به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسلونا VS لوانتهلالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ (۲۱:۳۰) (۷۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

امشب ساعت 23:00 (به وقت ایران) شاگردان انریکه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف شاگردان لوکاس آلکاراز خواهند رفت. بارسلونا تا اینجای فصل در لالیگا سه بازی انجام داده که در هر سه آن‌ها امتیاز کامل را دریافت کرده است؛ علی رغم اینکه کسب این نه امتیاز از اهمیت بالایی برخوردار است اما کاتالان‌ها تا کنون تنها چهار گل وارد دروازه حریفان خود کرده‌اند و بی‌شک لوانته گزینه خوبی برای کسب یک پیروزی پر گل خواهد بود.

بارسلونا

داگلاس، کلودیو براوو، توماس فرمالن و رافینیا به علت مصدومیت و جرارد پیکه به علت محرومیت امشب قادر به همراهی آبی اناری پوشان نخواهند بود - خوشبختانه این آخرین جلسه محرومیت پیکه می‌باشد -. دنی آلوز نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی یک ماهه امشب می‌تواند در ترکیب بارسا قرار بگیرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در پنج بازی اخیر این دو تیم بارسلونا 20 گل وارد دروازه لوانته کرده است؛ یعنی به طور متوسط 4 گل در هر بازی! آبی اناری‌ها همچنین در 10 دیدار اخیر خود این تیم را در نیوکمپ مغلوب خود ساختند. کاتالان‌ها همواره مقابل لوانته گلزنی کرده‌اند و این در حالی است که این تیم - لوانته - در هفت بازی لالیگایی نتوانست مقابل بارسا گلزنی کند. اولین باری است که بارسلونا در سه بازی ابتدایی فصل پیروزی‌هایی با اختلاف تنها یک گل بدست آورده است. در حال حاضر شاگردان لوئیز انریکه با یک بازی کمتر از دو تیم پایتخت نشین اسپانیا - رئال و اتلتیکو مادرید - در رده سوم جدول لالیگا قرار دارند. آن‌ها همچنین در پنج بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده‌اند.

بدون در نظر گرفتن پنالتی‌ها، براوو در شش بازی اخیر خود مقابل لوانته تنها یک گل دریافت کرده است. دروازه بانان بارسا در چهار بازی اخیر خانگی رقابت‌های لالیگا مقابل لوانته کلین شیت کرده‌اند. مسی، تیو، اتوئو، انری، کیتنو، ساگی و ماریا پردا آبی اناری پوشانی هستند که تا کنون مقابل لوانته هت تریک کرده‌اند. مسی تا کنون در 13 بازی مقابل این تیم حضور داشته که 11 تای آن‌ها به نفع کاتالان‌ها و 2 تای آن‌ها به نفع حریف به پایان رسید.

لوانته

تنها محروم لوانته در این دیدار سیمائو ماته است. همچنین داوید ناواراو با به پایان رساندن دوران مصدومیت خود در این مسابقه حاضر خواهد شد.

یونیون دپورتیو لوانته در پنج بازی اخیر خود تنها 3 گل وارد دروازه بارسا کرده است. این تیم تا کنون تنها یک بار موفق شد تا آبی اناری‌ها را در چارچوب رقابت‌های لالیگا شکست دهد؛ با نتیجه 5 بر 1 در فصل 1964/65. لوانته در 7 دیدار آخر خود در لالیگا نتوانست به پیروزی برسد. آن‌ها همچنین در 5 بازی از 7 بازی اخیر خارج از خانه خود موفق به گلزنی نشده‌اند. سنگین‌ترین شکست لوانته در طول تاریخ لالیگا در سال 2013 و با نتیجه 7-0 برابر همین بارسلونا رقم خورد. شاگردان لوکاس آلکاراز با کسب دو امتیاز از سه بازی ابتدایی لیگ اسپانیا در رده پانزدهم جدول رده‌بندی این لیگ قرار دارند. آن‌ها همچنین در پنج بازی اخیر خود 2 باخت، 2 تساوی و یک برد بدست آورده‌اند.

شاید تنها وجه اشتراکی که بتوان بین دو تیمی که امشب در بارسلون به مصاف یکدیگر خواهند رفت پیدا کرد، این است که هر چهار گل بارسا و هر 2 گل لوانته در نیمه دوم بازی‌های این فصل از رقابت‌های لالیگا به ثمر رسید.

به امید کسب بردی پر گل برای آبی اناری پوشان انریکه!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا VS لوانته
برنده ایم


یکشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۴ (۵:۲۸)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا VS لوانته
دوست عزیز اکثرخبرگزاریهارو چک کردم چیزی درست وحسابی ننوشته بود
امیدوارم بازگشت دنی گرگه خوش یمن باشه
فکرکنم اگه دنی سرجاش بازی کنه سرخیو هم جای رافینیاروپرکنه بهترباشه


یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ (۲۲:۱۸)
 
barcelona18999
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا VS لوانته
در ضمن ان شا...که بازی رو میترکونن...
مثلثمونم هم دوباره اوج بگیرن:)


یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ (۲۲:۰۳)
 
barcelona18999
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا VS لوانته
ببخشید من یه خبری شنیدم تو اخبار: بارمتئو گفته احتمالش هست که جام باشگاهها رو شرکت نکنیم؟؟؟


یکشنبه، ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ (۲۲:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!