به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه: «از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۲:۲۸) (۶۵۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی کاتالان‌ها در نشست مطبوعاتی که پس از دیدار با لوانته صورت گرفت، از عملکرد بازیکنان خود مقابل این تیم ابراز رضایت کرد.

لوئیز انریکه در ابتدای مصاحبه خود سریعا به تمجید تمام بازیکنانی که در تیم او بازی کردند، پرداخت. این مربی این بار با ترکیب متفاوتی مقابل لوانته صف آرایی کرد، او به بازیکنانی که مدت زیادی بود بازی نکرده بودند مثل مارک بارترا، منیر الحدادی و ساندرو رامیرز فرصت داد تا خود را اثبات کنند؛ با وجود تغییرات اعمال شده اما باز هم‌تیمی قدرتمند را به میدان فرستاد. انریکه: «من واقعا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و با این بازی دریافتم که نیروهای ذخیره شده و جوان خیلی خوبی داریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه گفت که دقیقا از تیم خود انتظار چنین بازی را مقابل لوانته داشت. او همچنین اذعان داشت: «ما از قبل میدانستیم که لوانته با پنج هافبک و چهار دفاع به بازی خواهد آمد و این گلزنی را برای ما دشوار‌تر می‌سازد».

سرمربی در مورد عملکرد لیونل مسی، مارک بارترا، ساندرو و مونیر نیز صحبت کرد. لوئیز انریکه در رابطه با مسی - که دو گل ارزشمند را در این بازی به ثمر رساند - اظهار داشت: «از نظر من مسی هنوز هم فرا زمینی است! درست است که یک پنالتی از دست داد اما در پایان با دو گل زده و یک پاس گل از زمین خارج شد». و در مورد بارترا نیز گفت: «او بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و یک گل هم به ثمر رساند».

انریکه در ادامه افزود: «البته این تمام توانایی‌های بارترا نیست، با این حال عملکرد او به اندازه کافی خوب و کامل بود». سرمربی همچنین در مورد عملکرد ساندرو و مونیر که در خط حمله به مسی و نیمار پیوستند صحبت کرد: «بازی آن دو را دوست داشتم و آن‌ها نیز - بعد از وقفه‌ای طولانی - احتیاج به بازی داشتند. ساندرو و مونیر بازیکنان جوانی هستند و فرصت‌های زیادی برای گلزنی و اثبات خود دارند». در ادامه به سایر نکته نظرات انریکه بعد از اتمام بازی اشاره می‌کنیم.

«سیستم بازی بارسلونا به بازیکنانی که در ترکیب حاضر می‌شوند بستگی دارد و همچنین با توجه به قدرت آن‌ها تصمیم می‌گیریم که چه بازی مناسب‌تر خواهد بود».

«من در مورد تراشتگن و اعتماد به نفس او هیچ نگرانی ندارم. بعد از گلی که وارد دروازه‌اش شد نشان داد که توانایی جبران کردن را دارد».

«قدرت فیزیکی دنی آلوز به او اجازه می‌دهد تا بعد از گذراندن دوران مصدومیت و ریکاوری شدن، نود دقیقه را به طور کامل بازی کند. این ویژگی است که در کمتر بازیکنی می‌توان یافت».

«برنامه فشرده بازی‌ها، ما را مجبور می‌کند تا در 22 روز 7 بازی برگزار کنیم و چون بازیکنان نیاز به استراحت دارند باید 90 دقیقه را میان آن‌ها تقسیم کنیم تا از لحاظ جسمی آسیب نبینند».


او در انتها به حریف بعدی بارسلونا اشاره کرد و گفت: «تقابل با سلتاویگو یکی از تماشایی‌ترین بازی‌های ما خواهد بود».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لوئیز انریکه: «از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم»
لوچو کبیر


یکشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۴ (۵:۲۹)
 
MMJ81
پاسخ به: لوئیز انریکه: «از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم»
عاشق مصاحبه کردن های لوچو ام.... خیلی عالی مصاحبه میکنه...!


دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۵۹)
 
سوداگر
پاسخ به: لوئیز انریکه: «از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم»
یکم به این ترایشتگن تذکربدین که حداقل چهاربازی دیگه باید بلرزیم واسه ی هرتوپی که به سمت دروازمون میاد.......اگه مشکل فنی داره بامربیش حرف بزن اگه مشکل روحی واعتماد به نفس داره به روانشناس معرفیش کن
اینکه نشد هرمردتیکه ایی توپ برسه بهش جرات پیداکنه و شوت کنه به قصد گل ....کارنامه این دروازه بان به حریفان داره جرات می ده


دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز انریکه: «از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم»
این لوچوی فوق العاده.


دوشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!