد. اسکار گارسیا با آخرین گلی که وارد دروازه لاس پالماس کرد نتیجه نهایی آن دیدار را 4-0 رقم زد پس از آن نیز آبی اناری پوشان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید با نتیجه 3-2 مقابل رئال بتیس به برتری رسیدند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اما خوان کارلوس والرون که در دقیقه 21 دیدار نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا سال 1997 برای لاس پالماس به میدان آمد در تابستان همان سال نیز این باشگاه را به مقصد رئال مایورکا ترک کرد (1997 الی 1998). بعد از مایورکا به اتلتیکو مادرید رفت ( 1998 الی 2000) و در نهایت به دیپورتیوو لاکرونیا رفت و تا سال 2013 در آن جا ماندگار شد.

شایان ذکر است که لوئیز انریکه و کارلوس والرون در جام جهانی 2002 کره جنوبی-ژاپن توسط سرمربی وقت تیم ملی اسپانیا، خوزه آنتونیو کاماچو به این تیم دعوت شدند. اکنون نیز 18 سال از آخرین رویارویی این دو مرد فوتبالی می‌گذرد و قرار است در لالیگا به مصاف یکدیگر بروند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: ملاقات دوباره لوئیز انریکه و کارلوس والرون!
خاطرات


سه‌شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۴ (۴:۱۳)
 
سوداگر
پاسخ به: ملاقات دوباره لوئیز انریکه و کارلوس والرون!
بایدببریم وازاین نتایج سینوسی فاصله بگیریم


شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۴ (۱:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!