به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برنامه فشرده آبی اناری‌ها در هفته‌های آیندهاخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۲۰) (۸۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاگردان انریکه پس از اتمام بازی‌های ملی کشورشان به تمرینات ادامه می‌دهند تا خود را برای بازی‌های لیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند.

همان طور که اطلاع دارید مراحل مقدماتی یورو 2016 به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و ملی‌پوشان طی چند روز آینده به تیم‌های باشگاهی خود می‌پیوندند تا مجددا تمرینات گروهی را از سر بگیرند. آبی اناری‌هایی که برای همراهی تیم ملیشان در بازی‌های دوستانه و یا در بازی‌های جام ملت‌های اروپا (یورو 2016) بارسلونا را ترک کرده بودند، فرصت استراحت میان آن‌ها بسیار کم است؛ از 12 سپتامبر تا 3 اکتبر کاتالان‌ها باید تقریبا هر سه روز، یک بار بازی کنند.


پنج بازی در لالیگا و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا

آبی اناری پوشان روز شنبه، 12 سپتامبر به مادرید سفر خواهند کرد تا در ویستنه کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید، قهرمان لالیگا در سال 2014 صف آرایی کنند. بعد از اتمام کار در پایتخت اسپانیا، مقصد بعدی بارسایی‌ها ایتالیا است؛ جایی که باید در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2015/16 به مصاف آ.اس روم بروند. این تقابل تنها چهار روز بعد پس از دیدار با مادریدی‌ها برگزار خواهد شد. پس از آن بازی شاگردان انریکه مجددا به اسپانیا باز می‌گردند تا 20 سپتامبر نیز در نیوکمپ به تقابل با لوانته بپردازند؛ آن‌ها تنها سه روز برای استراحت وقت دارند و باید 23 سپتامبر مقابل سلتاویگو، صف آرایی کنند. بازی بعدی کاتالان‌ها در نیوکمپ برگزار خواهد شد، آن‌ها در تاریخ 26 سپتامبر به مصاف تیم تازه راه یافته به لالیگای لاس پالماس خواهند رفت. سه روز بعد نیز مجددا در نیوکمپ با بایر لورکوزن رو به رو خواهند شد - دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا. حریف بعدی آبی اناری‌ها حریفی آشنا است که در پیش فصل نیز با آن بازی داشتند، تیمی که شکست 4-1 خود را به تساوی 4-4 تبدیل کرد و نهایتا پدرو رودریگز دروازه آن‌ها را باز کرد و بارسلونا را 5-4 به پیروزی رساند؛ سویا در هفته هفتم لالیگا در سانچز پیزخوان از بلوگرانایی‌ها پذیرایی می‌کند. این بار هم شاگردان لوئیز انریکه تنها چهار روز برای استراحت وقت دارند.

بعد از اتمام این چند هفته سخت و طاقت فرسا برخی از آبی اناری پوشان فرصت دارند تا به خوبی استراحت کنند، اما متاسفانه کار برای اکثر آن‌ها سخت خواهد بود چرا که باید در مراحل حذفی جام ملت‌های اروپا و یا مراحل انتخاباتی کوپا آمریکا 2018 بازی کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: برنامه فشرده آبی اناری ها در هفته های آینده
ذغال


چهارشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ (۴:۱۳)
 
سوداگر
پاسخ به: برنامه فشرده آبی اناری ها در هفته های آینده
نقل قول
آبی اناری پوشان روز شنبه، 12 سپتامبر به مادرید سفر خواهند کرد تا در ویستنه کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید، قهرمان لالیگا در سال 2014 صف آرایی کنند
دوستان به نظرتون خیلی مشکوک نیست ....تااونجایی که حافظه ام یاری میکنه توی چندفصل گذشته هرزمان بارساباآتلتی داشت ذغال هم بااسپانیول حکومتی داشت


سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۲۰:۲۳)
 
Barca_4_ever
پاسخ به: برنامه فشرده آبی اناری ها در هفته های آینده
لباس طلایی و جیگری خیلی عالیه .. سه پیرهن از مسی و نیمار و سوارز خریدم


سه‌شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ (۱:۵۰)
 
MH_220
پاسخ به: برنامه فشرده آبی اناری ها در هفته های آینده
به به ... از یه طرف خوبه که هی بازی تیم محبوبمون رو میبینیم ...
از یه طرف هم ممکنه مصدوم بدیم ...
در کل میتونه خوب باشه


دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ (۲۰:۲۳)
 
MMJ81
پاسخ به: برنامه فشرده آبی اناری ها در هفته های آینده
هفت بازی تو بیست و دو روز!!!!
خیلی سخته!!!! هر سه روز و دو ساعت باید بازی کنن.... خدا نکنه بارسا مصدوم بده!!!! همین طوری خیلی مصدوم کم داد تو تمرین و بازی لیگ و بازی ملی!!!!
در هر صورت به امید موفقیت بارسا!!! و MSN.......


دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ (۱۸:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: برنامه فشرده آبی اناری ها در هفته های آینده
ماه خیلی دشواری پیش رو داریم. امیدوارم ازش سربلند بیرون بیایم!


دوشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ (۱۷:۰۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!