به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آنالیز حریفان بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپاآنالیز فنی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۶) (۷۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


پنج شنبه هفته گذشته آبی اناری‌ها با حریفانی که باید در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با آن‌ها مواجه شوند آشنا شدند؛ همان طور که میدانید بایر لورکوزن، آس رم و باته بوریسوف سه حریف اروپایی هستند که با بارسا هم گروه شدند.

کاتالان‌ها در لیگ قهرمانان فصل 2002/03 امتیاز کامل هر شش بازی مرحله گروهی را کسب کردند و بهترین نتایج را در این مرحله از رقابت‌ها در طول تاریخ باشگاه به ثبت رساندند. همچنین طی چهار دوره توانستند از این مرحله 16 امتیاز بدست بیاورند (پنج برد و یک تساوی). در فصل 2011/12 لیگ قهرمانان نیز آبی اناری پوشان با به ثمر رساندن 20 گل در مرحله گروهی این رقابت‌ها یک رکورد ارزشمند دیگر را به نام خود ثبت کردند - در آن فصل باته بوریسوف یکی از هم گروهی‌های بارسا بود. شایان ذکر است در فصل 2002/03 لیگ قهرمانان اروپا بهترین عملکرد را از خط دفاعی کاتالان‌ها با تنها دو گل خورده طی شش بازی مرحله گروهی شاهد بودیم - در آن فصل نیز بایر لورکوزن یکی از هم گروهی‌های بارسا بود.


بررسی عملکرد بارسا مقابل حریفان

آبی اناری‌ها تا کنون هشت بار با بایر لورکوزن رو به رو شده‌اند که 4 بازی آن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در فصل‌های 2001/02 و 2002/03 برگزار شد. در این میان پنج برد، دو باخت و یک تساوی نصیب کاتالان‌ها شده و این در حالی است که طی این دیدار‌ها 17 گل به ثمر رساندند و تنها 7 گل وارد دروازه آن‌ها شد. همچنین بارسا و لورکوزن در مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان فصل 2011/12 به مصاف یکدیگر رفتند که در مجموع - رفت و برگشت - بارسایی‌ها با نتیجه 10 بر 2 آن‌ها را مغلوب خود ساختند؛ در یکی از آن بازی‌ها مسی به اولین بازیکن تاریخ این رقابت‌ها بدل شد که در یک دیدار پنج گل به ثمر رساند. در طول تاریخ باشگاه مسی با 6 گل بیشترین گلزنی را مقابل این تیم آلمانی داشته است. همچنین تیو، الکسیس، ساویولا، سرمربی فعلی بارسا، لوئیس انریکه با دو گل، اورمارس و کلایورت با یک گل در این امر پشت سر مسی قرار دارند.

بارسلونا و آ.اس رم تا کنون تنها دو بار در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2000/01 به مصاف یکدیگر رفتند که بلوگرانایی‌ها در بازی رفت در نیوکمپ به تساوی 1-1 رضایت دادند (کلایورت برای بارسلونا گلزنی کرد). در بازی برگشت نیز زرد قرمز‌ها با سه گل در ورزشگاه المپیک رم آبی اناری پوشان را شکست دادند. لوئیز انریکه در هر دو بازی حضور داشت. در فصل گذشته ایتالیایی‌ها نتوانستند به مراحل حذفی لیگ قهرمانان صعود کند و با ترک این سری رقابت‌ها به لیگ اروپا راه یافتند.

کاتالان‌ها در بازی رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2011/12 با نتیجه 5-0 و در بازی برگشت که در نیوکمپ برگزار شد 4-0 باته بوریسوف را شکست دادند. پدرو (3)، مسی (2)، ویلا، سرجی روبرتو و مونتویا برای بارسلونا گلزنی کردند. این تیم بلاروسی تا کنون پنج بار به لیگ قهرمانان راه یافت، اما هیچگاه موفق نشد تا از گروه خود صعود کند. آن‌ها همواره در مرحله گروهی خود با یک تیم اسپانیایی رو به رو شدند.

بارسلونا بلافاصله پس از دیدار با اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون به ایتالیا سفر خواهد کرد تا بازی رفت مرحله گروهی بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل رم را برگذار کنند. بازی بعدی بارسا در این رقابت‌ها پس از دیدار با لاس پالماس در هفته ششم لالیگا مقابل بایر لورکوزن برگزار خواهد شد، بیست روز بعد از آن نیز با باته بوریسوف دیدار خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: آنالیز حریفان بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
این جام اروپا واقعا قشنگه


چهارشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ (۴:۰۴)
 
سوداگر
پاسخ به: آنالیز حریفان بارسلونا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا
درست کفه ی ترازوبه نفع ماسنگینی می کنه ولی نبایدهیچ حریفی رودست کم بگیریم


شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ (۱۹:۳۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۵ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!