به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مارک بارترا؛ لوئیز انریکه را مورد تمجید خود قرار دادمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۳:۳۰) (۷۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافع اسپانیایی بارسلونا طی مصاحبه‌ای به ستایش لوئیز انریکه پرداخت. دروازه بان آلمانی بارسا اولین بازی خانگی خود را در لالیگا برای این تیم به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسد که مقابل سلتاویگو نیز به میدان خواهد رفت.

مدافع مارک بارترا، کسی که اولین گل آبی اناری‌ها را وارد دروازه لوانته کرد یکی از بازیکنانی بود که پس پیروزی 4-1 بارسا مقابل این تیم، به مصاحبه پرداخت. او اذعان داشت: «وظیفه من توپ ربایی و تمام کار‌هایی است که به یک مدافع مربوط می‌شود، اما اگر بتوانم گلزنی کنم بدیهی است که به موفقیت مهمی دست یافتم. با این حال کمک کردن به تیم از هر چیز دیگری مهم‌تر است». بارترا در مورد چگونگی به ثمر رساندن گل خود نیز اظهار داشت: «لیونل مسی توپ را به درستی روی سینه‌ام فرستاد و این کار را برای گلزنی واقعا آسان کرد. به ثمر رساندن یک گل آن هم زمانی که تیم به شما نیاز داشته باشد، بهترین چیز ممکن است». این آبی اناری پوش در انتها به تمجید از سرمربی خود، لوئیز انریکه پرداخت: «در این تیم اگر شما سخت کار کنید فرصت بازی نیز دریافت خواهید کرد. من تنها به تمرین، پیشرفت و هر روشی که بتوانم به تیم کمک کنم، فکر می‌کنم». دیدگاه سایر آبی اناری پوشان نسبت به این پیروزی:

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مارک آندره تراشتگن

«ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما نتیجه نهایی نیز خوب و راضی کننده بود. در مورد گل لوانته هم من مرتکب اشتباه شدم، باید تمرکز خود را بیشتر کنم. چهارشنبه بازی سختی در پیش داریم. حفظ این جایگاه کار مشکلی است چرا که تقریبا هر سه روز یک بازی داریم، باید دقت خود را بالاتر ببریم. ورزشگاه جو هیجان انگیزی داشت. تا اینجای فصل واقعا خوب کار کردیم، به پیروزی‌های زیادی دست یافتیم و من امیدوارم همین روند ادامه یابد».

جرارد گومبائو

«حضور در نیوکمپ شگفت انگیز است. من در بازی با مالاگا روی نیمکت بودم و خوشحالم که امروز اولین بازی خود را در لالیگا به نمایش گذاشتم. بازی در تیم اصلی بارسا برایم غیر قابل تصور بود. مهم‌تر از هر چیز این است که بتوانید خود را در این تیم به اثبات برسانید. سرجی بوسکتس الگوی من است. هر زمانی که من روی نیمکت و یا در خانه هستم، بازی او را تماشا می‌کنم. در نیمه اول لوانته در عقب زمین به شدت دفاع می‌کرد، اما در نیمه دوم توانستیم بازی را رو به جلو پیش ببریم و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کنیم. با این بازی نشان دادیم که می‌دانیم در صورت آماده نبودن بازیکنان و مصدومیت آن‌ها چگونه عمل کنیم. نتوانستم گلزنی کنم و تنها به عملکرد و نحوه بازی خود اهمیت میدادم که بتوانم سخت کار کنم. تیم اصلی من بارسا B است و همواره به دنبال کوچک‌ترین فرصتی هستم که بتوانم در تیم اول این باشگاه بازی کنم».

دنی آلوز

«ما شایسته پیروزی بودیم اما از قبل هم میدانستیم که کار دشواری خواهیم داشت. کاپیتان مسی: عملکرد او چه در عرصه تیمی و چه در عرصه فردی کامل و عالی است.او رهبر ما است و ما می‌خواهیم او همواره خوشحال و خشنود باشد. با وجود تغییراتی که در ترکیب دیشب اعمال شد، خوشبختانه سبک بازی ما تغییری نکرد و خوب بازی کردیم و هدفمان همان هدف قبلی است. ما همواره به نحوه عملکردی که قصد داریم ارائه دهیم از پیش از بازی فکر میکنیم. ما همیشه مثبت هستیم. ما می‌دانیم که اگر می‌خواهیم به پیروزی برسیم باید بهترین بازی و هماهنگی خود را به نمایش بگذاریم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: مارک بارترا؛ لوئیز انریکه را مورد تمجید خود قرار داد
وظیفشه ..


یکشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۴ (۵:۲۹)
 
messi-.10
پاسخ به: مارک بارترا؛ لوئیز انریکه را مورد تمجید خود قرار داد
بارترا در بازی های پیش فصل خوب نبود ولی دیشب نسخه به روز شده اش بود


دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۲۰:۲۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مارک بارترا؛ لوئیز انریکه را مورد تمجید خود قرار داد
امیدوارم بارترا بتونه اون چیزی بشه که هوادارا ازش انتظار دارن و دیگه مثل چند بازی اول فصل ناامید کننده ظاهر نشه...


دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۷:۲۹)
 
MMJ81
پاسخ به: مارک بارترا؛ لوئیز انریکه را مورد تمجید خود قرار داد
بارترا عالی بازی کرد... واقعا استعداد خوبی داره.... Visca catalonia


دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵)
 
سوداگر
پاسخ به: مارک بارترا؛ لوئیز انریکه را مورد تمجید خود قرار داد
بایدبیشترگل بزنیم وفاصله روبیشتربکنیم تابتونیم آسوده تربه بازیکنان جوان بازی بدیم....بعدکه پخته ترشدن میدانهای بزرگتری روبهشون فرصت بدیم......


دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!