به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادریدبارسلونا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵:۳۱) (۷۸۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


امشب ساعت 23:00 (به وقت ایران) قهرمانان دو فصل اخیر لالیگا در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل 2015/16 را رقم بزنند.

رقابت‌های فصل جدید لالیگا شب گذشته، بعد از اتمام اردوهای بین المللی مجددا آغاز شد (لوانته و سویا به تساوی 1-1 رضایت دادند)؛ اما امشب شاهد جدال دو تن از قوی‌ترین تیم‌های اسپانیایی خواهیم بود، اف سی بارسلونا با کسب سه گانه در فصل گذشته و اتلتیکو مادرید با کسب عنوان قهرمانی در لالیگا در دو فصل گذشته توانایی‌های خود را اثبات کرده‌اند. قبلا هم اشاره کرده بودیم که بلوگرانایی‌ها باید طی 22 روز به تقابل با هفت تیم بپردازند که اتلتیکو مادرید اولین آن هاست!


قرمز و سفید پوشان مادریدی و آبی و اناری پوشان کاتالانی در فصل‌های اخیر در رقابت‌های مختلفی چون لالیگا، لیگ قهرمانان، جام حذفی اسپانیا و سوپر کاپ اسپانیا با یکدیگر رو به رو شده‌اند.

اخبار دو تیم

آخرین تمرین بارسایی‌ها پیش از سفر به مادرید روز جمعه شکل گرفت، لئو مسی به دلیل تولد دومین فرزندش این جلسه تمرینی را از دست داد اما خوشبختانه در لیست 18 نفره تیم لوئیز انریکه قرار دارد. شاید خوشحال کننده‌ترین خبر برای آبی اناری‌ها و هوادارانشان بهبودی آدریانو و حضور او در جمع بازیکنان مسافر مادرید باشد. لیست بازیکنان فراخوانده شده برای مصاف ویسنته کالدرون: تراشتگن، ماسیپ، راکیتیچ، سرجیو، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، بارترا، منیر، جوردی آلبا، ساندرو، سرجی روبرتو، آدریانو، ورمالن و متیو. شایان ذکر است که براوو، داگلاس و آلوز به دلیل مصدومیت و پیکه به دلیل محرومیت این دیدار را از دست دادند.

دیگو پابلو سیمئونه نیز بعد از اتمام آخرین تمرین تیمش در روز جمعه لیست 18 نفره بازیکنان خود را اعلام کرد. این سرمربی آرژانتینی همچون همتای آستوریایی خود، لوئیز انریکه به دلیل برگزاری بازی‌های ملی بسیاری از بازیکنان خود را در تمرینات آماده‌سازی پیش از این دیدار -بارسا vs اتلتیکو - در اختیار نداشت. با این حال سیمئونه بر خلاف انریکه هیچ نگرانی بابت مصدومیت پیش از بازی ندارد و شاگردانش امشب با تمام قدرت مقابل آبی اناری‌ها صف آرایی می‌کنند.

نقطه نظرات مربیان

سرمربی بارسلونا مثل همیشه، یک روز پیش از رویارویی بازیکنانش مقابل مادریدی‌ها در ورزشگاه ویستنه کالدرون، در یک نشست مطبوعاتی حاضر شد تا پیرامون نکات حائز اهمیت این دیدار صحبت کند. او درباره مصاف کالدرون اذعان داشت: «قطعا ما انتظار یک بازی سخت را داریم. بازی در زمین حریف ما (مادرید) برگزار می‌شود و این کار را برای ما دشوار‌تر خواهد کرد. اگر بازیکنان عملکرد خوب و کاملی را ارائه ندهند اتلتیکو می‌تواند به ما صدمه بزند. وقفه‌ای که به علت برگزاری بازی‌های ملی ایجاد شده (برای درست بازی نکردن و ارائه ندادن نمایشی کامل) نه تنها برای ما بلکه برای رقبای ما نیز بهانه قابل قبولی نمی‌باشد». او همچنین در مورد بازیکنان جدید اتلتیکو مادرید اظهار داشت: «آن‌ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی نیروهای خیلی خوبی جذب و خود را به بهترین شکل مسلح کردند».

سرمربی اتلتیکو مادرید نیز روز جمعه در یک نشست مطبوعاتی حضور یافت و نشان داد که هنوز هم راه کار‌هایی برای مقابله با آبی اناری‌ها دارد:«ما همواره عملکرد خوبی در دیدار با بارسایی‌ها داشتیم اما نتوانستیم نتایج قابل قبول زیادی را کسب نماییم. بدون شک، همانند بازی‌های اخیری که برابر بارسا به نمایش گذاشتیم، منتظر ایجاد موقعیتی می‌مانیم که بتوانیم توپ را در نیمه زمین خودمان تصاحب و سپس حمله کنیم».

فرم دو تیم

آخرین شکست خارج از خانه بارسا در لالیگا به ماه ژانویه فصل قبل در ورزشگاه آنوئتا و مقابل رئال سوسیداد باز می‌گردد. شاگردان لوئیز انریکه در یازده بازی اخیر لالیگایی خود ده پیروزی کسب کرده‌اند. کاتالان‌ها بازی خارج از نیوکمپ این فصل برابر اتلتیک بیلبائو و بازی خانگی این فصل برابر مالاگا را با نتایج یکسان 1-0 به پیروزی رساندند.

اتلتیکو نیز در دو بازی فصل جدید لالیگا سه امتیاز کامل هر بازی را دریافت کرده است؛ پایتخت نشینان اسپانیا با نتیجه 1-0 لاس پالماس را در کالدرون و با نتیجه 3-0 سویا را در سانچز پیزخوان مغلوب خود ساختند. شاگردان سیمئونه طی 38 بازی اخیر (لالیگایی) خود که در ویستنه کالدرون برگزار شد، تنها 2 شکست را تجربه کردند.

تاریخچه

آبی اناری پوشان 118 روز پیش در ورزشگاه ویسنته کالدرون، کولچونروس را با نتیجه 1 بر 0 شکست دادند تا قهرمانی خود را در - فصل گذشته - لیگ اسپانیا مسجل کنند. بارسلونا از 78 بازی که در زمین اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشته 22 برد و 37 شکست را کسب کرده است؛ آن‌ها همچنین 115 بار دروازه حریف پایتخت نشین خود را گشوده‌اند و این در حالی است که 137 گل دریافت کرده‌اند. بارسلونا هیچ یک از 10 بازی اخیر لالیگایی خود را مقابل این تیم واگذار نکرده است - هشت برد و دو تساوی. بلوگرانایی‌ها در فصل قبل چهار بار مقابل این تیم صف آرایی کردند که همه آن‌ها را پیروز شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید



دوشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ (۴:۵۶)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
نقل قول
مطمین هستید این آمارصحیحه؟؟؟؟


بله دوست عزیز هیچ مشکلی نداره، مطمئن باشد
تیم مقابل اتلتیکو ه همیشه قرار نیست تو امار بارسا بهترین باشه که


یکشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ (۰:۵۸)
 
Masoudinho
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
با این مصدوم ها میخوایم هفت بازی در 22 روز بکنیم؟؟؟


شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ (۲۲:۴۷)
 
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
نقل قول
بارسلونا از 78 بازی که در زمین اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشته 22 برد و 37 شکست را کسب کرده است؛ آن ها همچنین 115 بار دروازه حریف پایتخت نشین خود را گشوده اند و این در حالی است که 137 گل دریافت کرده اند. بارسلونا هیچ یک از 10 بازی اخیر لالیگایی خود را مقابل این تیم واگذار نکرده است - هشت برد و دو تساوی. بلوگرانایی ها در فصل قبل چهار بار مقابل این تیم صف آرایی کردند که همه آن ها را پیروز شدند.

مطمین هستید این آمارصحیحه؟؟؟؟


شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ (۲۲:۲۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
به نظرم خط دفاع تيم ميتونه پاشنه آشيل اصلي بازي امشب باشه
به نظرم فرمائلن اگه ميخواد جايگاه اصلي خودشو ثابت كنه بازي امشب خيلي مهمه
ما يه مدافع شش دانگ رو تو اين بازي ها نياز داريم نه بازي با تيم هاي درجه دو و سه لاليگا
اميدوارم هماهنگي خوبي با ماسكي داشته باشن و در آخر اينكه اميدوارم تراشتگن هم شب خوبي رو پشت سر بگذاره
ويسكا بارسا


شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ (۲۰:۵۳)
 
Xavi88
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
از الان برای بازی استرس دارم....


شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی بارسلونا vs اتلتیکو مادرید
ان شاء الله این بازی بسیار سخت و مهم رو با پیروزی پشت سر بگذاریم!


شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ (۱۵:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۸ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!