به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هیچ کس نمی‌تواند لوئیز انریکه را متوقف کند! آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰) (۱,۱۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با پیروزی مقابل مالاگا، بارسا حداقل یک بار 26 تیم مختلفی که در دوران مربیگری لوییز انریکه با آن‌ها بازی کرده است را برده است.

در فصل گذشته مالاگا تنها تیمی بود که کاتالان‌ها هرگز نتوانستند آن را شکست دهند؛ اما سرانجام در فصل جدید لالیگا موفق شدند تا با نتیجه 1 بر 0 در نیوکمپ مقابل این تیم نیز به پیروزی برسند.


26 تیمی که مغلوب بارسا شدند

آبی اناری پوشان تا کنون یک بار تحت سرمربیگری لوئیز انریکه با 19 تیم در لالیگا، 6 تیم در لیگ قهرمانان اروپا (آپوئل، آژاکس، پاریس سن ژرمن، منچستر سیتی، بایرن و یوونتوس) و نیز هوئسکا در رقابت‌های کوپا دل ری مواجه شده‌اند که در مجموع 65 بازی مقابل این تیم‌ها از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در اغلب این بازی‌های پیروزی‌های مقتدرانه و ارزشمندی را بدست بیاورند.

در مسیر الچه و کوردوبا

بارسلونا در فصل گذشته 18 گل وارد دروازه الچه، این حریف آلیکانته‌ای خود کرد و این در حالی است که حتی یک گل هم از سوی این تیم وارد دروازه‌اش نشد. کاتالان‌ها در بازی رفت رقابت‌های لالیگا 3 بر 0 و در بازی برگشت 6 بر 0 و سپس در جام حذفی اسپانیا 4 بر 0 و 5 بر 0 این تیم را مغلوب خود ساختند. کوردوبا پس از الچه در رده دوم لیست تیم‌هایی بوده که شاگردان انریکه مقابل آن پیروزی‌های پر گلی کسب کردند - 13 گل در تنها دو بازی لیگا -. در طرف دیگر این طیف، مالاگا و سلتاویگو تنها تیم‌هایی بودند که توانستند یک گل وارد دروازه بلوگرانایی‌ها کنند و آن‌ها را شکست دهند. البته رئال مادرید نیز در بازی رفت ال کلاسیکو با نتیجه 3-1 آن‌ها را شکست داد.


هفت حریف، بدون گل زده

هفت تیم از 26 تیم شکست خورده، در مقابل بارسا موفق به ثمر رساندن حتی یک گل هم نشده‌اند؛ این هفت تیم شامل الچه، کوردوبا، لوانته، ختافه، ایبار، والنسیا و آپوئل هستند. تیمی که بیشترین گل را در مقابل بارسا به ثمر رسانده، اتلتیک بیلبائو بوده است، که در 5 بازی، 8 گل وارد دروازه آبی و اناری‌ها کرد.
کینگ مسی!

این مهاجم آرژانتینی در فصلی که تحت هدایت لوئیز انریکه بازی می‌کرد عناوین بسیاری بدست آورد و رکورد‌های زیادی را جا به جا کرد. مسی تنها بهترین گلزن تیم نیست، بلکه فعالیت‌های ارزشمند دیگری چون ارسال پاس گل، بازی‌سازی، شوت‌های بلند و ... را با مهارت تمام انجام می‌دهد.


در راه رسیدن به موفقیت‌های بیشتر

طی چند ماه آینده لوئیز انریکه می‌تواند تیم‌های بیشتری را به لیست مغلوبین خود اضافه کند؛ سه تیم جدیدی که در این فصل به لیگ یک لالیگا راه یافتند (اسپورتینگ، بتیس و لاس پالماس) و سه تیمی که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با آن‌ها رو به رو خواهد شد (آ.اس رم، بایر لورکوزن و باته بوریسوف). علاوه بر تیم‌های نام برده، تیم‌های دیگری هم هستند که شاگردان انریکه باید در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا و جام باشگاه‌های جهان با آن‌ها مقابله کنند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
6+5=11
پاسخ به: هیچ کس نمی تواند لوئیز انریکه را متوقف کند!
ایول


شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ (۱۸:۲۸)
 
X-BARSELONA
پاسخ به: هیچ کس نمی تواند لوئیز انریکه را متوقف کند!
درود بر لوچو و بچه ها


شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ (۱۱:۵۲)
 
kamiba
پاسخ به: هیچ کس نمی تواند لوئیز انریکه را متوقف کند!
بارسا و انریکه همچنان پتانسیل بیشتری برای قهرمانی دارن


پنج‌شنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هیچ کس نمی تواند لوئیز انریکه را متوقف کند!
درود بر جادوگر آبی و اناری!


سه‌شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۹:۱۶)
 
سوداگر
پاسخ به: هیچ کس نمی تواند لوئیز انریکه را متوقف کند!
درودبربارسای کبیر


سه‌شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۹:۰۸)
 
onlymessi10
پاسخ به: هیچ کس نمی تواند لوئیز انریکه را متوقف کند!
درود بر لوچو


سه‌شنبه، ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ (۱۴:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!