به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هشت نکته مهم که باید درباره بارسلونا vs لاس پالماس بدانید!لالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۸:۳۰) (۷۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لاس پالماس توانست بعد از 13 سال به انتظار خود خاتمه دهد و مجددا به لیگ یک اسپانیا باز گردد؛ تیمی از جزایر قناری که باید فردا شب در نیوکمپ به مصاف قهرمان فصل گذشته لالیگا برود.

لاس پالماس بعد از 13 سال از جزایر قناری اسپانیا به بارسلون سفر کرده تا عملکرد خود را در دیداری سخت ارزیابی کند. در ادامه به هشت نکته حائز اهمیت پیرامون این بازی اشاره می‌کنیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در پنج سپتامبر سال 1976 هواداران برای اولین بار بعد از سقوط جمهوری دوم اسپانیا (سال 1939) توانستند بازی کاتالان‌ها را از طریق رادیو دنبال کنند. در آن روز "ژواکیم ماریا" بازی بارسا و لاس پالماس را در رادیو بارسلونا گزارش می‌کرد، تقابلی که خوشبختانه آبی اناری پوشان موفق شدند تا با نتیجه 4 بر 0 حریف خود را شکست دهند.

تنها فینالی که به نظر می‌رسد تاکنون لاس پالماس در آن حضور داشته، در جام حذفی سال 1978 اسپانیا بود که اتفاقا برابر همین بارسلونا صف آرایی کرد. دیداری که آبی اناری‌های بارسا با نتیجه 3 بر 1 این تیم را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید مغلوب خود ساختند - کارلس رکساچ دو گل و خان مانوئل آسنسی یک گل برای بارسلونا به ثمر رساندند.

آخرین باری که بارسا و لاس پالماس در رقابت‌های لالیگا با یکدیگر ملاقات کردند 30 مارس سال 2002 بود؛ هیچ کس به جز لوئیز انریکه در آن تساوی 1-1 برای بارسلونا گلزنی نکرد.

8-0 پرگل‌ترین پیروزی کاتالان‌ها مقابل لاس پالماس بود که در سال 1960 رقم خورد. چهار گل آن بازی را ایلوگیو مارتینز وارد دروازه این تیم جزیره‌ای کرد.

آبی اناری پوشان تا کنون نزدیک به 100 گل در 31 بازی خانگی مقابل لاس پالماس به ثمر رسانده‌اند، که در این میان 26 برد، 3 تساوی و تنها 2 باخت نصیب بلوگرانایی‌ها شده است.

خوان کارلوس والرون هافبک 40 ساله لاس پالماس، کاپیتان و شناخته شده‌ترین چهره فعلی این باشگاه است که بومی جزایر قناری نیز می‌باشد. او اولین بازی خود در نیوکمپ را در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا فصل 1996/97 به نمایش گذاشت.

با این وجود، در حال حاضر سرجیو آرائوجو - مهاجم سابق بارسلونا B - بهترین گلزن لاس پالماس می‌باشد. این بازیکن آرژانتینی در فصل 2012/13 لیگا ادلانته، در 34 بازی 7 گل برای تیم دوم بارسا به ثمر رساند.

ساندرو رامیرز، این مهاجم جوان آبی اناری پوش نیز در تیم لاس پالماس ظهور کرد، که در تابستان 2009 به باشگاه زیر 14 سال کاتالان‌ها پیوست.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: هشت نکته مهم که باید درباره بارسلونا vs لاس پالماس بدانید!
ok


سه‌شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۴ (۴:۱۲)
 
سوداگر
پاسخ به: هشت نکته مهم که باید درباره بارسلونا vs لاس پالماس بدانید!
ان شاالله بایک برد پرگل روحیه بخش بریم سراغ لورکوزن


شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۴ (۱:۵۳)
 
messi-.10
پاسخ به: هشت نکته مهم که باید درباره بارسلونا vs لاس پالماس بدانید!
یک برد پر گل با هتریک مسی می تونه روحیه خوبی به تیم بده


جمعه، ۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۴ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!