به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی ده دیدار لالیگایی اخیر بارسا در ویسنته کالدرونآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰) (۱,۰۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پنج برد، چهار شکست و یک تساوی نتایجی است که کاتالان‌ها طی ده سال اخیر در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید بدست آوردند. آن‌ها بعد از فصل 2009/10 در هیچ یک از بازی‌های لالیگایی مقابل اتلتیکو مادرید شکست نخوردند.

آبی اناری‌ها بعد از دو هفته وقفه، هفته آینده به لالیگا باز خواهند گشت تا با اولین چالش فصل جدید رو به رو شوند؛ آن‌ها شنبه شب ساعت 23:00 (به وقت ایران) در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف پسران ماتریس خواهند رفت. بدون شک همه ما این ورزشگاه را به یاد داریم، جایی که شاگردان انریکه در هفته سی و هفتم لالیگا فصل گذشته، بازی برگشت مقابل اتلتیکو مادرید را با پیروزی 1-0 به پایان رساندند تا قهرمانی خود را در لیگ اسپانیا مسجل کنند. از آنجایی که آبی اناری پوشان و راه راه پوشان مادریدی از حریفان قدیمی یکدیگر به حساب می‌آیند قطعا کار برای هر دو این تیم‌ها، در بازی‌هایی که برابر هم انجام می‌دهند، سخت و دشوار خواهد بود؛ با این وجود کاتالان‌ها در دهه اخیر توانسته‌اند در مصاف با این تیم مادریدی نتایج قابل قبولی را کسب و قدرت خود را اثبات کنند. در واقع شکست 2-1 مقابل اتلتیکو مادرید در بازی برگشت فصل 2009/10 لالیگا، آخرین شکستی بود که بارسا در ویسنته کالدرون در لالیگا متحمل شد و بعد از آن هیچ باختی را در این ورزشگاه نپذیرفت.


رایج‌ترین نتیجه‌ای که در بازی‌های این دو تیم بدست آمد، پیروزی‌های 2 بر 1 به نفع بارسلونا بودند که از سال 2011 تا 2013 رخ دادند. همچنین پرگل‌ترین نتیجه، پیروزی چشمگیر 6 بر 0 به نفع تیم مهمان بود که در سال 2007 حاصل شد؛ در آن فصل فرانک ریکارد هدایت بارسا را بر عهده داشت و گل‌های آن دیدار توسط مسی (2)، زامبروتا، اتوئو، رونالدینیو و اینیستا به ثمر رسید. طی ده سال گذشته آبی اناری‌ها در بازی‌های لالیگایی که در ویستنه کالدرون برگزار کردند، 20 گل وارد دروازه این حریف مادریدی خود کردند و تنها 15 گل وارد دروازه آن‌ها شد - و نیز در دو بازی اخیر (لالیگایی) خود در این ورزشگاه کلین شیت کردند. در دهه گذشته لیونل مسی با شش گل بیشترین تعداد گل را در مادرید به نام خود، وارد دروازه این تیم کرد.

تقابل در سایر رقابت‌ها

آبی اناری پوشان طی دهه اخیر در چهار بازی رسمی دیگر نیز - که در سایر رقابت‌ها برگزار شد - در ورزشگاه ویسنته کالدرون برابر اتلتیکو مادرید صف آرایی و در اکثر آن‌ها نتایج مثبتی کسب کردند. در رقابت‌های کوپا دل ری سال 2009 بارسا با نتیجه 3-1 و در سال 2015 با نتیجه 3-2 این تیم را مغلوب خود کرد - در هر دو سال ذکر شد به دور بعدی این رقابت‌ها نیز صعود کرد. در دور رفت فینال سوپر کاپ اسپانیا (سال 2013) که در ورزشگاه ویستنه کالدرون برگزار شد، آبی اناری‌ها به تساوی 1-1 و در بازی برگشت به تساوی 0-0 مقابل راه راه پوشان مادریدی رضایت دادند، اما با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، بارسا فاتح سوپر کاپ شد. در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز اتلتیکو مادرید با تساوی 1-1 در نیوکمپ و برد 1-0 در ویسنته کالدرون توانست بارسا را از دور مسابقات‌ها خارج کند و به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابد.

نتایج بارسا در ده دیدار اخیر لالیگایی در ویسنته کالدرون به صورت زیر است؛

فصل 2005/06: بارسلونا 1-2 اتلتیکو مادرید گلزن: اتوئو
فصل 2006/07: بارسلونا 6-0 اتلتیکو مادرید گلزنان: مسی(2)، امبروتا، اتوئو، رونالدینیو و اینیستا
فصل 2007/08: بارسلونا 2-4 اتلتیکو مادرید گلزنان: رونالدینیو و اتوئو
فصل 2008/09: بارسلونا 3-4 اتلتیکو مادرید گلزنان: هنری، مسی و آلوز
فصل 2009/10: بارسلونا 1-2 اتلتیکو مادرید گلزن: ابراهیموویچ
فصل 2010/11: بارسلونا 2-1 اتلتیکو مادرید گلزنان: مسی و پیکه
فصل 2011/12: بارسلونا 2-1 اتلتیکو مادرید گلزنان: آلوز و مسی
فصل 2012/13: بارسلونا 2-1 اتلتیکو مادرید گلزنان: الکسیس و گابی
فصل 2013/14: بارسلونا 0-0 اتلتیکو مادرید
فصل 2014/15: بارسلونا 1-0 اتلتیکو مادرید گلزن: مسی
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: بررسی ده دیدار لالیگایی اخیر بارسا در ویسنته کالدرون
انشالله این فصلی هم پیروزیم


شنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ (۲:۵۹)
 
abianari=love
پاسخ به: بررسی ده دیدار لالیگایی اخیر بارسا در ویسنته کالدرون
شاید این چندساله خیلی تو ویسنته کالدرون خوب نبودیم اما باید روند روبه رشدمون ادامه بدیم تا ایشالا دیگه چیزی از این خاطرات باقی نمونه


چهارشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ (۱۸:۲۴)
 
سوداگر
پاسخ به: بررسی ده دیدار لالیگایی اخیر بارسا در ویسنته کالدرون
نقل قول
پنج برد، چهار شکست و یک تساوی نتایجی است که کاتالان ها طی ده سال اخیر در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید بدست آوردند. آن ها بعد از فصل 2009/10 در هیچ یک از بازی های لالیگایی مقابل اتلتیکو مادرید شکست نخوردند.
یکم آمارمون پایین اومده ولی امیدوارم روندروبه رشدمون ادامه داشته باشه


سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰)
 
MMJ81
پاسخ به: بررسی ده دیدار لالیگایی اخیر بارسا در ویسنته کالدرون
همیشه بازی های سختی داشتیم تو ویسنته کالدرون..... چه برسه که حالا که میگن براوو هم مصدوم شده..... البته معلوم نیست که چه قدر مدت مصدوم هست.... خدا کنه که فقط مسی و نیمار و مسی رو فرم باشن شدیدا....


سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۱۳:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی ده دیدار لالیگایی اخیر بارسا در ویسنته کالدرون
امیدوارم روند پیروزی های لوچو برابر اتلتیکو ادامه داشته باشه!


سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!