به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز انریکه :«بازگشت به رم برای من یاد آور خاطرات شیرینی است»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۰۴) (۶۳۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه سرمربی بارسا در اولین کنفراس مطبوعاتی لیگ قهرمانان اروپا این فصل خود، راجع به عوامل مختلفی که می‌تواند سبب کسب مجدد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شود صحبت کرد.

لیگ قهرمانان اروپا، برای سنجش قدرت تیم‌های اروپایی حاضر در لیگ‌های معتبر این قاره، شب گذشته آغاز شد. اما اولین بازی آبی اناری پوشان امشب ساعت 23:15 در ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شود. جوردی آلبا و لوئیز انریکه دو تن از نیروی‌های خوب بارسا روز گذشته به مصاحبه با مطبوعات پرداختند. این سرمربی آستوریایی اشاره کرد: «خب طبیعی است که وقتی بازی در خانه حریف برگزار می‌شود، کار برای ما کمی سخت خواهد شد. زمانی که توپ شروع به حرکت می‌کند، هیچ تیمی قهرمان شناخته نمی‌شود و هیچ چیز معلوم نیست، تنها 32 تیم هستند که همه آن‌ها خواستار قهرمانی خواهند بود».


حریف

تقابل در جام خوان گمپر را نمی‌توان یک مرجع دانست و با توجه به آن بازی را آغاز کرد، چرا که آن دیدار در پیش فصل رخ داد و پس از آن رم بازیکنان قدرتمند و خوبی خرید. من از رمی‌ها انتظار بازی را دارم که در هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا مقابل یوونتوس اجرا کردند؛ عملکرد رم در بازی با توپ، پرسینگ‌ها و ایجاد موقعیت‌ها بهتر از یوونتوس بود.

دفاع از عنوان قهرمانی

هدفی که داریم (حفظ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان) نه تنها کار را برای ما سخت نمی‌کند، بلکه انگیزه و اشتیاق ما، هواداران و خود بازیکنان را دو چندان خواهد کرد. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم و هیچ استرس و نگرانی در کار ما اخلال ایجاد نخواهد شد. اگر ما شایسته قهرمانی دوباره در لیگ باشیم، قطعا شایستگی تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان را نیز داریم. پیش از آغاز بازی هیچ چیز معلوم نخواهد بود و نمی‌توان پیش بینی درستی کرد، بعد از اتمام بازی برنده دیدار تعیین خواهد شد. تنها تمام تیم‌ها می‌خواهند قهرمان شوند.

فرم تیم

در بازی‌های آغازین فصل ما واقعا خوب بازی کردیم. مربیان و بازیکنان همگی سعی می‌کنند تا عملکردهای خوب مجدد تکرار شود. همواره سعی در بهتر شدن داریم. باید این را بپذیریم که قهرمانی در فینال سوپر کاپ نتیجه تلاش‌ها، عملکرد خوب و بازی‌های منسجم فصل قبل ما بود، اما از ماه اوت تا کنون سطح بازی‌هایمان بالاتر رفته است. مسی بهترین بازیکنی است که تا حالا با او کار کرده‌ام. او برای من نه تنها بهترین بازیکن جهان، بلکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

بازگشت به رم

بازگشت به پایتخت ایتالیا یاد آور خاطرات خوب و جالبی است که در گذشته داشتم. خاطرات شیرینی در این تیم داشته‌ام اما در حال حاضر این رقابت از اهمیت بیشتری برخوردار است. سبک کار من حفظ چیز‌های ارزشمندی که بدست می‌آورم و نیز لذت بردن از زندگی حرفه‌ای است. به طبع من به عنوان یک مربی نکات مثبت و منفی زیادی دارم.

گارسیا: هدف ما کسب یک نتیجه مثبت است

پیش از صحبت‌های لوئیز انریکه، رقیب هم پست او، رودی گارسیا نیز به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت. سرمربی تیم آ اس رم اظهار داشت: «هدف اصلی کسب یک نتیجه مثبت و راضی کننده است. ما می‌توانیم به روش‌های متخلفی بازی کنیم و کاملا آماده هستیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: لوئیز انریکه :«بازگشت به رم برای من یاد آور خاطرات شیرینی اس...



یکشنبه، ۵ مهر ۱۳۹۴ (۵:۴۱)
 
kamiba
پاسخ به: لوئیز انریکه :«بازگشت به رم برای من یاد آور خاطرات شیرینی اس...
زنده باد انریکه


جمعه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۵)
 
armitaemami
پاسخ به: لوئیز انریکه :«بازگشت به رم برای من یاد آور خاطرات شیرینی اس...
سلطان انریکه میخوام یه کاری کنی کارستان. بزن بترکونشون


چهارشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ (۱۹:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!